Problem z Paroxinorem

Hasiok.

Problem z Paroxinorem

przez Stalker88 15 lut 2014, 11:12
Witam,

Przyjmuję Paroxinor od początku grudnia 2013r. Wcześniej nadużywałem alkoholu, myślałem, że lęki to wynik używania alkoholu i zaprzestania jego nadużywania. Jednakże okazało się, że to nie jest problem alkoholowy - stwierdzone przez specjalistów. Po 10 dniach brania Paroxinoru (pierwsze dwa dni ćwiartkę tabletki, trzy dni pół tabletki i potem już całą tabletkę 20mg) nastąpił stan całkowitej poprawy - dobry humor, totalny spokój - lek działał jak marzenie. Okres ten trwał przez 5-7 dni. Później tak jakby organizm przywykł do leku i usuwał "problemy" w 70% i tak jest do dnia dzisiejszego. Dziwny ciężar w głowie, lekkie nudności w środku dnia (w godzinach od 11 do 16), a także lekka nadpobudliwość ruchowa, ponadto lekkie lęki oraz poczucie dyskomfortu w samopoczuciu - nie czuję się tak, jak zdrowy człowiek na powinien się czuć - jest mi niedobrze. Nie mogę się udać do lekarza, ponieważ nie mam już dni wolnych w pracy, dlatego chciałem podpytać i poprosić o pomoc tutaj.

W między czasie wróciłem do nałogu nikotynowego - ePapieros. Czy nikotyna wpływa też na osłabienie efektów leczenia paroksetyną?
Czy powinienem poprosić lekarza o zwiększenie dawki leku? Czy zwiększenie dawki może pomóc?

Czy po zwiększeniu dawki zwiększą się też trudności z osiągnięciem orgazmu (przy 20mg/dzień, jakoś sobie radzę ;) )?

Proszę o pomoc,
pozdrawiam!
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
15 lut 2014, 11:04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do