Skocz do zawartości
Nerwica.com

Należy mi się porządne lanie.....


emil988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Jakiś czas już zbieram się do napisania gdzieś wątku z prośbą o pomoc. Szczerze mówiąc to nie bardzo dziś wiem co dokładnie i w jaki sposób mam opisać.... Mam 32 lata, bardzo szczupły jak na swój wiek, drobny, delikatny i potrzebujący pomocy.... Do tego tak, jak gdzieś u siebie na profilu napisałem, sam siebie ce/cenzura/e na osobę: Niesumienną, niedotrzymujacą danego słowa, umawiam się i nie oddzwaniam..... Obiecuje i zwlekam bardzo długo z realizacją obietnicy.... Nie wiem jak to wszystko opisać.... Nie mam doświadczenia z forum..... Dziś chyba nie jest odpowiedni czas na pisanie wątku..... Pisze od rzeczy.... Chodzi o to, że bardzo często mam tak że uważam że należy mi się porządne lanie pasem, ręką, takie skarcenie,karanie tak jak byłem karany za dzieciaka..... Mam dużo problemów ze sobą.... Od długów.... W ZUS/US, do tego mandaty.... Nieopłacone parkingi .... Kolejne mandaty.... Dług w rodzinie. Na spłatę zobowiązań..... Problemy z samodyscypliną, sumiennością, dojrzałością ... I cholera wie z czym jeszcze. To z czym nie mam problemow to... 1. Alkohol 2. Narkotyki( choć zielone liście palę na wakacjach i tylko wtedy) 3. Współżycie seksualne. 4. Coś tam by się jeszcze znalazło.  Wszystko sprowadza się do tego, że bardzo często czuje potrzebę bycia ukaranym w jedyny właściwy sposób. Bardzo często o tym myślę, bardzo często gdy coś przeskrobie... Typu mandat, kolizja, niedotrzymanie słowa obiecanego.... To wtedy jest ciężko mi z własnymi myślami.... Czuje się podle, fatalnie, źle Nie umiem poradzić sobie z emocjami wewnątrz siebie choć cały czas je duszę w sobie głęboko. Najchętniej i najczęściej to wszystko sprowadza się do jednej jedynej myśli która ostatnio bardzo mnie męczy..... Jest coś źle, nie odpowiednio??? To najlepiej to naprawić... A w jaki sposób?? Ostra rozmową dyscyplinująca która i tak wiem że nie pomoże..... A następn