FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

przez Wawcio 05 sty 2009, 18:59
Seronil - coś okropnego. Biorę to od połowy listopada i przez ostatni tydzień prawie w ogóle nie spałem :? Ale zadziałał jako tako po dwóch-trzech tygodniach :]
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
05 sty 2009, 18:54

Re: Seronil

przez karina27 07 sty 2009, 16:06
hej.ja biore seronil od około 2 miesięcy.po 2 tygodniach stosowania czulam sie po prostu swietnie!!!!wydawalo mi sie,ze to juz koniec moich problemow.co prawda libido duzo duzo mniejsze,powiedzialabym znikome.oprocz tego zadnych innych skutkow ubocznych.aaa,i schudlam okolo 3 kilogramow, bo mam mniejszy apetyt.ale nie wiem czy to skutek brania leku.po prostu ogolnie czulam sie rewelacyjnie!!!ale od okolo tygodnia mam wrazenie,ze seronil przestal dzialac:((wrocilo wszystko:((poczekam troche...ale czasem trace nadzieje,ze jeszcze kiedys bede normalnie funkcjonowac:((
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 sty 2009, 15:53

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 07 sty 2009, 16:47
może czas zwiększyć dawkę? Ja jak tak poczułem to zwiększyłem i znowu jest oki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Bioxetin

przez monia_w 11 sty 2009, 11:27
też dostałam bioxetin i brałam go aż 4 dni! Miałam wszystkie efekty uboczne: drgawki, drżenie nóg i rąk takie, że nie byłam w stanie nic do ręki wziąć ani ustać na nogach, problem z wyjściem z domu, biegunkę, ból brzucha, nasilenie stanów lękowych do maksimum, myślałam, że oszaleję, do tego totalny brak apetytu i 4 kilo mniej.I dziwne uczucie pieczenia skóry i jakby napięcia mięśni szczególnie na ramionach i karku. I lekarka kazała mi to natychmiast odstawić z zastrzeżeniem, że jeszcze przez 2-3 dni będę odczuwać działanie tego leku. I rzeczywiście tak jest, nie biorę go dwa dni, a czuję jeszcze odrobinę te skutki uboczne! To były koszmarne 4 dni! Ale lek pewnie na każdego działa inaczej. Na mnie akurat tak fatalnie.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
11 sty 2009, 09:44
Lokalizacja
Bielsko-Biała

Re: Seronil

przez amina123 11 sty 2009, 15:04
Dziś zwiększyłam dawkę do 40, zobzaczymy czy bedzie okey.
Czy jest ktoś kto bierze Seronil czy inne SSI od około 10 lat z przerwami?

[*EDIT*]

Ja właśnie biorę... Mam 35 lat i pomimo tego, że cągle coś łykam czuje apatię i niechęć. Sprawa robi sie coraz trudniejsza, bo właśnie w pracy dostałam nowe projekty i ostrzeżenie, że mam być bardziej zaangażowana i entuzjastycznie nastwiona, a ja nie moge. Boję się co to bedzie. Miałam coś zrobić w weekend jest 14 a ja siedzę i szukam wsparacia w necie zamiast pracowac. Mam pustą głowę i najchętniej tylko leżałabym w łożku. Tragedia :-|
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
11 sty 2009, 14:45

Re: Seronil

przez amalka 11 sty 2009, 16:38
może dawki macie zbyt małe , albo ten lek jednak wam nie pasuje. JA zaczęłam leczenie depresji i nerwicy efectinem 75 er i w zasadzie mogę powiedzieć ,że ten lek to strzał w 10. Z tym ,że po czterech m-cach zwiększono mi dawkę do 150 bo jednak 75 za małą była , zaczęłam czuć objawy depresji od nowa. Bałam się co prawda wejść na większą dawkę , zwlekałam z tym i teraz widzę ,że niepotrzebne były moje objawy. Zdecydowanie lepiej się czuję.
Amina 123 miałam tak samo jak ty zero motywacji do pracy,w zasadzie tylko leżałam w łóżku, problemem dla mnie było podniesienie się z niego. A dramatem wstanie rano do pracy. teraz jest...inaczej...mam skrzydła :D , che mi się działać, normalnie pracuję. Po prostu ten lek postawił mnie na nogi :D
Życzę wam też tego samego
<niepoprawna marzycielka>
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
26 gru 2008, 21:39
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Seronil

przez MaSTA92 12 sty 2009, 18:23
Witam mam 16 lat biore sulpiryd 100mg i seronil 10 mg dziennie sulpiryd biore od około 2 miechów a seronil 3 dzień nie wiecie może czy lekarz nie przesadził co do dobru leku tym bardziej że mam uszkodzoną trzustke i wątrobe a na opakowaniu pisze że nie zalecane dla osób poniżej 18 roku życia, pozatym seronil powoduje że jestem senny i nie moge jeść, a przez okres 3 miesięcy chroby schudłem 20kg i boje sie bo nie chce być bardziej chudy, a chodze z takimi osobami do szkoły co bardzo szybko to wykorzystaja.Prosze o rade.

[*EDIT*]

Witam mam 16 lat biore sulpiryd 100mg i seronil 10 mg dziennie sulpiryd biore od około 2 miechów a seronil 3 dzień nie wiecie może czy lekarz nie przesadził co do dobru leku tym bardziej że mam uszkodzoną trzustke i wątrobe a na opakowaniu pisze że nie zalecane dla osób poniżej 18 roku życia, pozatym seronil powoduje że jestem senny i nie moge jeść, a przez okres 3 miesięcy chroby schudłem 20kg i boje sie bo nie chce być bardziej chudy, a chodze z takimi osobami do szkoły co bardzo szybko to wykorzystaja.Prosze o rade.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
12 sty 2009, 18:12

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Duran84 20 sty 2009, 13:52
Czy na początek brania dawka 20 mg seronilu raz dziennie to nie jest za dużo :?: Jeśli jest to /cenzura/ to wszystko i do śmieci wyrzucam... Wolę być wiecznie smutnym niż się uzależnić...
http://rockmaniak84.blogspot.com/ Pierwszy mój blog od dawna. O muzyce i nie tylko...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
24 cze 2008, 09:49

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 20 sty 2009, 14:03
20 mg to standardowa dawka :) Zazwyczaj od tego się zaczyna i zazwyczaj to wystarcza. Max to 60-80 mg na dobę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Duran84 20 sty 2009, 14:06
Dzięki za informację... Wrażenia po tym leku opiszę w najbliższym czasie... Dzisiaj dopiero zakupiłem... Oczywiscie nie samemu... Lekarka przepisala wczoraj, ale w aptece nie było i zaczynam od jutra... Zobaczymy jak to bedzie ;)
http://rockmaniak84.blogspot.com/ Pierwszy mój blog od dawna. O muzyce i nie tylko...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
24 cze 2008, 09:49

Re: Bioxetin

przez Korba 28 sty 2009, 12:36
Biorę już drugi miesiąc Bioxetin i widzę znaczne pogłębienie depresji. Do tego pogłębiające się lęki i nerwowość. Oprócz Bioxetinu biorę Xanax i Imovane. Śpię jako tako (budzę się co 2 godzinki średnio). Ale czuję się coraz gorzej, gorzej niż kiedykolwiek.
Korba
Offline

Re: Andepin

Avatar użytkownika
przez Princessa 03 lut 2009, 18:23
Ja brałam przez 5 miesiecy Andepin z Mianserin na noc...Po tygodniu czulam sie rewelacyjnie..Potem jak rzucillam<zaszlam w ciaze>..bylo troche gorzej..w ciazy mialam wylew i z tego powodu wpadalam znowu w nerwice i depresje. I znow bralam Andepin, ale nie pomogl juz tak bardzo..
Otulmy chmury marzeń... i z podniesioną głową lećmy ku słońcu...:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
02 lut 2009, 18:21
Lokalizacja
Chorzów

Re: Andepin

Avatar użytkownika
przez Rani 03 lut 2009, 18:28
Ja biorę Fluoksetynę już 3 miesiące i nie czuję działania. Chyba mam za małą dawkę, bo na obsesje to raczej powinno się brać minimum 40 mg dziennie a ja biorę tylko 20.
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Re: Seronil

przez katarzyneczka 08 lut 2009, 20:31
witam, ja biore seronil od 20 dni z rana 20 mg i czuje sie po nim dobrze, jesli chodzi o skutki uboczne to suchosc w ustach i niskie laknienie , to drugie zaczyna mnie martwic gdyz obecnie waze mniej niz jak mialam 15 lat :( a teraz mam 23 ... no ale moze po prostu skonczylam dojrzewac i waga teraz mi sie unormuje =)

pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia

buziole ;***
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
08 lut 2009, 19:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do