Skocz do zawartości
Nerwica.com

ogromne libido


melinda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem mężatka od 5 lat i to co podobało mi sie w moim facecie zaczeło przeradzac sie w koszmar,jego potrzeby sa nie do zaspokojenia,wszystko sprowadza sie do seksu,nie ma normalnych rodzinnych relacji,nie ma rozmow na powazne tematy,nie mam zadnej pomocy w wychowywaniu dzieci,okazało sie ze totalnie sie roznimy jezeli chodzi o potrzeby a raczej temperament,bez obawy moge powiedziec ze mam meza seksoholika,czy nadmierne libido to rodzaj choroby?Sprowadzanie wszystkiego do łóżka jest normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

melinda, jak czesto sie kochacie?

Najmniej 3 razy na dobę, on chciałby jeszcze częściej ale ja nie daję rady :(

 

-- 10 sie 2012, 15:35 --

 

twój mąż ma ciekawy problem.ciekawe czy wszystko by się sprowadzało do sexu gdyby testosteron mu spadł do wartości 22,7mg/dl.

Niestety nie znam się na tym :(

 

-- 10 sie 2012, 15:37 --

 

melinda, częsty seks nie powinien zabijać życia rodzinnego ani wykluczać zdrowej relacji?

Czy Twój mąż Cię do czegoś zmusza? Albo czy Ty sama się do czegoś zmuszasz?

Ja czasami nie mam już na to siły, mam strasznie dużo zajęć w ciągu dnia i na sex często nie mam ochoty ale on mnie męczy i nie mam wyjścia bo zaraz ma humorki :(

 

-- 10 sie 2012, 15:39 --

 

Svafa, jezeli ma seks raz na miesiac to calkiem normalne ze zdrowy facet krazy wokol tematu seksu... wiec poki co nie krzyzujmy go bo nie4 znamy szczegolow

Raz na miesiąc? A skąd! ma cięzko wytrzymać 8 godz które jest w pracy. Nad ranem sex i jak tylko wraca-nawet nie zje obiadu tylko się od razu do mnie dobiera :why:

 

-- 10 sie 2012, 15:39 --

 

melinda, Sprowadzanie wszystkiego do sexu nie jest normalne powinien się leczyć

jeśli jego zachowanie i mysli obsesyjnie krążą wokół tego tematu.

Twierdzi, że zdrowy facet ma zawsze ochotę :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach