Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość celineczka3

Sen a Velafax/Perazin

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

A kiedy bierzesz ten Velafax? Bo to on ma przede wszystkim takie działanie pobudzające. Pernazyna zmula, więc wątpie żeby to było od niej. Przynajmniej ja takich objawów po niej nie miałam. Za to po Velafaksie mną trzęsło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po Pernazynie wielu osobom swietnie sie spi, wlasnie czesto daje sie ja jako bezpieczny lek nasenny.

 

Moja rada, nie chcesz byc zmulony to bierz Pernazyne tylko na wieczor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dean coś jest nie tak, jeśli nie śpisz. Nie masz możliwości zadzwonić do lekarza i zapytać co masz robić dalej? Przecież tak się nie da żyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Pernazyna, podejrzewam.

Ja ją dostałam na spanie (najpierw małą tabletkę, potem dużą), więc w ogóle dziwię się, że bierzesz za dnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dean,

 

50 mg Perazyny to dawka placebo ^^, to tyle co nic...

 

Sproboj 75 mg , powinno juz Ci sie fajnie spac po tym...

 

Jezeli sie nie wysypiasz dobrze, to stad moze byc ta niemoc i niechec, bo wysypianie sie to podstawa....

 

Nie boj sie brac 75, to wciaz bardzo malo...

 

Ja bralem czasami po 125 i tez praktycznie niewiele czulem.

 

75-100 mg mozna brac na lajcie tego na sen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

yy, no ja bralam 200-300 i było ok, po prostu spałam.

no ale to ja, na mnie każdy lek i każda dawka po jakimś czasie przestaje działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Perazin bardziej pewnie powoduje to otepienie Dean, dzwne ,ze nie spis w nocy po nim,moze bedzie trzeba zmienic na inny neuroleptyk( np ketrel) welafax np u mnie tez powodowal sennosc,o dziwo,bo wiekszosc wel pobudza

Jak zwiekszysz perazin to moim zdaniem bedziesz jeszcze bardziej senny w dzien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×