Skocz do zawartości
Nerwica.com

Zbiór tematów podstawowych - opinie


shadow_no

Rekomendowane odpowiedzi

- nie zgadzam się z opinią że to robota na marne - nie jestem jakimś internetowym nowicjuszem - podłączałem się do sieci w czasach gdy strony nie miały jeszcze żadnej grafiki (a pamięta kto BBSy? ). A gdy pojawiły się w moim życiu nerwica lękowa i ataki paniki czułem się że błądzę po omacku, szukałem często nie tam gdzie potrzeba i tylko pogarszałem swój stan (bo np. czytałem o chorobach serca, nie o zaburzeniach nerwicowych). Trafiłem również tu i lektura była utrudniona - bo jak przeczytałem zdanie jednej osoby to potem ktoś inny pisał coś innego a brak wiedzy nie pozwalał mi obiektywnie stwierdzić kto ma rację. Po prostu potrzebujemy mniej wiedzy encyklopedycznej chyba, a więcej doświadczenia, spostrzeżeń, porad od tych, którzy już się z zaburzeniami zmagają dłużej albo z nich wyszli.

 

Również mam podobne zdanie, dlatego jeszcze raz podkreślam, że temat powstał żeby można było zrobić coś konstruktywnego.

Paranoja już cztery razy napisała w tym temacie w zasadzie to samo:

no spoko, ale właściwie wszystko mozna wyguglać
znając życie, nawet jakby byly na czerwowo, i wyskakiwały jak reklamy na interi i wydawały dźwięk to i tak będa tacy, którzy jednak założą nowy temat, który już istnieje.
Poza tym gdybym chciała informacji takich to równie dobrze użyję google.
Dla mnie jest to jednak bezużyteczna wiedza bo większość rzeczy wcześniej sama wyguglałam lub dowiedziałam się z forum.

 

Po prostu mi się wydaje, że na marne poszła robota. Ciekawa jestem ile osób przeczytało wszystkie te tematy, bo ja może jeden i to z ciekawości co to a nie, że nie wiedziałam co to jest depresja i jakie ma objawy.