Skocz do zawarto┼Ťci
Nerwica.com
Szukaj w
  • Wi─Öcej opcji...
Znajd┼║ wyniki kt├│re...
Znajd┼║ wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowicz├│w ­čÖé

Jestem psychologiem i psychoterapeutk─ů prowadz─ůc─ů bloga z poradami dla os├│b z nerwic─ů i zaburzeniami l─Ökowymi: xxxxxxxxxxxxx

Mam nadziej─Ö, ┼╝e moja obecno┼Ť─ç tutaj b─Ödzie pomocna dla forumowicz├│w i ┼╝e moje do┼Ťwiadczenie terapeutyczne si─Ö nieraz przyda.

 

Pozdrawiam i do napisania!

Natalia

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
W dniu 8.09.2019 o 00:15, NataliaPokonajLek napisał:

Witam serdecznie wszystkich forumowicz├│w ­čÖé

Jestem psychologiem i psychoterapeutk─ů prowadz─ůc─ů bloga z poradami dla os├│b z nerwic─ů i zaburzeniami l─Ökowymi: xxxxxxxxxxxxx

Mam nadziej─Ö, ┼╝e moja obecno┼Ť─ç tutaj b─Ödzie pomocna dla forumowicz├│w i ┼╝e moje do┼Ťwiadczenie terapeutyczne si─Ö nieraz przyda.

 

Pozdrawiam i do napisania!

Natalia

Czy mogłabym napisać na priv???

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Dzień dobry @NataliaPokonajLek,

 

W dniu 7.09.2019 o 23:15, NataliaPokonajLek napisał:

Mam nadziej─Ö, ┼╝e moja obecno┼Ť─ç tutaj b─Ödzie pomocna dla forumowicz├│w i ┼╝e moje do┼Ťwiadczenie terapeutyczne si─Ö nieraz przyda.

Jak?

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

johnn

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
7 minut temu, NataliaPokonajLek napisał:

W formie odpowiedzi /porady w danym w─ůtku ­čÖé

Mam nadziej─Ö ┼╝e oka┼╝─ů si─Ö pomocne i warto┼Ťciowe.

Dziękuję za chęć pomocy innym.

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
10 godzin temu, NataliaPokonajLek napisał:

Zapraszam ­čÖé

natalia@pokonajlek.pl

Dzie┼ä dobry lecze si─Ö na zaburzenia l─Ökowe┬á od ko┼äca lutego, natrectw i stan├│w depresyjnych, jak mam poradzi─ç sobie z lekiem, napi─Öciem w g┼éowie? Zmieni┼éem prac─Ö bo w ostatniej pracy mia┼éem ci─Ö┼╝kie doznania fizyczne teraz doje┼╝d┼╝am rowerem ok3km i dla mnie to nie przeja┼╝d┼╝ka tylko wyczyn gdy jestem ju┼╝ na miejscu jest dobrze... Chodz─ůc na spacer samemu te┼╝ czuj─Ö napi─Öcie, psycholog mi powiedzia┼é ┼╝e ┼╝yje w przewlek┼éym stresie to ja nie umiem ┼╝y─ç? Nie umiem si─Ö zrelaksowa─ç┬á

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Panie Rafale,

Trzeba powolutku zmienia─ç spos├│b my┼Ťlenia - l─Ök, kt├│ry Pan czuje, bierze si─Ö z niepokoj─ůcych my┼Ťli, a te powoduj─ů, ┼╝e Pana cia┼éo jest wci─ů┼╝ zm─Öczone (a przez to 3 km na rowerze to wyczyn). Relaksacja to oczywi┼Ťcie dobra metoda na zaburzenia l─Ökowe, ale te┼╝ trzeba si─Ö w┼éa┼Ťciwe do niej przygotowa─ç.
Prosz─Ö si─Ö nie poddawa─ç, to ┼╝e ma Pan zaburzenie l─Ökowe, to absolutnie nie znaczy, ┼╝e nie umie Pan ┼╝y─ç. Po prostu l─Ök zacz─ů┼é dominowa─ç - teraz trzeba stopniowo przej─ů─ç nad nim kontrol─Ö. Najlepsza do pokonania l─Öku b─Ödzie psychoterapia poznawczo-behawioralna.

 

pozdrawiam

Natalia

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
7 godzin temu, NataliaPokonajLek napisał:

Panie Rafale,

Trzeba powolutku zmienia─ç spos├│b my┼Ťlenia - l─Ök, kt├│ry Pan czuje, bierze si─Ö z niepokoj─ůcych my┼Ťli, a te powoduj─ů, ┼╝e Pana cia┼éo jest wci─ů┼╝ zm─Öczone (a przez to 3 km na rowerze to wyczyn). Relaksacja to oczywi┼Ťcie dobra metoda na zaburzenia l─Ökowe, ale te┼╝ trzeba si─Ö w┼éa┼Ťciwe do niej przygotowa─ç.
Prosz─Ö si─Ö nie poddawa─ç, to ┼╝e ma Pan zaburzenie l─Ökowe, to absolutnie nie znaczy, ┼╝e nie umie Pan ┼╝y─ç. Po prostu l─Ök zacz─ů┼é dominowa─ç - teraz trzeba stopniowo przej─ů─ç nad nim kontrol─Ö. Najlepsza do pokonania l─Öku b─Ödzie psychoterapia poznawczo-behawioralna.

 

pozdrawiam

Natalia

Ucz─Öszczam na psychoterapi─Ö, i widz─Ö ┼╝e moje my┼Ťli powoduj─ů l─Ök, wczoraj wybra┼éem si─Ö na basen i mieli┼Ťmy jecha─ç ca┼éa familia a wysz┼éo ┼╝e mia┼éem sam jecha─ç z C├│rk─ů i my┼Ťli lekliwe jak ja dam rad─Ö, ale ┼╝ona pojecha┼éa i by┼éo ok, rozumiem ┼╝e musz─Ö zmieni─ç my┼Ťlenie bo to one powoduje l─Ök.┬á

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Panie Rafale,
Tak jest, g┼é├│wny problem tkwi w my┼Ťleniu.
Trzymam za Pana kciuki!

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
22 godziny temu, NataliaPokonajLek napisał:

Panie Rafale,
Tak jest, g┼é├│wny problem tkwi w my┼Ťleniu.
Trzymam za Pana kciuki!

Ju┼╝ brakuje mi si┼é nie wiem jak zmieni─ç te my┼Ťlenie, ci─ůgle towarzyszy mi napi─Öcie w g┼éowie, czasem goni mnie do WC i czasem mam szybsze bicie serca i ci─ůgle buzia czerwona, mimo silnych lek├│w mam artekis40mg i sulpiryd┬á

­čśş

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Je┼Ťli chcesz doda─ç odpowied┼║, zaloguj si─Ö lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů komentowa─ç zawarto┼Ť─ç tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj si─Ö

Zaloguj si─Ö

Posiadasz ju┼╝ konto? Zaloguj si─Ö poni┼╝ej.

Zaloguj si─Ö

×