MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez marcel 10 gru 2014, 14:19
Popiol, Narazie to super zamulacz . Spie na stojaco . Nie wiem czy nie zrezygnuje . Super sen , ale cena wysoka
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 10 gru 2014, 16:04
suwak, Nie to że nie podeszła, byłem ciekaw jak wellbutrin zadziała, zawsze odmawiałem sobie tego leku z racji tego że jestem lękowcem, ale jak wiadomo reakcje na lek potrafią być skrajne u różnych osób. Niewykluczone że będę brał wella właśnie z doxą, chociaż chciałbym na razie uniknąć leków które w jakiś sposób "ruszają" serotoninę. Akurat doxa jest słabiutkim SRI w niskich dawkach.

-- 10 gru 2014, 16:06 --

mio85, ale piszę że metabolizm można przyspieszyć odpowiednią dietą, a nie że ktoś tyje od takiego czy innego sposobu odżywiania. To że pewne leki powodują tycie to fakt powszechnie znany.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Petek 11 gru 2014, 00:44
mio85 napisał(a):
Popiol napisał(a):Metabolizm można ruszyć przede wszystkim dietą, jak ktoś je 2x dziennie i opycha się węglami na noc, to i metabolizm nie ruszy.


i tak i nie. Wlasnie sprawdzam ten temat. Ja mialem tak, ze praktycznie jadlem bardzo malo - dwa skromne posilki, czesto przeplatane dniem w ktorym spozylem jedna czekolade lub jogurt. Nie wierze, ze zwolniony metabolizm i tycie jest spowodowane własnie taka dieta. Na takich posilkach bez tabletek zrzucilbym lekko 7 kilo w 3 tygodnie. Uwazam, za malo prawdopodobne by dwa male posilki dzienie z wartoscia kaloryczna ok 800 kalorii mogly powodowac wieksze przybieranie na wadze niz regularne - 5/6 posilkow dziennie, ale dajacych razem dwukrotnie wieksza wartosc energetyczna - 2000 kalorii.


Dokładnie . Ja zapisując się na siłownie miałem wszystko mierzone i wazone i co się okazało ? Że metabolizm mam na poziomie 40 latka a mam 25 lat masakra.
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez devnull 16 gru 2014, 23:46
Od paru dni stosuje na sen dawki 7,5-15mg, mam wrażenie, że na następny dzień ten lek jakby jeszcze działa,
wyjątkowo zamula, tak że nawet pobudzającym Amisulprydem popitym kawą nie idzie stanąć na nogi,
więc jest beznadziejnie.
Odstawię Miansę na parę dni i wrócę do mniejszych dawek, typu 5mg itp.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
1226
Dołączył(a)
20 kwi 2012, 00:52
Lokalizacja
centrum EU

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 17 gru 2014, 21:32
devnull, Tak, ten lek działa jeszcze na następny dzień. Trzeba przetrwać tą zamule a wiekszosc osób ocenia lek po kilku dniach.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez suwak 18 gru 2014, 01:12
Żeby szybko ominąć skutki senności, lepiej od razu wskoczyć na wysokie dawki, np. przez 2-3 dni 30mg, potem 60mg. Tak przynajmniej ja robiłem i wtedy działanie noradrenalinowe równoważy zmulenie antyhistaminowe.
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez seba1502 20 gru 2014, 21:09
Mam pytanie do weteranów :). Dotychczas łykałem 37,5 mg anafranilu sr rano a wieczorem 30 mg lerivonu. Na ostatniej wizycie lekarz dorzucił mi do mojego zestawu 50 mg sertraliny. Jak myślicie, mogę zażywać ją rano z anafranilem czy przerzucić anafranil na wieczór? Niestety nie dopytałem lekarza.
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
18 gru 2013, 19:10

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez arnibarni 20 gru 2014, 22:38
Mam pytanie czy regularne stosowanie przez dłuższy czas mianseryny w dawkach 7,5 do 15 mg szkodzi,w jakimś większym stopniu ?.Nie ukrywam że jest jednym z najlepszych leków nasennych,jakie stosowałem,nawet zolpidem tak nie usypia ;)

-- 20 gru 2014, 22:43 --

Chyba nie powinno być problemów skoro to lek antydepresyjny i stosowany w większych dawkach ? Ale gdzieś czytałem że ryje szpik kostny,czy wyniki krwi zaburza?
'Gdy gra się kończy, król i pionek wracają do tego samego pudełka'.
Włoskie przysłowie
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
08 paź 2014, 20:53

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 21 gru 2014, 08:14
Ogólnie jest to bezpieczny lek, zdarzają się natomiast bardzo rzadkie przypadki agranulozytozy (zmniejszenie ilości białych ciałek krwi) - więc to by wyszło w badaniu podstawowym morfologii. Objawy to ciągłe infekcje, ból gardła itp.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez boogyman 24 gru 2014, 13:28
Co do szkodliwości tego leku. Przyjmuję go w dawce 60mg od 10 dni (początkowo 30mg) + depralin 10mg (esci). Strasznie mnie mdli, a właściwie wysadza wątrobę. Czuję się fatalnie, jakieś wzdęcia, uczucie pełności itp. Czy miał ktoś tak z Was? Czy to mija?
Właściwie nie wiem do końca po co został mi przypisany lerivon (chyba na łagodzenie skutków seksualnych), bo problemów ze snem nie miałem.
Co doradzacie czy go odstawić skoro są takie skutki, czy może to tak tylko na początku. Z tego co wiem to marne ma on działanie antydepresyjne/przeciwlękowe.

Niestety nie mogę się skontaktować z lekarz gdyż ma teraz wolne.
Obecnie nic
Offline
Posty
199
Dołączył(a)
05 lis 2013, 21:17

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 gru 2014, 13:59
boogyman, byc mozliwe zbyt szybko wszedles na ta dawke? Sprobuj zejsc do 45mg moze i przetrzymac kilka dni?
I jestes pewien, ze wina lezy po stronie mirty, a nie esci? Zbyt duza ilosc serki moze powodowac m.in. mdlosci czy brak apetytu.
Zastanow sie tez, czy nie warto zmienic mianseryny na mirtazapine, mniejsze uboki mi sie wydaje.
A dzialanie antydepresyjne pojawia sie po jakims czasie terapii, zatem troche zbyt szybko oceniasz.
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 24 gru 2014, 14:11
boogyman nie wiem skąd czerpiesz wiedzę o słabym działaniu przeciwdepresyjnym mianseryny ale na pewno nie został Ci ten lek przepisany ze względu na uboki po SSRI tylko w celu wzmocnienia działania przeciwdepresyjnego. Ale jak się źle czujesz to i tak pewnie odstawisz.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez boogyman 24 gru 2014, 14:35
Nie wiem po ktorym to leku, ale kiedys esci przyjmowalem i nie byl takich skutków. Proszę wpisujcie tu swoje odczucia , czy ktoś z Was tak miał. Naprawdę jestem wystraszony.Idą święta a ja nie mam ani humoru, ani apetytu a wątrobę mi po prostu rozsadza. Zamiast świętować mam mega deprechę i ani nic zjeść ani wypić:/
Obecnie nic
Offline
Posty
199
Dołączył(a)
05 lis 2013, 21:17

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 24 gru 2014, 19:43
No apetytu to Ci mianseryna na pewno nie zabrała :mrgreen:
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do