Skocz do zawartości
Nerwica.com

PAROKSETYNA (Arketis, ParoGen, Paroxetine Aurovitas, Paroxinor, Paxtin, Rexetin, Seroxat, Xetanor)


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pytałam, bo dopiero co zaczęłam brać ten lek, a że mam w moim młodym wieku już problemy z żyłami i naczynkami, więc nie chcę wyleczyć jednego- kosztem drugiego.

Bałam się, że ten lek może powodować pękanie naczyń lub coś innego związanego z żyłami.

 

-- 01 lut 2014, 14:09 --

 

ale z chęcią posłucham jeszcze innych opinii na ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

jestem nowa na forum i nowa w tematach nerwicowo-depresyjnych. Od kilku dni biorę Rexetin i mam takie pytanie. Czy Rexetin powoduje pękanie naczyń krwionośnych? Czy ktoś ma taki problem?

Mam problem z krążeniem, mam lekkie skurcze w łydkach, rozrywa mi nogi, te nogi są zimne, poprostu czuję, że ta krew tam słabo się przemieszcza, a w dodatku mam popękane naczynia (wynik tabletek anty). Czy Rexetin może pogorszyć sprawę? Kiedy mam poinformować o tym moją panią doktor, gdy zauważę już skutki uboczne, czy przy następnej wizycie? Czy są leki wyciszające, które nie wpływają na układ żylny?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc...

pozdrawiam

 

Ja po Seroxacie mam siniaki, a czynniki krzepliwości krwi lekko podwyższone. Miesiączki są bardziej obfite.

Tabletki antykoncepcyjne działają przeciwnie do większości antydepresantów, jeżeli chodzi o krzepliwość krwi.

Jeżeli przyjmowałaś antybaby przez dłuższy czas powinnaś zrobić sobie morfologię i ewentualnie Dopplera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postanowiłam brać leki od wtorku, bo jadę wtedy do mamy na kilka dni i nie bede sama z dzieckiem, wiec może nie bedzie tak źle jeśli chodzi o skutki uboczne.

we wtorek mam też wizytę u psycholog więc się jeszcze skonsultuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach