Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 28 gru 2013, 20:05
mi ciągle mięśnie latają , jak głupie , drętwieją paluchy...dusi mnie.. :(

-- 28 gru 2013, 20:06 --

do niczego jest moje zycie.. :twisted:

-- 28 gru 2013, 20:08 --

nerwa, nic Tobie nie bedzie..jak tam w kraju kochana?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 28 gru 2013, 20:09
amelia83, kasiątko, nerwa, nova_2013, hej

PJT, nie nie spalam na niej.. Ja to mam od sierpnia. Dwa ostatnie palce u lewej reki :roll:
Podejrzewałam cieśń nadgarstka bo jeszcze srodek dloni mnie bolał :roll:

nerwa, Kochana ja tez myslałam że to cos z krązeniem, bo i druga reka i nogi. Badania na zakrzepice mam ok. Psychiatra ta co mnie badała w szpitalu mówiła że to od nerwow

-- 28 gru 2013, 20:09 --

hania33, Mnie oko drga od miesiąca :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 28 gru 2013, 20:10
Enii, witaj..

-- 28 gru 2013, 20:10 --

Enii, mnie wszystkie mięśnie... :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 28 gru 2013, 20:13
hania33, wyplumkalam sie w oliwce i w piance <ale jakos jej nie było chyba przez oliwkę> nałzyłam nawet maske na twarz. I tak sie relaksowałam z gazetka z Rosska :D

U Ciebie jak dziś? Byłaś z mama na spacerku? U mnie słonko prazyło, prawie 15 stopni było i od razu lepiej sie poczułam

-- 28 gru 2013, 20:13 --

hania33, tulam :***
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 gru 2013, 20:17
Enii, u mnie tez tak cieplutko bylo , tak wiosennie od razu nastroj mi podskoczyl , choiaz mam ciut naladowane akumulatorki wiesz dlaczego ... ;) jaka maseczke robilas? :105:

-- 28 gru 2013, 20:17 --

hania33, ja wczoraj wzielam wiecej mobka i mialam przelewanie w glowie i zawroty od tego. Masz lęki Kochana?:********
Ostatnio edytowano 28 gru 2013, 20:18 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Slam 28 gru 2013, 20:18
Boję się nocy, boję się, że będę miał atak ;(
NERWICO! NIENAWIDZĘ CIĘ!

Będzie dobrze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
26 gru 2013, 23:23
Lokalizacja
Łódź

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 28 gru 2013, 20:19
Hania heja wejdziesz na fb ?
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 28 gru 2013, 20:20
Slam napisał(a):A masz sine?

Troche, ale ogolnie ja mam slabe krązenie, wiec te wszystkie palce mam taki sinawe :)

Ale super, ze lepiej sie czujesz!
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 28 gru 2013, 20:21
hania33 napisał(a):Enii, witaj..

-- 28 gru 2013, 20:10 --

Enii, mnie wszystkie mięśnie... :(


na rozluźnienie mieśni masz dobry specyfik na k ;)
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 28 gru 2013, 20:21
platek rozy, :mrgreen:

oczyszczająca z Sorayi
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 gru 2013, 20:21
Dobra ide znow :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 28 gru 2013, 20:22
hania33, no w kraju super :) samochod mam, to wiesz - jezdze gdzie tam mi do glowy przyjdzie! I tak juz wieczorem nawet jak w domu jestem to mysle, gdzie by jeszcze isc i co zrobic. Zupelnie inna historia niz jak tam siedze....
Chociaz dzisiaj na autostradzie wjelachalam w zly wyjazd, i gdzies zaczelam jechac w nieokreslonym kierunku (chyba na Krakow), nie wiedzialam gdzie jestem, i troche nerwy byly :) ale jakos sie ogarnelam, gdzies zawrocilam i odnalazlam potem droge. Tylko w marketach kiepsko, poszlam do Galerii na zakupy ale nie dalam rady, tak sie te swiatelka swiecily wszedzie, ze myslalam, ze zwariuje zaraz albo strace swiadomosc.
Ale i tak jest fajnie!

-- 28 gru 2013, 19:23 --

Enii, aa to dobrze, jak Ty badania mialas i ok, to ja tez pewnie mam od nerwow i sie nie bede martwiła :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 gru 2013, 20:23
Enii, ja wczoraj trzasnelam liftingujaca :roll: zeby byc pieeekna :D no i na moja starosc zeby ciut ja zniwelowac :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 28 gru 2013, 20:24
nerwa, dla własnego spokoju możesz zrobic, ale jestem pewna ze to od nerwow. Niestety tak potrafia podraznic ukł. nerwowy :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do