Skocz do zawartości
Nerwica.com

Fobia spoleczna, depresja, nerwica??!


LexKSR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 18 lat, moja historia zaczęła się we wczesnych latach podstawówki. Tak mi się wydaje starałem się znaleźć przyczynę mojej blokady, w poznawaniu nowych znajomości, czy też zwykłej rozmowy. Jak miałem 8-9 lat z dwoma kolegami wszedłem do wsypu, wpadłem na głupi pomysł i podpaliłem gazetę i wyrzuciłem ją do wsypu. Zaczął się palić cały kontener ze śmieciami, każde piętro w bloku, stanęło w kłębach dymu. Przerażony uciekłem do domu. Przyjechała straż pożarna na sygnale, i ugasiła pożar. Przestałem wychodzić na osiedle, zerwałem kontakty ze znajomymi z osiedla. Spotykałem się na innych osiedlach tylko z moją grupa rówieśników z podstawówki. Nie miałem problemów z utrzymywaniem kontaktów, w podstawówce. Ale nauczyciele mnie postrzegali jako nieśmiałego, cichego chłopaka, zresztą przez wszystkie lata szkolne taki byłem i jestem w stosunku do nauczycieli. W gimnazjum, również nie miałem problemów, z kontaktami z rówieśnikami. W podstawówce, mój kolega miał sąsiada, który miał 18 lat, i zawsze nam kupował alkohol, tak co kilka miesięcy piłem po kilka piw, upijałem się z kolegami. Nawet rodzice nas puścili 3 dni pod namiot, jacy to my grzeczni. Pełnoletni kolega przywiózł nam kilkanaście piw, i kilka win na 3 dni. Nic nam się nie stało oczywiście, ale teraz jak o tym, to było nie rozsądne, ale mimo wszystko nie żałuje, dobrze wspominam, tamte lata :smile: . Możliwe, że trochę się rozpisałem nie na temat, ale będzie łatwiej zdiagnozować mój problem.