Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne

Strefa czasowa: UTC + 1 |  

Temat: Depresja a ciąża

Wiadomości w tym temacie: 26

Strona 1 z 2  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Reklama

Autor

Depresja a ciąża

Depresja a ciąża
Post 12 cze 2007, 20:37 

Od: 01 cze 2007, 16:01
MAM PYTANIE - CZY MOZNA ZAJSC W CIĄŻE MAJĄC DEPRESJE??? CZY LEKI SA GROZNE DLA DZIECKA?? CZY TAKE DZIECKO URODZI SIE NORMALNE???

______
Wracam !!!

udostępnij ten temat w: Udostepnij w Facebook { SHARE_ON_WYKOP } Udostepnij w Twitter { SHARE_ON_BLIP }

Depresja a ciąża
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy

Post 13 cze 2007, 12:05 

Od: 05 cze 2007, 20:08
nie jestem lekarzem wiec nie powinienem sie wypowiadac, ale :

lepiej sie wstrzymaj bo dla plodu prawie kazde lekarstwo jest szkodliwe, nawet kropli na katar nie mozna stosowac a co dopiero lekow antydepresyjnych

musisz miec super zdrowy organizm zeby myslec o dziecku

na dodatek jest cos takiego jak "depresja poporodowa" ktora pewnie dostaniesz skoro jestes podatna, a matki chore na depresje poporodowa morduja noworodki

dodaj do tego nadwrazliwosc kobiet w ciazy i ich czeste wahania nastrojow

______
zesraj sie a nie daj sie

Post 13 cze 2007, 16:57 
Fajna perspektywa :? co Foka? Osobiście jestem przekonana, że dziecko zmieniło by mój świat i moje życie - na lepsze. Od pewnego czasu dużo rozmawiamy z chłopakiem o tym i oboje bardzo tego pragniemy. Obecnie - nie ma mowy bo fakt jem za dużo chemii, ale za niedługo będę powolutku odstawiać po kolei. Ale lekarz mówi, że nie ma mowy bez. Jak na razie perspektywa jest taka, że do końca życia będę musiała jeść jakieś psychotropy. Czy to oznacza, że nie mogę mieć dziecka? Fajnie :?

Post 13 cze 2007, 19:24 

Od: 05 cze 2007, 20:08
bethi napisał(a):