Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez lunatic 26 cze 2014, 18:55
Ashleigh napisał(a):Eh, Lunaticu, co Ci mam napisac. Tak samo nie wiesz o mnie nic. Nie wiesz, skad u mnie nerwica.
Mozemy sobie tak pisac.

różnica jest taka ze ja nie udzielam rad jak nie mam zielonego pojęcia w jakiej sytuacji jest dana osoba, w dodatku złośliwych, jedynie bezsensowne hasła typu zbierz sie do kupy mozna sobie pisać tylko po co

Nie jestem przeciwko Tobie, tylko staram Ci sie pomoc, bo rozumiem Cie, choc uwazasz, ze nie.

dalej to samo, co rozumiesz jak niczego nie wiesz, no to co rozumiesz
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Radol 26 cze 2014, 18:59
hejka!!! przyznam Wam ze wstydem że nie wiem co we mnie wstąpiło ale zapiłem alkoholowo się we wtorek i środę - nie mam pojęcia co mnie opętało - jak desperat któremu wszystko jedno - czuję się fatalnie, mam jakieś lęki drgawki - mam nadzieję że to minie - po prostu PAJAC ze mnie - nie mogę uspokoić organizmu - teraz jestem w pociągu z Poznania i się straszliwie męczę - mam nadzieję że nie wróci mi zwała bo bym się pociął chyba a już tak było Ok - miejmy nadzieję że to tylko od alko - boję się...ehhhh
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

Esci spin-off

przez lunatic 26 cze 2014, 19:01
Ashleigh napisał(a):Z drugiej strony nie moze sie wyprowadzic z tego domu, bo ma nerwice, nie moze byc samodzielny. Kolo sie zamyka.
Zieje nienawiscia, ktos go skrrzywdzil, ale nie potrafi tego zostawic za soba, zeby wyjsc z choroby. Kolo sie zamyka.
Kota idzie dostac.... :evil: :hide: No, idzie.

nie, nie z tego powodu sie nie moge wyprowadzić, to jest właśnie takie wyciąganie wniosków na chybił-trafił, a potem sie dziwisz ze sie mozna wkurzyć, bo po prostu piszesz nieprawde, rzeczy ktore sa niezgodne z rzeczywistością bo Tobie sie wydaje ze jest tak a nie tak i uznajesz to za fakt

-- 26 cze 2014, 18:03 --

ale plus dla Ciebie ze za jasnowidzenie nie bierzesz pieniedzy, bo są tacy którzy za wrozenie z fusów biorą niezłą kasę
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez Ashleigh 26 cze 2014, 19:03
elmopl79 napisał(a):
Ci wam,dziewczyny najbardziej w tej chwili dolega,przeszkadza?!
/
Mnie najbardziej przeszkadza nadmiar energii. Nie mam 20 lat, zawsze bylam predka, szybka, a teraz od rana, latam jak messershmit.
Mam wielki dom, kuchnie, wszystko wielkie, wiec bije kilometry. Dzis kompost mieszalam, ktory sama zrobilam, i kurcze plecy mi wysiadaja teraz.
Jutro przejdzie. I zasuwam tak juz 2 dzien.
Jak cale zycie niemalze wysiedziec na jednym miejscu nie moge, jak mam prace, tak jest teraz wciaz to samo.
Nawet do kina nie moge isc, bo wysiedzenie w jednym miejscu przez 2 godziny jest dla mnie niemozliwoscia.
W domu, co innego-jak cos ogladam, pisze czy czytam, czy cokolwiek robie, to co jakis czas wstaje, cos tam zrobie, i wracam do porzuconego zajecia.

-- 26 cze 2014, 19:10 --

lunatic napisał(a):
Ashleigh napisał(a):
ale plus dla Ciebie ze za jasnowidzenie nie bierzesz pieniedzy, bo są tacy którzy za wrozenie z fusów biorą niezłą kasę


Jak chcesz, to sie denerwuj, nie wiem, gdzie widzisz w moich wypwiedziach zlosliwosc, ale sadze, ze kazdy widzi, co chce.

Nic nie bede Ci wiecej radzila.

Pisalismy chyba w zeszlym tygodniu, i mam wrazenie, ze wydedukowalam dobrze Twoja sytuacje.

Jednakze skoro jestes wrazliwy na punkcie rad, to ja Cie zostawiam.

Nie gniewam sie, nie denerwuje sie, i jak sobie zyczysz nie bede nic pisala na temat Twojej sytuacji.
Prosze bardzo. Biore poprawke na to, ze jestes znerwicowowany i masz zle dni, czy lata nawet.
Jest ok. Uszanuje Twoja wole. Nie jestem tutaj po to, zeby kogos uszczesliwiac na sile.

Dobrego nastroju zycze. :bezradny:

-- 26 cze 2014, 19:16 --

Radol napisał(a):hejka!!! przyznam Wam ze wstydem że nie wiem co we mnie wstąpiło ale zapiłem alkoholowo się we wtorek i środę - nie mam pojęcia co mnie opętało - jak desperat któremu wszystko jedno - czuję się fatalnie, mam jakieś lęki drgawki - mam nadzieję że to minie - po prostu PAJAC ze mnie - nie mogę uspokoić organizmu - teraz jestem w pociągu z Poznania i się straszliwie męczę - mam nadzieję że nie wróci mi zwała bo bym się pociął chyba a już tak było Ok - miejmy nadzieję że to tylko od alko - boję się...ehhhh

Oj, tam od razu bedzie sie cial, oj tam......

Sobie mysle, ze Cie alkohol tak telepie. Pewnie masz takiego kaca.

Do tej pory sie dobrze czules. Mam Ci tego zyczyc, zeby to byl tylko alkohol?!

Bedzie dobrze. Chyba picie szkodzi, nadmierne i mieszanie tego z lekami, czy tam odwrotnie. :nono:
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez elmopl79 26 cze 2014, 19:18
Ashleigh,
No ja mam dokladnie odwrotnie....nie chce mi sie chciec ostatnio,i czesto tak bywa na esci....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 26 cze 2014, 19:19
Ashleigh napisał(a):Jednakze skoro jestes wrazliwy na punkcie rad, to ja Cie zostawiam.

jestem, na punkcie takich które nic nie pomagają w rozwiązaniu problemu a mają na celu wkurzyć drugą osobę jestem chorobliwie wrażliwy, bo wysłuchuje takich na codzień po kilka dziennie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 26 cze 2014, 19:22
Radku
Trzymaj sie tan twardo,dasz rade!!!
Tylko ten alkohol.... :nono:

-- 26 cze 2014, 18:24 --

Lunatic
Nie wkladaj wszystkich do jednego wora.Naprawde nikt tu nie chcial Cię skrzywdzić,urazić...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 26 cze 2014, 19:35
Elmopl
A czy ja coś do Ciebie mowie?myślałem ze to wyjaśniliśmy ale widze ze Ty dalej musisz dodać swoje

-- 26 cze 2014, 18:40 --

wielka rzecz bo sie ośmieliłem z czymś nie zgodzić, standardowo, myślałem ze ja mam takiegp pecha ze trafiłem do rodziny gdzie każdy moze mieć swoje zdanie poza mną ale widze ze inni ludzie są tacy sami, to co ktoś powie jest święte i tak ma być, nieważne ile w tym racji ale tak ma być
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Radol 26 cze 2014, 19:51
mam nadzieję że to tylko alko - zrobiłem juz postanowienie że przejdę się do poradni - bo choć nie mam jakiegos mega problemu nie podoba mi się to picie - fatalnie się czuję i mam zdezorganizowany tydzień mam nadzieję że deprecha nie wróci bo juz tak dobrze żarło :/ - postanowiłem też że do końca kuracji nie dotknę alko - Bóg mi świadkiem - bo ledwo sie z jednego gówna podnoszę to mogę wdepnąć w kolejne...

-- 26 cze 2014, 18:55 --

może jakieś benzo zarzucić hmmmmmm ???
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

Esci spin-off

przez Ashleigh 27 cze 2014, 10:08
Radol napisał(a):mam nadzieję że to tylko alko - zrobiłem juz postanowienie że przejdę się do poradni - bo choć nie mam jakiegos mega problemu nie podoba mi się to picie - fatalnie się czuję i mam zdezorganizowany tydzień mam nadzieję że deprecha nie wróci bo juz tak dobrze żarło :/ - postanowiłem też że do końca kuracji nie dotknę alko - Bóg mi świadkiem - bo ledwo sie z jednego gówna podnoszę to mogę wdepnąć w kolejne...

-- 26 cze 2014, 18:55 --

może jakieś benzo zarzucić hmmmmmm ???

Radol, nic nie zmieniaj, bo wspaniale sie czules, tylko nie pij.

Nie powiem juz, ze ja cale zycie nie pije alkoholu, maz tez. Pewnie mozna czasami wypic jakis drink, jakas lampke wina, piwo dla ochlody.
Ale juz nic nie pisze, bo znowu bedzie, ze sie madrze :)))
Mam nadzieje, ze Ci, przeszlo...


Dzien dobry nerwusom, sama sobie tez zycze milego dnia. :yeah:

I jak to w piatek czuje sie zmeczona, poniewaz wiem, o tym, wczoraj sie narobilam, i przedwczoraj, zeby dzis miec troche taryfy ulgowej.

-- 27 cze 2014, 10:17 --

elmopl79 napisał(a):Ashleigh,
No ja mam dokladnie odwrotnie....nie chce mi sie chciec ostatnio,i czesto tak bywa na esci....

Elmpol, droga, ja tez mam takie dni, ze sie nie chce-no, nie tak, zeby bylo super.
Tak, jak dzis. Piatek odczuwam, caly tydzien mi sie "klania" :))

Myslisz, ze moze minie to lenistwo? Moze po jakims czasie, moze trzeba czekac?
Nie wiem, jak to jest. Te leki nowej generacji, to dla mnie nowosc. Pamietam, ze po Trepilinie, owszem spalam jak zabita, bo bierze sie to na noc, potem w ciagu dnia musialam sie przespac, ale w sumie nie czulam, ze bylam ociezala, czy leniwa, czy cos w tym rodzaju.
Nie wiem, wlasciwie, dlaczego nie podaja tego leku Wam mlodym?
Jakies 30 lat temu, ten lek, byl dosc powszechnie uzywany na nerwice lekowa, naprawde dzialalo.

Takie tam pytanie retoryczne, choc wiem, ze macie, kochani duza wiedze na temat lekow. Mnie minela ochota na takie hobby :)) Poczytam sobie Was. :D

-- 27 cze 2014, 10:25 --

http://obrazki.elektroda.pl/6296094400_1403857331.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4172459000_1403857333.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4614872400_1403857338.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9934613800_1403857340.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3150548600_1403857343.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9244287200_1403857345.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/7432069700_1403857347.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/6585223800_1403857352.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/2383501800_1403857354.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/6405411600_1403857357.jpg

Tu macie, kochani nerwusowcy kilka zdjec z zimowego ogrodu w Afrce.
Zaraz wkleje troche zdjec z buszu zimowego.

-- 27 cze 2014, 10:37 --

http://obrazki.elektroda.pl/4918544400_1403857769.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9194845100_1403857769.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4040614200_1403857770.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/6868526000_1403857770.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4592400300_1403857770.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3825270800_1403857771.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/8452617300_1403857771.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/2978698100_1403857771.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4705483000_1403857772.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/2938494100_1403857772.jpg


To miejsce, znajduje sie za Pretoria, czyli na polnoc od mojego domu, od Johannesburga. Tam zima tak wyglada. Teraz mamy zime, i busz ma kolory slomy, szarosci, czerni. Z daleka z autostrad wygladaja pejzaze, jednakowo, jakby wszystko mialo kolor slomiany. To od traw. One na wiosne beda sie palily. W Polsce w zeszlym roku wydano ksiazke pt: "Plonace trawy", ale nie pamietam autora, dziennikarza. Troche ta ksiazka jest inna niz rzeczywistosc dzisiejsza, ale ciekawa jest. Zima sa temperatury plusowe w ciagu dnia, ale w nocy moze byc i przymrozek. Ostatnio zima jest ciepla. Mamy w ciagu dnia ponad 20 st. To znaczy nie moge chodzic ubrana letnio, bo dla mnie za zimno, ale milo jest w sloncu. Jeszcze minie czerwiec, ktory sie konczy, potem lipiec i troche sierpnia i zacznie sie wiona. Potem bedzie lato az do maja.

-- 27 cze 2014, 10:56 --

http://obrazki.elektroda.pl/1317079400_1403858788.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3383324300_1403858789.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3708250200_1403858791.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3244804700_1403858792.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4373270500_1403858793.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9688163700_1403858794.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1107071900_1403858796.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4342893300_1403858797.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3229263500_1403858800.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/7795340600_1403858801.jpg

Tu sa okolice Magalisburga, gdzie kiedys bylo bardzo duzo farm. W tej chwili sa tez farmy, gdzie sa uprowiane ziemie. Ale jadac w tamta strone, widzi sie coraz wiecej farm opuszczonych, albo oddanych Murzynom, ktore sa zapuszczone. Nawet stoja gdzie nie gdzie traktory i maszyny zardzewiale. Od 1994 roku wymorodwano w RPA okolo 2000 farmerow, reszta zyje uzbrojona po pachy. Od 1994 roku skonczyl sie apartheid, Czarni rzadza, troche im to nie wychodzi.
Najwiekszym problemem jest przemoc, zniesienie kary smierci, i korupcja zaczynajaca sie od rzadu. Tak, jak w innych krajach Afrykanskich.
Polityka Afrykanska jest skomplikowana, nie bede sie tu wywodzic na ten temat.
Ale jedno wiem, ze nie sposob nie pokochac Afryki z jej wadami, bo w sumie ma wiecej zalet. Piekno jej, orginalnosc, egzotyka i wielkokuturowosc nadaja jej ciekawy posmak. No i caly rok slonce i lato. To moja druga ojczyzna.
Mam nadzieje, ze sie rozerwaliscie troche, a ja lece do pracy.

Milego dnia!
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez elmopl79 27 cze 2014, 14:13
Ashleigh, to jeśli u Was tak wygląda zima....to jaka musi byc wiosna:)?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Radol 27 cze 2014, 20:42
no mnie trochę odpuściło choć dzisiaj rano jeszcze oblewały mnie zimne poty i jestem juz dzisiaj na 30 mg Signopamu - mam nadzieję że do jutra wydobrzeję - noc może być średnia :/
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

Esci spin-off

przez Ashleigh 27 cze 2014, 22:58
elmopl79 napisał(a):Ashleigh, to jeśli u Was tak wygląda zima....to jaka musi byc wiosna:)?

Jak wszedzie, jest piekna. Zielona, ciepla, kolorowa, pelna drzew jacka randa, i sloneczna.

http://obrazki.elektroda.pl/6729945500_1403902512.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3543030100_1403902518.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1112032700_1403902520.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3467053800_1403902522.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4812109400_1403902524.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/6432122700_1403902525.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/6102156200_1403902527.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4058632900_1403902528.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/7893452100_1403902529.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1609615400_1403902532.jpg

Moje hobby to fotografia. Mam nadzieje, ze jej nie przeszkadzaja zdjecia. Ale to tez dobrze robi na nerwy.

-- 27 cze 2014, 23:01 --

Radol napisał(a):no mnie trochę odpuściło choć dzisiaj rano jeszcze oblewały mnie zimne poty i jestem juz dzisiaj na 30 mg Signopamu - mam nadzieję że do jutra wydobrzeję - noc może być średnia :/

Ciesze sie, ze jest Ci lepiej. Nie powiem, ze nauczke masz, bo nie jestem zlosliwa.... :hide: :D

-- 27 cze 2014, 23:10 --

http://obrazki.elektroda.pl/6805949100_1403903009.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/7764647100_1403903010.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/6321164100_1403903012.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/3765908000_1403903013.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9940531200_1403903015.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4873730500_1403903016.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/5995386600_1403903017.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/2725682500_1403903019.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/5547631100_1403903020.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9889201300_1403903021.jpg


Tu macie moje psiska-najstarszy jest Arnie ( Schwartzeneger), rotwailer, bardzo potulny i kochany-nazywam go Buba, potem brazowy mieszaniec niemieckiego owczarka-Bruce ( Willis), potem ten ladniejszy jackrussel, to Jackie ( Chan) i najmlodszy jackrussel Chuck ( Norris), kawal zboja, brazowy z klapciatymi usiskami. Nie gryza sie miedzy soba, mam z nimi ubaw i jedyne towarzysto przez caly dzien. Oczywiscie nie musze pisac, ze mnie uwielbiaja.

Dobrej nocy zycze :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez krista 28 cze 2014, 14:20
Czesc wszystkim
Pewnie odpoczywacie dlatego nikogo nie ma na forum.
Dzisiaj wzięłam 1,5mg elicea i żałuje bo mam lęki,zimne poty i czuję się fatalnie niby to nie duża dawka a jednak,dlatego zostaję przy 10mg.
A co u was Tojaaa, Elmopl lepiej się czujecie
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
20 gru 2013, 18:25

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do