Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez mangiferaindica 24 lip 2014, 12:15
Davin, w końcu się żeś na coś przydał :mrgreen:
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 24 lip 2014, 12:16
monmaria, ja niegrzeczna... no co Ty :mrgreen:

-- 24 lip 2014, 12:17 --

mangiferaindica, niach niach :lol:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez monmaria 24 lip 2014, 12:17
Aranjani napisał(a):monmaria, ja niegrzeczna... no co Ty :mrgreen:

Tel przez okno nieładnie :mrgreen:
monmaria
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 24 lip 2014, 12:18
monmaria, bo padła menda... ale spoko bede sie starała w nikogo nie trafic :lol:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Makabra 24 lip 2014, 12:19
Aranjani napisał(a):monmaria, bo padła menda... ale spoko bede sie starała w nikogo nie trafic :lol:


Coś mu zrobiła? :mrgreen:
Makabra
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez mangiferaindica 24 lip 2014, 12:19
nie nieładnie, a adekwatnie, od tygodnia noszę się z urzędzeniem mojego laptopa w ten sposób
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 24 lip 2014, 12:20
Makabra, ona wszystko psuje. :mrgreen:
Davin
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 24 lip 2014, 12:21
Makabra, uj wi... działa ale ekran czarny :hide:

mangiferaindica, oj... ile razy ja juz lapkowi groziłam ze poleci 8)

-- 24 lip 2014, 12:22 --

Davin napisał(a):Makabra, ona wszystko psuje. :mrgreen:


bardzo smieszne 8)
Ciebie tez zepsułam? :lol: niach niach
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Doberman 24 lip 2014, 12:22
Witam.
Doberman
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez mangiferaindica 24 lip 2014, 12:23
Davin, Ciebie tez zepsula i sprowadziła na manowce? :P

Aranjani, to widocznie Twój laptop jest dobrze wychowany, bo mój tylko się odwraca dupką i kpi ze mnie szerzej :D
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 24 lip 2014, 12:25
mangiferaindica napisał(a):Davin, Ciebie tez zepsula i sprowadziła na manowce? :P



hahaha padłam :lol:

a co do lapka to tez ze mnie kpi... mendy wredne z tych naszych kompikow :mrgreen:

-- 24 lip 2014, 12:25 --

Doberman, czesc
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez mangiferaindica 24 lip 2014, 12:26
Aranjani, rozpasłe do krzty i bezduszne elektroniczne potwory; btw - żeśmy się zsynchronizowały z psuciem Davina, złooo :lol:
Ostatnio edytowano 24 lip 2014, 12:27 przez mangiferaindica, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Makabra 24 lip 2014, 12:26
Wyobraziłam sobie psucie Davina :lol:
Makabra
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 24 lip 2014, 12:27
Mnie się nie da zepsuć bo już zepsuty od dawna jestem hue hue
Davin
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do