Siema~

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Siema~

Avatar użytkownika
przez Punx 18 gru 2013, 15:45
Siema, mam 24 lata, jakieś 3 lata temu gdy miałam dużo stresowych sytuacji i zaczeły mi się ataki paniki gdy byłam na polu, traciłam władze w nogach, robila mi sie taka mgła we łbie, bialo pzrzed oczami, suchosć w usach, walenie serca.. więc przestaam wychodzić, mój pokój byl taka 'bezpieczną strefą' ale na polu było źle. zaczelam się leczyć, ale przez depralin miałąm ciagły niepokój, lęk, ataki praktycznie codziennie, i to inne niż zwykle, te wyglądaly jakbym miała padaczke nie mogłam się podnieśc z ziemi itd... a terapia grupowa tylko dobijała mnie mentalnie. Przez rok jak przerwałam terapie bo skończylo mi się ubezpieczenie a przez nie wychodzenie nie mam możliwości takowego załatwić doszły mi jeszcze chore mysli o opętaniach i od kilku ostatnich miechów często po łbie chodzi mi jakby mi ktoś mówił mentalnie 'wyskocz przez okno' i boję się tego, tak samo ze kiedyś kogos zkilluję.. Wczoraj miałam innego psychiatrę, czuje że nie zdązyłam powiedziec mu wszystkiego xc ale cóż, postawił mi diagnozę Zaburzenia lękowe w typie agorofobii z napadami paniki, i przepisał Paroxinor i Cloranxen, więc może od razu się tu spytam, mianowicie gdy przeczytałam skutki uboczny tych leków to wszystkie te moje fazy w tym są, więc czy te leki nie pogorszą mojego stanu? czy gdy mam juz myśli samobójcze to to ich nie pogłębi? I czy miał ktoś problem z zażywaniem leków ogólnie? ja przez skutki depralinu i hydroxyziny jestem przerażona na myśl zazywania jakichkolwiek leków i ich skutków xc do tego mam problemy ze skórą, i ginekologiczne, boje sie ze te leki moga przez to źle zadziałać czy coś.. xc
Avatar użytkownika
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
18 gru 2013, 15:30
Lokalizacja
Po drugiej stronie lustra

Siema~

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 18 gru 2013, 17:08
Nie rozumiem, przecież Depralin to lek najnowszej generacji, nie otumani, a kazdy lek ma jakieś efekty uboczne, nic w porównaniu z tym co by było gdybyś nie brała tych leków...

Sorry, to była ironia. Ja dostałam identyczny zestaw leków Escitalopram i hydro, i trafiłam do psychiatryka. Może byłaś u tej samej pani doktor co ja.
Hydroksyzyna ścina z nóg, na pewno nie dziala przeciwlękowo, po prostu chce się po niej tylko spać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

Siema~

Avatar użytkownika
przez Punx 18 gru 2013, 20:02
heh też ten tekst słyszałam.. raczej nie ta sama, jestem z Krakowa, ale świrolog jak widac miała to samo podejście-.-
Tego się własnie boję, ze skończę w psychiatryku, juz jedna psycholog mnie tam chciala wysylać i testować na mnie wszystkie leki..
Hydro na mnie dzialalo totalnie odwrotnie, pubudzało i nie mogłam na dupie usiedzieć i cały czas w nerwach i niepokoju :c Boję się teraz brać jakiekolwiek leki, boję się że ędzie tylko jeszcze gorzej :c
Avatar użytkownika
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
18 gru 2013, 15:30
Lokalizacja
Po drugiej stronie lustra

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Siema~

przez kiwi9 19 gru 2013, 12:14
Hej witam wszystkich :)
Pamiętaj nigdy się nie poddawaj kiedy upadasz wstawaj!
prasy krawędziowe
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
19 gru 2013, 12:10

Siema~

Avatar użytkownika
przez Punx 19 gru 2013, 22:21
hej kiwi :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
18 gru 2013, 15:30
Lokalizacja
Po drugiej stronie lustra

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do