idę jutro do lekarza

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Re: idę jutro do lekarza

przez Misiek 23 paź 2008, 23:16
emi88, spokojnie... musisz poczekać jeszcze chwile zanim leki zaczną działac... tydzień to za krótko żeby zaczeły... :smile: Trzymaj sie... będzie dobrze... tylko trzeba troche czasu...
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: idę jutro do lekarza

Avatar użytkownika
przez gabriel 24 paź 2008, 09:54
Na pocieszenie, leki działają dopiero po ok. 3 tygodniach(wersja optymistyczna) ale efekty uboczne odczujesz już po tygodniu, czyli bóle głowy, suchość w ustach, mdłości itd. Leki nowej generacji :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
481
Dołączył(a)
25 maja 2008, 19:47
Lokalizacja
Wrocław nadal aktualny:)

Re: idę jutro do lekarza

przez emi88 24 paź 2008, 18:52
Nie wiem czy dam radę. Codziennie walczę ze sobą... Po lekach boli mnie żołądek, mam mdłości. lekarz dał mi swój numer telefonu i powiedział że jak coś sie bedzie działo to mam dzwonić, ale ja nie umię, boję się, że każe mi odstawić leki i znowu zacznie się wszystko od nowa...Nie wiem co robić
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
23 paź 2008, 18:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: idę jutro do lekarza

Avatar użytkownika
przez gabriel 24 paź 2008, 19:44
To tylko cztery tygodnie i teoretycznie leki powinny zacząć działać. Na ulotce jest pewnie napisane, że jednym ze skutków ubocznych są myśli samobójcze. To dla tego, że przez pierwsze tygodnie brania leku paradoksalnie możesz się poczuć gorzej ze względu na efekty uboczne jak wspomniane przez ciebie mdłości czy bóle głowy. Pacjenci oczekują zazwyczaj znacznej poprawy po kilku dniach brania leku a niestety ulga nie nadchodzi. Jeżeli wytrzymałaś z depresją pół roku te kilka tygodni też musisz wytrzymać. W gorszym przypadku lek może w ogóle nie zadziałać(ja tak miałem) wtedy musisz udać się do lekarza ponownie, przepisze ci inny lek, który z pewnością zadziała. Trzeba próbować.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
481
Dołączył(a)
25 maja 2008, 19:47
Lokalizacja
Wrocław nadal aktualny:)

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Przeskocz do