zacisk szczeki

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

zacisk szczeki

Avatar użytkownika
przez jowita 30 kwi 2008, 17:37
błagam niech ktos odpowie :mam straszne bóle glowy i szczeki ,ciagle ja zaciskam i nie wiem czy to wkoncu przejdzie??skad to sie bierze ?? czy przestac brac tabletki??czy to zamała moze dawka albo zaduza?mial ktos z was takie skutki?
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Viridian 01 maja 2008, 09:35
Porozmawiaj z dentystą; na zaciskanie zębów można zrobić tzw. szynę relaksacyjną - plastikowy aparat, który zakłada się na noc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
184
Dołączył(a)
12 lip 2007, 18:46
Lokalizacja
miasto nad rzeką

Avatar użytkownika
przez jowita 01 maja 2008, 10:02
dzieki za odpowiedz,najgorsze ze ja zaciskam 24 na dobe:(i do tego dochodzi niesamowity6 ból glowy od którego robi mi sie słabo:(ech teraz to juz wogole nie wiem co robic jak nie lęki to jakies dziwne bóle:(
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Viridian 01 maja 2008, 15:53
Mi dentysta powiedział, że bóle głowy mogą brać się z ciągłego napięcia mięśni twarzy, spowodowanego właśnie zaciskaniem zębów.
Szyna relaksacyjna uniemożliwia zaciskanie szczęki i dlatego pomaga, a aparat można nosić także w dzień.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
184
Dołączył(a)
12 lip 2007, 18:46
Lokalizacja
miasto nad rzeką

Avatar użytkownika
przez jowita 01 maja 2008, 16:05
przyznam szczeze ze ciagle bylam przekonana ze to spowodowane tabletkami bo brałam citronil i tak zaczelo mi sie robic wiec lekarz odrazu kazał odstawic i zaczelam brac alvente,miałam pare dni spokoju az znowu zaczely sie bóle no ale jak tak muwicie to podejde do dentysty i zapytam moze cos zaradzi bo to normalnie zycie mi ten ból uprzyksza:(
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez yoyo 01 maja 2008, 16:21
jowita ja myślę, że to przez leki, bo jakbyś miała wadę zgryzu, to raczej byś już o tym wiedziała.
Mój mąż ma ten sam problem, nasilił się po Haloperidolu (leczy tiki), odstawił bo zaczął zgrzytac zębami.
Więc najprawdopodobniej znów będziesz musiała zmienić/odstawić lek.
I nie chcę płakać, Panie mój
Uczyń bym była z kamienia
I pozwól mi, pozwól mi spróbować jeszcze raz
Jeszcze raz....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
22 paź 2006, 20:00

Avatar użytkownika
przez jowita 01 maja 2008, 16:31
ojej :roll: znowu zmieniac lek,a moze zmniejszyc dawke?cholera po kazdym leku mam zaciski wiec ja juz nie wiem o robic
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do