Lek z grupy SSRI (sertralina) powoduje wzrost ryzyka miażdży

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Lek z grupy SSRI (sertralina) powoduje wzrost ryzyka miażdży

Avatar użytkownika
przez Psychopharm 07 kwi 2015, 15:32
Pojawiło się nowe badanie naukowców z Iranu, które wskazuje, że lek z grupy SSRI (sertralina) spowodował 3-krotny wzrost miażdżycy w arteriach wieńcowych (główna przyczyna zawałów serca). Pocieszające jest to, że badanie było robione na ssakach naczelnych (małpy) - jednak jak wiadomo istnieje bliski związek między biologią tych zwierząt a ludźmi.

"Effects of Long-Term Sertraline Treatment and Depression on Coronary Artery Atherosclerosis in Premenopausal Female Primates"

opis badania: http://www.tasnimnews.com/english/Home/Single/703757
Odsprzedam 2 opakowania folianu 5 mg (30 tab.) firmy LifeExtension - jest to odpowiednik Deplinu, leku stosowanego jako augmentacja leczenia lekiem przeciwdepresyjnym: https://www.deplin.com/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
30 mar 2015, 08:03

Lek z grupy SSRI (sertralina) powoduje wzrost ryzyka miażdży

Avatar użytkownika
przez Vizir 09 kwi 2015, 14:43
Metodologia i standardy badań irańskich "naukowców" pozostawia troszeczkę do życzenia. Po pierwsze małpy płci żeńskiej karmione wyłącznie tłuszczami pewno jeszcze pochodzenia zwierzęcego XD, jednocukrami . Gatunku zwierząt które w naturze takiego gówna nie mają okazji za bardzo jeść, dodatkowo SSRI, o których wiadome jest nawet w POradniach zdrowia psychicznego, że zwiększają w ciągu czynności dobowych znacznie statystycznie odsetek takich zachowań jak spanie, siedzenie na dupie, niechęć do wysiłku fizycznego, niechęć do zachowań prokreacyjnych, itd. Jakby podawali im hydroksyzynę 4x dziennie, albo mianserynę przywozili tylko McDałna do jedzenia z kg frytek i Coca Coli to wyniki irańskich naukowców by były alarmujące i jasno by pokazały , że trzeba wycofać syrop w trybie natychmiastowym z powodu 20krotnego wzrostu ryzyka choroby wieńcowej. Z takimi artykułami to na onet.pl/kafaterie :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
332
Dołączył(a)
20 lis 2013, 12:37

Lek z grupy SSRI (sertralina) powoduje wzrost ryzyka miażdży

Avatar użytkownika
przez Psychopharm 10 kwi 2015, 10:54
No i co z tego, że karmione tłuszczami? I te małpy którym podawano SSRI i te bez były karmione tak samo. Badanie wyraźnie stwierdza, że przy diecie bogatej w tłuszcze SSRI zwiększa 3-krotnie ryzyko miażdżycy. Negowanie takich badań jest logiczne gdy się łyka SSRI, to mąci samopoczucie ;)

-- 10 kwi 2015, 11:14 --

Poza tym badanie było robione w Iranie tylko w USA na Wake Forest Baptist Medical Center. Link to info ze strony Irańskiej i tyle.

-- 10 kwi 2015, 11:14 --

Badanie nie było robione w Iranie tylko w USA.
Odsprzedam 2 opakowania folianu 5 mg (30 tab.) firmy LifeExtension - jest to odpowiednik Deplinu, leku stosowanego jako augmentacja leczenia lekiem przeciwdepresyjnym: https://www.deplin.com/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
30 mar 2015, 08:03

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Lek z grupy SSRI (sertralina) powoduje wzrost ryzyka miażdży

Avatar użytkownika
przez Vizir 10 kwi 2015, 12:18
No mówię - dobrze tylko, że nie testowali mianseryny, walproinianów czy innych kwetiapin bo krotność wzrostu ryzyka co najmniej dwucyfrowa i trza by kafaterie ewakuować >_<
Avatar użytkownika
Offline
Posty
332
Dołączył(a)
20 lis 2013, 12:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zzYxx i 20 gości

Przeskocz do