Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 kwi 2014, 20:02
comatom, :D :D dobre :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez comatom 17 kwi 2014, 20:03
platek rozy, :zzz:
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 kwi 2014, 20:03
comatom, spac juz idziesz? :shock:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez comatom 17 kwi 2014, 20:04
platek rozy, nie posiedze jeszcze pewnie po :D 23 usne
comatom
Offline

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 17 kwi 2014, 20:05
hej:) wpadlam sie przywitac:) caly dzien poza domem a teraz mama glowe suszy porzadkami:/ jak ja nie lubie tego wariactwa przedswiatecznego:/
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 17 kwi 2014, 20:07
Marcin2013, ja do Ciebie nic nie mam, fajny kolega z Ciebie, ale potrzebuję oddechu :(
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 kwi 2014, 20:07
comatom, ja tez tak kolo 23 zasypiam :) a lepiej juz na tym triticco?

chocovanilla, :********** tez tego nie lubie i tych kolejek w sklepach

-- 17 kwi 2014, 20:09 --

Ide sie zaraz wyplumkac
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 17 kwi 2014, 20:09
A ja za godzinę idę spać, nie mam co robić, nie chce się, nudzę się, dobrze że choć piszę, hej.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

przez Auman 17 kwi 2014, 20:10
LATEK1962, cześć.
Auman
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 kwi 2014, 20:10
LATEK1962, a co we swieta porabiasz?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez comatom 17 kwi 2014, 20:10
platek rozy, spoko :D
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 17 kwi 2014, 20:11
platek rozy, miłej kąpieli ;)
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 kwi 2014, 20:11
comatom, no to sie ciesze :yeah: to juz moze lęki Cie opuszcza :great: :great: :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 17 kwi 2014, 20:11
platek rozy, ja Ci powiem ze kolejki w sklepie mi nie przeszkadzaja gorzej z ta atmosfera w domu bo to trzeba zrobic to i wszyscy krzycza ze jeszcze to tamto to zle to nie tak... masakra
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do