Co Wam dziś sprawiło radość?

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Co Wam dziś sprawiło radość?

przez Eteryczna 18 lip 2016, 09:22
Mam wolny dzień,mogę odpocząć .
Eteryczna
Offline

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez sailorka 18 lip 2016, 17:20
pierogi
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Online
Posty
11935
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez theinternet 18 lip 2016, 17:33
z mięsem, serem czy z grzybami?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
03 lip 2016, 11:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez tosia_j 18 lip 2016, 18:58
ja bym stawiała na owoce sezonowe :105:
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5507
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez theinternet 18 lip 2016, 19:09
Nigdy nie jadłem z owocami, kurczę, muszę spróbować. :105:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
03 lip 2016, 11:10

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez anka szklanka 18 lip 2016, 19:21
Do domu wrócił mój mąż i na przywitanie wręczył mi piękny bukiet waz z prezentem. :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
27 sie 2015, 00:56

Co Wam dziś sprawiło radość?

przez konsul91 18 lip 2016, 22:21
Dziś radość sprawiły mi dwie rzeczy. Po pierwsze, zjadłem dwa pyszne naleśniki z serem :D A po drugie kupiłem sobie kredki. Jutro kupuję kolorowanki antystresowe dla dorosłych i będę kolorował :D
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
13 lip 2016, 18:40

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez Natla_Miness 19 lip 2016, 07:20
Herbata z rana. Czy to nie piękne, że herbata pewnikiem daje mi z rana przyjemność?
`
Z komputerem zaś bywa rożnie. Raz wkurza a raz bawi.
Wcześniej monk.2000
http://natlaminess.blogspot.com/
Oficjalny blog, na który serdecznie zapraszam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
664
Dołączył(a)
28 sty 2016, 21:09

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez alone05 19 lip 2016, 18:11
spaghetti z sosem, jedzenie zawsze przynosi radość
Avatar użytkownika
Offline
Posty
964
Dołączył(a)
03 sty 2014, 20:36

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez sailorka 19 lip 2016, 18:12
zakończenie terapii, brak bólu w kolanie
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Online
Posty
11935
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Co Wam dziś sprawiło radość?

przez byłemkretem 19 lip 2016, 19:50
Nowy rekord w przysiadzie ze sztangą. Całe 20kg :mrgreen:
byłemkretem
Offline

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez elo 19 lip 2016, 22:32
iiwaa napisał(a):
Sigrun napisał(a):iiwaa, no no...super!
Goldeny to fajne psy z fajnym charakterem :)


Golden sąsiadów mnie każdorazowo z radości masakruje :D
On ma dziwny nawyk - łapie zębami za ręce (nie gryzie, po prostu łapie, ale uderza nimi niecelowo) i uważa że to fajna zabawa :D


moj robil podobnie - niestety zdechl rok temu bo ktos go otrul [super ludzie]
imo byl to the best psiur ever i drugiego juz nie chce... poki co styknie mi kot
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600

https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
always remember you're someone's reason to smile
because you're a joke
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
8113
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Co Wam dziś sprawiło radość?

przez iiwaa 19 lip 2016, 23:10
elo napisał(a):
iiwaa napisał(a):
Sigrun napisał(a):iiwaa, no no...super!
Goldeny to fajne psy z fajnym charakterem :)


Golden sąsiadów mnie każdorazowo z radości masakruje :D
On ma dziwny nawyk - łapie zębami za ręce (nie gryzie, po prostu łapie, ale uderza nimi niecelowo) i uważa że to fajna zabawa :D


moj robil podobnie - niestety zdechl rok temu bo ktos go otrul [super ludzie]
imo byl to the best psiur ever i drugiego juz nie chce... poki co styknie mi kot


Współczuję :(
U nas komendantowi ktoś otruł owczarka niemieckiego :( Płakał jak dziecko - nie dziwię się, też bym ryczała.

Ja nie wiem, co one z tym łapaniem zębami mają :D Ja mam zawsze po tym siniaki. A jak cofam ręce, podnoszę do góry, to on skacze i łapie je w locie - jeszcze gorzej :D


Piękny pies z niego był :)
iiwaa
Offline

Co Wam dziś sprawiło radość?

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 lip 2016, 08:05
Poranna kawa z mezem. :105:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6446
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do