Sen a Velafax/Perazin

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez celineczka3 24 paź 2010, 09:47
A kiedy bierzesz ten Velafax? Bo to on ma przede wszystkim takie działanie pobudzające. Pernazyna zmula, więc wątpie żeby to było od niej. Przynajmniej ja takich objawów po niej nie miałam. Za to po Velafaksie mną trzęsło.
celineczka3
Offline

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez Zenonek 24 paź 2010, 09:57
Po Pernazynie wielu osobom swietnie sie spi, wlasnie czesto daje sie ja jako bezpieczny lek nasenny.

Moja rada, nie chcesz byc zmulony to bierz Pernazyne tylko na wieczor.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez celineczka3 24 paź 2010, 10:05
Dean coś jest nie tak, jeśli nie śpisz. Nie masz możliwości zadzwonić do lekarza i zapytać co masz robić dalej? Przecież tak się nie da żyć.
celineczka3
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez paradoksy 24 paź 2010, 11:27
Pernazyna, podejrzewam.
Ja ją dostałam na spanie (najpierw małą tabletkę, potem dużą), więc w ogóle dziwię się, że bierzesz za dnia.
paradoksy
Offline

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez Zenonek 24 paź 2010, 12:51
Dean,

50 mg Perazyny to dawka placebo ^^, to tyle co nic...

Sproboj 75 mg , powinno juz Ci sie fajnie spac po tym...

Jezeli sie nie wysypiasz dobrze, to stad moze byc ta niemoc i niechec, bo wysypianie sie to podstawa....

Nie boj sie brac 75, to wciaz bardzo malo...

Ja bralem czasami po 125 i tez praktycznie niewiele czulem.

75-100 mg mozna brac na lajcie tego na sen.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez paradoksy 24 paź 2010, 13:30
yy, no ja bralam 200-300 i było ok, po prostu spałam.
no ale to ja, na mnie każdy lek i każda dawka po jakimś czasie przestaje działać.
paradoksy
Offline

Re: Sen a Velafax/Perazin

przez cytrynka84 24 paź 2010, 19:03
Perazin bardziej pewnie powoduje to otepienie Dean, dzwne ,ze nie spis w nocy po nim,moze bedzie trzeba zmienic na inny neuroleptyk( np ketrel) welafax np u mnie tez powodowal sennosc,o dziwo,bo wiekszosc wel pobudza
Jak zwiekszysz perazin to moim zdaniem bedziesz jeszcze bardziej senny w dzien.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do