Witajcie

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witajcie

przez Aokigahara 27 paź 2015, 18:17
Witam wszystkich.
Mam pytanie czy ktoś odstawił z dnia na dzień Anafranil? Ja od wczoraj nie biorę leków (Anafranil 75: 1-0-1 i Lamitrin 25: 2-0-2), po prostu. Mija 24 h od ostatniej dawki nic się nie dzieje. Czy mam się jeszcze czegoś spodziewać czy już raczej nie? Ten zestaw brałem 2 miesiące.
Aokigahara
Offline

Witajcie

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 27 paź 2015, 20:21
Aokigahara, Twoje leczenie farmakologiczne trwało 2 miesiące, czy po prostu ten zestaw leków brałeś przez 2 miesiące? Nawet jeśli po jednej dobie od odstawienia leków nie pojawiły się żadne skutki uboczne, nie można być pewnym, że jakieś dolegliwości się jeszcze nie ujawnią. Czego Ci oczywiście nie życzę. Pozdrawiam!
Psycholog
Posty
7564
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Witajcie

przez Aokigahara 27 paź 2015, 21:15
Leczę się od czterech lat. Ten zestaw brałem dwa miesiące. Przez ten czas miałem prawie dokładnie co 2 tygodnie zmianę o 180 stopni. Raz było naprawdę super a potem w dół i znowu d ogóry. Szczerze mówiąc to tym nagłym odstawieniem chciałem zrobić sobie krzywdę, ale jak widać chyba nic z tego. Tylko w sumie po co to brać jak nie ma różnicy? Wcześniej brałem w róznych dawkach i kombinacjach: Escitalopram, Wenlafaksynę, Depakinę, Zomiren, Hydroksyzynę, Lamotryginę (to moje trzecie podejście do lamo), Ketrel, Promazynę ...
Aokigahara
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witajcie

Avatar użytkownika
przez agusiaww 28 paź 2015, 05:46
Zalezy moze bedzie ok a moze nie, odstawienie roznie działa wiec nikt na 100% nie powie, poczekasz to sie przekonasz.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Witajcie

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 28 paź 2015, 05:54
Witaj
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Witajcie

przez Aokigahara 28 paź 2015, 12:37
Drugi dzień bez leków. Zero dolegliwości odstawiennych. Ciekawe.
Aokigahara
Offline

Witajcie

Avatar użytkownika
przez tahela 29 paź 2015, 02:40
DOLEGLIWOŚCI MOGA SIĘ EJSZCZE POJAWIC ALBO NIE, PO jednej dobie trudno mowić , dwa miesiace to niedługo wiec moze nie bedzie sie nic działo ,ale tego nikt ci raczej nie powie
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10974
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Witajcie

przez Aokigahara 29 paź 2015, 14:06
Tahela, na razie kolejny dzień bez sensacji. To nie to co wenla, która po 2-3 godzinach opóźnienia we wzięciu leku już dawała znać o sobie. A z wenli też przeskoczyłem z marszu na Anafranil bez problemu się to odbyło.
Aokigahara
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do