Brak dziewczyny. Kastracja?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 31 lip 2013, 22:01
( Dean )^2 napisał(a):No tak jest,niektórzy faceci nawet z kasą nie mogą sobie znaleść dziewczyny a co dopiero facet na zasiłku.....Jest masakra,nie znam żadnych kobiet które by miały problem ze znalezieniem faceta,za to mase facetów którzy nie mogą sobie nikog znaleśc....ciekawe :roll:

obejrzyj sobie film "ogród luizy" albo wejdz na czata jako wilgotna anna 21.efekty będą mówić za siebie.
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8615
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 31 lip 2013, 22:11
Ha;) myslisz ze jakie beda?
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1611
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 31 lip 2013, 22:22
( Dean )^2 napisał(a):Ha;) myslisz ze jakie beda?

zaraz będą zaproszenia i rozmowy telefoniczne/skype na potęgę a ty nie nadążysz za odpowiadaniem.na tym polega ułatwienie od natury
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8615
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez linka 31 lip 2013, 22:32
:roll: wiecie co, na pawia się zbiera jak czytam co piszecie i zapewniam was, nie chodzi o wasz wygląd, waszą zamożność, czy jakąkolwiek ułomność fizyczną ........ swoimi postami, swoją postawą i przekonaniami odpychacie kobiety i to bardzo skutecznie. Więc zamiast się zmienić dalej klepcie się po pupach i doradzajcie w kółku wzajemnej adoracji....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 31 lip 2013, 22:35
Obawiam sie że to raczej jest tak że najpierw troche nas poodpychano,a przekonania pojawiły sie pozniej :roll:
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1611
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez linka 31 lip 2013, 22:41
( Dean )^2, a jest twoim zdaniem ktoś kto nigdy w życiu nie został odepchnięty? Myślisz, że wszyscy dookoła są piękni i szczęśliwi? Masa ludzi na świecie żyje w pojedynkę - czy to z wyboru czy przymusu, i kobiet i mężczyzn ..... pewnie wejdź na czat jako wilgotna 18 a stado napalonych oblechów będzie chciało cię wydymać, o jej jakie to podbudowujące.... i świadczy o tym, że kobiety łatwiej znajdują sobie facetów, no faktycznie.... :roll:

Zła jestem jak czytam te dyrdymały, a najwięcej o związkach wiedzą osoby które w życiu w żadnym nie były, mało tego jeszcze udzielają porad innym i wydaje im się, że mają monopol na prawdę.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 31 lip 2013, 22:50
Nie prawda, że wszystkie kobiety potrafią sobie znaleźć faceta! Jestem tego doskonałym przykładem. Dwa lata już sama i zero perspektyw na horyzoncie pod tym względem.
Myślę, że to przez nadprogramowe 10 kg albo koślawe stopy. :)
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Brak dziewczyny. Kastracja?

przez inbvo 31 lip 2013, 22:53
Luktar napisał(a):Nie prawda, że wszystkie kobiety potrafią sobie znaleźć faceta! Jestem tego doskonałym przykładem. Dwa lata już sama i zero perspektyw na horyzoncie pod tym względem.
Myślę, że to przez nadprogramowe 10 kg albo koślawe stopy. :)
napisałem na poprzedniej stronie jak jest. i nie żadna kasa, ani nawet nadprogramowe kilogramy, tylko problemem zazwyczaj są różne lęki społeczne itp.

-- 31 lip 2013, 22:56 --

linka napisał(a):( Dean )^2, a jest twoim zdaniem ktoś kto nigdy w życiu nie został odepchnięty? Myślisz, że wszyscy dookoła są piękni i szczęśliwi? Masa ludzi na świecie żyje w pojedynkę - czy to z wyboru czy przymusu, i kobiet i mężczyzn ..... pewnie wejdź na czat jako wilgotna 18 a stado napalonych oblechów będzie chciało cię wydymać, o jej jakie to podbudowujące.... i świadczy o tym, że kobiety łatwiej znajdują sobie facetów, no faktycznie.... :roll:

Zła jestem jak czytam te dyrdymały, a najwięcej o związkach wiedzą osoby które w życiu w żadnym nie były, mało tego jeszcze udzielają porad innym i wydaje im się, że mają monopol na prawdę.
bo łatwo wpaść w pułapkę takiego myślenia, że jak nie wychodzi, to potem się szuka już nie wiadomo czego, że się nie ma kasy, szczęścia, albo "wszystkie kobiety są złe"

a prawda leży gdzie indziej i bardzo trudno jej dojść. Według mnie ma to z reguły związek z zaburzeniami; osobnik niezaburzony szybciej znajdzie kogoś choćby na jeden raz.
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 31 lip 2013, 23:05
inbvo, chyba masz rację.
Przyjaciółka twierdzi, że moim problemem jest niska samoocena i to że nie wychodzę do ludzi. Niską samoocenę facet wywącha na kilometr, nie? ;)
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Brak dziewczyny. Kastracja?

przez rotten soul 31 lip 2013, 23:08
Luktar,
Kobieta u mężczyzny chyba jeszcze z większej odległości ;)
rotten soul
Offline

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 31 lip 2013, 23:09
Luktar, Mi niska samoocena u dziewczyny nie przeszkadza bo sam mam taką, nawet jako zaletę bym to potraktował, ale osoby o niskiej samoocenie rzadko inicjują poznawanie innych, mi się tylko po alkoholu i to też rzadko zdarza.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17514
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Brak dziewczyny. Kastracja?

przez inbvo 31 lip 2013, 23:09
Luktar, sam mam taką więc chyba nie wiem. :P

wg mnie prawie każda kobieta ma kompleksy (często bezzasadne), albo mówi jakby miała ;), więc to sprawa drugorzędna, bo faceci przywykli...;)

chodzi o to że kompleksy blokują nawiązywanie relacji: jak ktoś się czuje nic nie warty to boi się ludzi.

codo wychodzenia do ludzi to nie wiem co powiedzieć, bo sam nie umiem zbytnio.
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 31 lip 2013, 23:14
Wróciłam po 5 latach studiów do rodzinnego miasta. Nie mam tu znajomych. Siedzę sama od miesiąca. Staram się wychodzić. Np. siłownia albo kino. No i klapa. Ludzie jacyś tacy zamknięci w sobie. Kicha. Szykuje się kolejny samotny weekend.

Mnie niska samoocena u faceta również jakoś bardzo nie razi. Gdybym zakochała się w takim mężczyźnie starałabym się by zawsze dobrze o sobie myślał. Są na to skuteczne sposoby ;)

-- 31 lip 2013, 23:22 --

A co myślicie o tym kiedy kobieta pierwsza wykazuje inicjatywę, np. podchodzi do Was kiedy sączycie piwo w barze itp.?
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Brak dziewczyny. Kastracja?

Avatar użytkownika
przez linka 31 lip 2013, 23:23
Niska samoocena to problem bo ..... skoro ja uważam, że jestem najgorsza, nie lubię siebie, myślę, że nie warto mnie pokochać - to powiedzcie mi jak ktoś inny mógłby mnie pokochać ?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do