Skocz do zawartości
Nerwica.com

LĘKI, PANIKA I DEPRESJA PO ZAWALE SERCA-JAK SOBIE RADZIĆ


wojciech1955

Rekomendowane odpowiedzi

W listopadzie przebyłem ostry zawał serca stemi. Angioplastyka, stenty. Testy i badania po hospiyalizacji pomyslne. Nie daje sobie rady z lękiem. Jest cały czas-wszechobecny, ze może sie to powtorzyć. Nie mam ochoty na nic. Kazde wyjście z domu to lek. Szpital odwiedzam 3 razy w tygodniu, a trasy przejazdu zamochodem ustralam tak, aby przebiegały obok szpitala lub pogotowia. Co z tym zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum :D .Niestety nie mam takiego "doświadczenia zdrowotnego" ale polecam wizytę u psychologa.On powinien pomóc,porozmawia,może nakieruje na pozytywne myślenie.Z resztą na pewno będzie już ok. i z własnego doświadczenia wiem że nie warto się martwić na zapas.To prowadzi do niepotrzebnych stresów a tego mamy na co dzień stanowczo za dużo.Pozdrwiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na naszym forum ;)

 

 

Mój tata jest po dwóch zawałach. Po drugim lekarz powiedział mi,że w przeciągu pół roku tata będzie miał trzeci zawał..Dla mnie osobiście taka wiedza była dramatem. Minęło już ok.9 lat i wszystko jest super. Tata dba o swoje zdrowie.Przede wszystkim po 30 latach rzucił palenie. Systematycznie wykonuje badania. Dba o kondycję fizyczną (np.każdego dnia intensywna jazda na rowerze co najmniej godzinna).Wykluczył ze swojego jadłospisu produkty obciążające układ krążenia.

Zapewne w duchu obawia się stanu swojego serca..ale nie panikuje. Taki przesadzony lęk do niczego dobrego nie doprowadza (szczególnie w tej chorobie). Co ma nas w życiu spotkać,to i tak nas nie ominie nawet jeśli będziemy poruszać się po mieście ERką z najlepszą kadrą medyczną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach