Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 11 wrz 2011, 15:51
Magda Mielcarz :mrgreen:
adamo_
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez PanMedialny 11 wrz 2011, 21:55
Kurcze teraz mam obtarte dłonie.. w dodatku mogę oślepnąć, a już na pewno urosną mi włosy na dłoniach! :mrgreen:

Ale z drugiej strony skończyła mi się hipopotamania i teraz mam doła.. gdzie ja taką pannę znajdę.. :why: :why: :why:

PS Właśnie co odstawiłem neuroleptyk.. na życzenie lekarza..

-- 11 wrz 2011, 23:40 --

No dobra, jest gorzej.. gdzie ja w ogóle znajdę jakąkolwiek dziewczyne :( :why: :why: :why:
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
14 sie 2011, 23:27

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 12 wrz 2011, 00:23
:lol:
adamo_
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez Laima 12 wrz 2011, 03:28
U mnie Venlectine,ale do czasu.
Brałam w końcu najwyższą dawkę i tak skończył się depresją,ale na początku było ekstra.
Laima
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez hashim 12 wrz 2011, 05:36
wellbutrin, edronax
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
14 mar 2011, 20:02

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 12 wrz 2011, 10:38
hashim napisał(a):wellbutrin, edronax

Jakie dawki, po jakim czasie?
adamo_
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez conscious 15 wrz 2011, 09:54
na mnie tak zadziałała na początku sertralina, przez jakieś pierwsze 2 miesiące byłam niesamowicie pewna siebie, wygadana i miałam zajebisty nastrój
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
16 mar 2011, 00:17

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Avatar użytkownika
przez nickyfour13 15 wrz 2011, 16:03
mnie wellbutrin mega poprawił nastrój przez pierwsze 4 dni, później przestałem go czuć, wskoczyłem na 300 mg i teraz jest ok chociaż szału nie ma, ale mam więcej sił do czegokolwiek. na początku brania faktycznie czuje się wzrost dopaminy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
20 lut 2011, 19:52
Lokalizacja
Kraków

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 16 wrz 2011, 02:40
ok, dzięki
adamo_
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do