KLORAZEPAN/KLORAZEPAT (Cloranxen,Tranxene)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klorazepan pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
23
70%

Nie
6
18%

Zaszkodził
4
12%

 
Liczba głosów : 33

Avatar użytkownika
przez mia25 18 paź 2007, 20:08
ja też mam piątke.no jest to silny lek.i ma działanie tylko wspomagające.nie można go tez nagle odstawiac.jesli bierzesz tak jak zalecił lekarz to nie ma sie czego bac bo ten lek bardzo pomaga.ja go biore na noc bo mam problemy z zasypianiem.jakie masz dolegliwości?lekarz ci tylko to przepisał?
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

przez Vito 18 paź 2007, 21:07
Tak tylko to mam, narazie od dwóch dni biorę wieczorem, od soboty rano i wieczorem mam brać :/ Ogólenie po ciężkich przeżyciach mój organizm powiedzieł STOP. Zawroty głowy, wrażenie, że zaraz się przewrócę, skoczyło mi strasznie ciśnienie, tętno koło 100 i to prawie cały czas, przyspieszona akcja serca, nerwy, stres. Ekg też nie zawesoło. Na dzieńdobry dostałem nitro pod język :/
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
18 sty 2006, 09:56

Avatar użytkownika
przez mia25 18 paź 2007, 21:13
no to spokojnie bierz i sie nie bój.doraźnie ci to pomoże a potem zobaczysz.skoro miałes cięzkie przeżycia to twój organizm musi to odreagowac.jakby co to pisz.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Vito 18 paź 2007, 23:29
Może to głupio zabrzmi, ale wogóle prawie leków staram sie nie brać, tylko jak już rzeczywiście jest ze mną źle, jakaś wysoka gorączka, czy coś z oddychaniem i poprostu boję się takich leków, ze się uzależnie, że nie wiem sam, że coś mi się stanie po nich. Wiem jak takie leki działają na człowieka, żyłem z osobą chorą na nerwicę lekową.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
18 sty 2006, 09:56

Avatar użytkownika
przez mia25 19 paź 2007, 15:19
nic ci sie nie stanie.jakbyś miał jakies ciężkie efekty uboczne takie które są trudne do zniesienia to wtedy pojdziesz do lekarza.ale na powinno być ok.faktycznie można sie uzależnić ale twój lekarz ma miec to pod kontrolą.skoro powiedział jak masz brac to wie co robi.potem tylko bedziesz musiał powoli odstawiac.tak szybko sie nie uzależnisz.spokojnie.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

przez Vito 20 paź 2007, 00:46
Witam, narazia biorę i żadnych efektów ubocznych nie widze i mam nadzieje, że tak zostanie. Jutro zaczynam brać rano i wieczorem. Zobaczymy.

Dziękuje za wsparcie i pomoc.

Pozdrawiam.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
18 sty 2006, 09:56

Avatar użytkownika
przez Aniolek_74 27 paź 2007, 16:02
Czy jest możliwe, że ten lek osłabia, aż tak bardzo umysł, że ktoś kto go bierze, nie jest w stanie logicznie mysleć?
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a mężczyznę po tym jak kończy... cokolwiek :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
24 sty 2006, 10:22
Lokalizacja
Świętochłowice

przez Piotrr 27 paź 2007, 16:38
biore tranxene miesiac i nie mam problemow z logicznym mysleniem.
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
19 cze 2007, 09:59

Avatar użytkownika
przez Aniolek_74 27 paź 2007, 18:26
Dzięki za odpowiedź, bo ostatnio słyszalam, że ten lek strasznie przymulił kogoś no i tym sobie tłumaczę czyjeś dziwne zachowanie.
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a mężczyznę po tym jak kończy... cokolwiek :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
24 sty 2006, 10:22
Lokalizacja
Świętochłowice

Avatar użytkownika
przez Gerda 27 paź 2007, 19:45
Ja to kiedyś brałam, ale nie pomagał mi ten lek. :-|
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
23 paź 2007, 13:29
Lokalizacja
okolice Krakowa

Avatar użytkownika
przez luthien 29 paź 2007, 18:20
ja cloranxen biorę czasem, jak nie mogę usnąć... nigdy nie brałam go dłużej niż trzy-cztery noce z rzędu (ale takie sytuacje są ostatnio żadko), bo boję się uzależnić. biorę go jak na prawdę jest źle i nie mogę zasnąć. ale ogólnie jako lek jest ok, śpi się dobrze i działa nadzwyczajnie szybko.
dziś mogę wreszcie to powiedzieć: patrzę z nadzieją w przyszłość...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
506
Dołączył(a)
08 paź 2007, 11:51

Avatar użytkownika
przez mia25 30 paź 2007, 19:04
ja uważam że ten lek bardzo dobrze działa na lęki.mi lekarz zapisał zeby mi sie lepiej spało w nocy bo nie mam problemów z zasnięciem ale za to często sie budze w nocy.niestety na to zeby dobrze sie spało to on mi akurat nie pomaga :(
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Avatar użytkownika
przez Jovita 30 paź 2007, 19:24
ten temat juz istnieje przenosze.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez Grubcia 31 paź 2007, 20:20
Mnie Tranxene bardzo pomaga na lęki.Na sen dziala slabo.Biore tylko doraznie w sytuacjach stresowych,albo przez kilka,badz kilkanascie dni,jak mi jest zle.Dzis chyba znowu wezme,bo zdenerwowala mnie pewna sytuacja.Lekarz ostatnio mi nie zapisal,chyba boi sie,ze sie uzaleznie:(,ale mam jeszcze maly zapas tabletek,wiec jest ok,
Grubcia
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do