Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 22:40
DarkMaster, po kolei w kazda :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 22 lut 2015, 22:40
kosmostrada napisał(a):cyklopka, podobnież dobrze terapeutycznie jest sobie robic listy, zwłaszcza celów. Moja T. twierdzi że ja mam sobie stawiac cele małe,osiągalne, bo inaczej wpadam we frustrację. A gdzie kurczę ambicja? Gdzie marzenia?

A moja terapeutka to właśnie się nie rozczula nad tymi rzeczami, z których ja się cieszę, typu zapisałam się na jakieś zajęcia, sprzedałam parę książek na allegro. Ona by chciała, żebym sobie stawiała cele pokroju ogarnięcia pracy, mieszkania :mhm:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 22:42
kosmostrada, Robiłem. Jakiś czas temu miałem problem z żelazem i anemia wskoczyła. Ostatnio było już ok. Bardziej zastanawiam się czy to nie przez pieprzoną Alventę i chyba poproszę o obcięcie dawki...

-- 22 lut 2015, 21:43 --

platek rozy, ok !

cyklopka, a myślałaś nad zmianą terapeutki? To nie jest dobre podejście do pacjenta, moim zdaniem...
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 22 lut 2015, 22:44
Sorry nie mam sily nikogo drapac...moze inna raz
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4458
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 22 lut 2015, 22:45
cyklopka, widocznie twoja T. uważa, że są to dla Ciebie cele osiągalne... Może uważa, że specjalnie sobie odwracasz uwagę drobnymi wyzwaniami od tego, co naprawdę jest dla Ciebie ważne. Przegadaj to z nią.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7433
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 22:45
cyklopka, moja tez mi prawi zebym stawiala sobie takie na miare moich mozliwosci.

DarkMaster, a alventa to jaki to antydepresiak?
Mozesz miec od niego .

-- 22 lut 2015, 22:49 --

DarkMaster, a to venla , mialam ja , lo matko nie mialam sil po niej nawet z lozka wstac :-|
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez AddictGirl21 22 lut 2015, 22:50
Obrazek
...and I will pay for my sanity...<Efevelon 75mg, Perazin 200mg>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1354
Dołączył(a)
21 sty 2014, 23:24
Lokalizacja
Nibylandia

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 22:50
platek rozy, Taak.
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 22:50
DarkMaster, to moze to po tym? a masz duza dawke?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 22:52
AddictGirl21, Ani dzień dobry, ani nic. Wstyd !:D

-- 22 lut 2015, 21:52 --

platek rozy, Niby nie aż tak. 150mg.
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 22 lut 2015, 22:52
DarkMaster, No tak, ciągle zapominam, że większośc z nas jakąś chemię wcina. A wtedy to nasz organizm płata figle, ciężko się rozeznac, co oznaczają jakieś objawy, plus jeszcze różne somatyczne klimaty samej choroby. No może faktycznie pogadaj ze swoim lekarzem.

tosia_j, jakaś umęczona ostatnio jesteś...Tulam! Jak masz siłę, to napisz dlaczego.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7433
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 22:53
DarkMaster, kurcze ja na 37,5 lezalam jak kloda :shock: :D , ale ja zadnego leku brac nie moge , taka kicha :bezradny: musze sie opierac na samej terapii.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 22 lut 2015, 22:54
Duzo razy musze go trzymac. Dzisiaj dwa
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4458
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 22:55
kosmostrada, platek rozy, No chyba spróbuje zejść do 70mg... Jeśli nie będzie żadnej agresji od strony psychiki a poczuje sie żywszy, to będzie świetnie.
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do