ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 mar 2014, 00:19
Lunatic
No cos w tym musi byc....Pewnie nie u wszystkich,ale....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 mar 2014, 00:20
a zresztą to wszystko to jest gdybanie, jakbym wtedy nic nie dostał to mógłbym wpaść w jeszcze gorszy stan a był naprawdę kiepski, nikt nie mógł przewidziec ze tak sie to potoczy wszystko później, a z perspektywy czasu to zawsze można znaleźć coś co mogło się zrobić inaczej
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 mar 2014, 09:01
Dzień dobry z rana.
Zaczynamy Wielki Post to i mój post będzie poważny :)

Tojaaa napisał(a):Smutna, no pojawilas sie wreszcie. To Ci lekarz nagadal. Człowiek idzie usłyszeć tez dobre słowo, a słyszy, ze na lęki to najlepiej wit.C. Ja coś czuje takie dziwne napięcie , co rzadko wieczorem mi siemzdarzalo. Nie daje sie na razie.

Luki, ja to wogole podziwiam Ciebie, ze zdecydowaliscie sie na kolejne dziecko. Ja nie mam dziec, ale juz widzę swoją panikę, ze przez kurwice nie będę mogła pracować i utrzymać dziecka


Co do terapii, to ona nie polega wcale na mówienieutego, co byśmy chcieli usłyszeć.
To nie głaskanie się po głowie, ale często łzy, niewygodne pytania, trudne decyzje. Te trudne pytania później owocują zmianami. Pytania raz rzucane nie mogą zostać bez odpowiedzi. Ale o to chodzi w psychoterapii.
My byśmy chcieli nic nie zmieniać, tylko dostać cudowną pastylkę, a to tak nie działa.

Drugie dziecko.
Paradoksalnie, gdyby nie moja nerwica i późniejsze zmiany w życiu, to nie zdecydowalibyśmy się na drugie dziecko.
Moje życie było puste. Przychodziłem z pracy do domu, włączałem sobie grę i nie było męża ani ojca w domu. Mało mnie interesowało, co dzieje się wokół mnie. Uciekałem przed życiem w komputer i gry.
Tylko jakiś wstrząs mógł mnie z tego wyrwać. Tym wstrząsem był atak nerwicy.
Nie uważam, że moje geny są jakoś skażone. Z trójki rodzeństwa tylko ja leczę się psychiatrycznie. Rodzice również nie mieli takich problemów.
Czy winne są geny, czy wychowanie to też sprawa dyskusyjna. Ja dzięki psychoterapii dostrzegłem błędy wychowawcze moich rodziców i staram się ich unikać.

Miłego dnia wszystkim.
Luki_Nerwusik
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 05 mar 2014, 09:14
Cżesc. U mnie bez zmian. Czyli stałe napięcie do opanowania, ale radości z życia zero.
Ja uważam, ze moje geny sa do d..y. Nerwice sa wszechobecne w rodzinie i przechodzą z pokolenia na pokolenie jako cecha dominujaca :cry:
Nie cierpię określenia "lecze sie psychiatryczne" fatalnie mi sie to kojarzy

Sciskam wszystkich, idę dzis posypac głowę popiołem.
Smutna, eliora, xyz jak u Was?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 mar 2014, 09:21
No mi też kojarzy się to z newsami typu: sprawca strzelaniny leczył się psychiatrycznie itp.
Ale witaminek nie łykamy, tylko psychotropy.
Tojaaa, serio nie masz dzieci ze strachu nad przekazaniem im nerwicowych genów?
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 05 mar 2014, 09:33
Luki_Nerwusik, to nie sa psychotropy, tylko antydepresanty :D
Brak potomstwa to wynik wielu czynników. M.in mojej nieustabilizowanej sytuacji w zwiazku. Juz o tym pisałam, ze najpierw zaliczylam rozwód, potem kilkuletni zwiazek z super facetem, ale mocno kochliwym, teraz jestem 5 lat w związku tez trudnym, przez lata nie mogliśmy dotrzeć sie. Cały czas z tylu głowy będąc w tych związkach liczyłem sie z rozstaniem. Więc dzieci nie planowalam. Poza tym mje skłonności do kurwicy i panikowańie tez spowodowało, ze jest jak jest. To tez miało wpływ na ta kwestie.

-- 05 mar 2014, 09:36 --

Właśnie przypomniało mi sie, ze dzis śniło mi sie nasze spotkanie firumowiczow haha
Luki sniles mi sie. Byłeś niewysokim facetem, troszkę krępym, z. Bródka , zgadza sie???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 mar 2014, 09:43
Dobra, niech będą pigułki szczęścia, chociaż antydepresanty należą do leków psychotropowych.
A takie buty. To ja miałem więcej szczęścia w miłości. Moja pierwsza i jedyna kobieta jest moją żoną.
Ja byłem taki dziwny, że miałem 20 lat i już marzyłem o rodzinie i chociaż trójce dzieci, a rówieśnicy bawili się po dyskotekach i zaliczali panienki.

Nic się nie zgadza :)
Wysoki jak drąg.
Ostatnio edytowano 05 mar 2014, 09:57 przez Luki_Nerwusik, łącznie edytowano 1 raz
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 05 mar 2014, 09:56
Ale fajny gość, przystojny jestes :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez freda 05 mar 2014, 09:58
Luki_Nerwusik, ja drugie dziecko urodziłam gdy już chorowałam na nerwicę.moje szczęścia mają już 15 i prawie 7 lat.to że żyję zawdzięczam rodzince,mam co robić.mam swój zwierzyniec,swoje roślinki.choć czasami jak mam gorsze samopoczucie trudno jest o to wszystko zadbać.ale to daje mi kopniaka-zero leżenia i myślenia o chorobie. Luki_Nerwusik, dlatego dbaj o rodzinkę,bo w rodzinie siła.tak trzymaj :yeah:
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 mar 2014, 09:59
A dziękuje. Ale teraz nerwica zniszczyła moją urodę :)
Link już usunięty, co by mnie nikt się na mnie nie gapił:)

No jasne, rodzina daje siłę i radość. Dla kogo mamy się starać i walczyć, jeśli nie dla rodziny.
Moja żona nigdy nie pozwoli mi się mazgaić i marudzić. Jak zacznę marudzić, że mi ciężko to dostaję z liścia i już jestem sobą :)
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez freda 05 mar 2014, 10:04
Luki_Nerwusik, gratuluję żony,już ją lubię :D mój mąż robi podobnie,ale bez liścia :mrgreen:
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 mar 2014, 10:06
Laurowym liściem :)
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez freda 05 mar 2014, 10:10
Luki_Nerwusik, czyżby to jakieś praktyki godowe?bez odpowiedzi :mrgreen:
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez xyz90 05 mar 2014, 10:26
dzień dobry wszystkim. A ja Luki_Nerwusik, widziałam cię już wcześniej, twoje zdjęcie jest w temacie ludzie z forum ;) życzę wszystkim miłego dnia pomimo okropnej pogody, freda, Luki_Nerwusik, Tojaaa, elmopl79, lunatic, Smutna, eliora, dużo uśmiechu! :smile:
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu
Czas i tak upłynie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
13 lut 2014, 09:48

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 47 gości

Przeskocz do