MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Lerivon

przez marjan 29 sty 2011, 17:49
Witam

A jak u was po mianserynie z pamięcią i koncentracją? Jakieś uszczerbki czy może odwrotnie, pamięć się polepszyła?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 sty 2011, 17:44

Re: Lerivon

przez kasia000 29 sty 2011, 17:57
po lepszym śnie-pamięć lepsza;-)
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez Michuj 29 sty 2011, 18:01
Ja biorę leviron rano. Wogóle na mnie nasennie nie działa.
Michuj
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

przez kasia000 29 sty 2011, 18:14
michuj-a na czym śpisz teraz? jaka dawkę bierzesz lerivonu?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez Michuj 29 sty 2011, 19:03
Biorę 60 mg. A na sen to różnie. Ostatnio klometiazol.
Michuj
Offline

Lerivon

przez 19_latek 30 sty 2011, 10:37
marjan napisał(a):Witam

A jak u was po mianserynie z pamięcią i koncentracją? Jakieś uszczerbki czy może odwrotnie, pamięć się polepszyła?



U mnie pamiec sie pogorszyla, nie wiem czy to przez mianseryne ale mam tak ze np nie pamietam co robilem wczoraj. :smile:
19_latek
Offline

Re: Lerivon

przez Anna Maria 30 sty 2011, 11:00
biorę 90mg i kiepsko śpię,niby mnie powala,chcę mi się bardzo spać i aż ma mowę nie wyraźną, a i tak kiepsko śpię,lekko i z 6-7 godz
a po 60 w ogóle nie mogę zasnąć
Anna Maria
Offline

Re: Lerivon

przez Michuj 31 sty 2011, 01:09
U mnie też lipa ze snem. Jak zasnę to śpię, no ale zasnąć... Od jutra wracam do wieczornego brania lerivonu i zwiększam dawkę do 90 albo 120 mg.
Michuj
Offline

Re: Lerivon

przez kasia000 31 sty 2011, 09:50
ja po 30mg śpię,po 60mg nie spię-dziwne;-( :?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 31 sty 2011, 13:18
Po wzięciu 90 mg w przeciągu dwóch godzin padałam jak ścięta
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez estera1 31 sty 2011, 18:41
ja tez mam problemy z koncentracja ,czasem chce cos powiedziec a brakuje mi slowa.Ze spanie tez kiepsko spie ok 4-6h i non stop sie wybudzam.Jako nie potrafie zasnac to biore dodatkowo polowke tabletki na sen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Re: Lerivon

przez Anna Maria 31 sty 2011, 19:52
wzięłam wczoraj 120 zamiast 90 bo nie mogłam spać i dalej nie mogłam spać a rano byłam cała opuchnięta,nawet na wadze było więcej niż kiedy ta opuchlizna zeszła :?
chrzanie...dziś biorę 30 najwyżej nie będę tydz spać ale po lerivonie nie panuje nad apetytem
Anna Maria
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez estera1 31 sty 2011, 19:59
ja biore 15mg czasem 20 a jem non stop od dwoch miesiecy odkada zaczelam brac przytylam 5kg i wciaz jem .Kupuje sobie juz sucharki,owoce zeby przegryzac jak mnie napadnie glod ale to nic wciaz czuje ze puchne .Wiec jakie mam wyjscie albo rzucic lerivon albo dalej tyc lykajac tabsy.Jak wzielas taka dawke niezamulilo cie?ja bym sie bala ze mi serce stanie od takiej dawki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Re: Lerivon

przez Anna Maria 31 sty 2011, 20:36
estera1 no właśnie,tyje się cholernie a ja puchnę zwłaszcza z rana na twarzy a dziś to tragicznie a u mnie to bez sensu bo spać i tak nie mogę
Anna Maria
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 13 gości

Przeskocz do