Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam wszystkich


nemesis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 33 lata. Od 7 miesięcy leczę się na zaburzenia osobowości mieszane. W moim przypadku to trafna diagnoza, gdyż nie można mnie zaszufladkować do żadnej innej kategorii. Mam nerwicę i depresję, fobię społeczną, totalną nadwrażliwość na punkcie własnej osoby, wiecznie kontroluję sama siebie, bo panicznie boję się popełnić jakikolwiek błąd, raz jestem wycofana i nieśmiała, a innym razem wręcz agresywna i nadpobudliwa. Cierpię z powodu niedopasowania społecznego, nie potrafię odnaleźć się w otaczającej mnie rzeczywistości, a wszystko przez to, że jestem szczera, uczciwa, działam według norm i przepisów, co niestety w dzisiejszych czasach nie jest praktykowane. Pracuję jako główna księgowa, ale już niedługo będę osobą bezrobotną, właśnie dlatego, że postanowiłam walczyć z oszustwem, złodziejstwem i defraudacją pieniędzy. Długo zastanawiałam się czy było warto i wiecie co? Tak, było warto. Ze spokojem spoglądam w lustro i widzę twarz uczciwej osoby, nie brzydzę się sobą. Ilekroć zadaję sobie pytanie czy postąpiłabym tak samo, odpowiedź zawsze brzmi "tak". W dniu, kiedy napisałam wypowiedzenie z pracy, poczułam się najszczęśliwszą osobą pod słońcem, pomyślałam sobie, że nareszcie uwolniłam się z szamba. Lekarz dawno mi radził żebym porzuciła tą pracę, ale wiadomo zobowiązania, dziecko na utrzymaniu. Myślę, że do tej decyzji musiałam dojrzeć. Nie da się pracować z ludźmi, którzy prześladują cię za to, że dobrze wykonujesz swoją pracę, straszą cię, że jeżeli nie przymkniesz oczu na pewne sprawy to odegrają się na tobie i twojej rodzinie. Teraz będę bez pracy, ale póki co mam nadzieję na lepsze jutro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!