FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 17 maja 2010, 19:51
Zenonek, a czemu ma służyć twój post?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Zenonek 17 maja 2010, 19:58
linka napisał(a):Zenonek, a czemu ma służyć twój post?


To, ze masz inne poglady na sprawy polityczne to nie znaczy, ze masz mnie atakowac :P ?

Coz ja dalej bede Ci okazywal szacunek, gdyz to, ze masz inne poglady na pewne sprawy to nie znaczy, ze mam kogos bluzgac.

A post sluzy bardzo prostej sprawie : krotkie info na temat leku.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 17 maja 2010, 20:04
Każdy ma to na ulotce od leku, albo w googlach,a taka informacja na 5 stronie tematu jest zupełnie bez sensu moim zdaniem.
Ja tylko spytałam jaki miałeś cel pisząc ten post........
No i nie wyciągaj tu żadnej polityki.....to nie ten temat, nie wiem też o co ci chodzi z tym szacunkiem i bluzganiem - nadinterpretacja faktów...ehhhhh
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Bioxetin

przez Zenonek 17 maja 2010, 20:08
W takim razie spoko.

Na pierwszej stronie sie nie da, a tak moze ktos przeczyta.

Aha i nie jest to info z ulotki a i w googlach nie tak latwo akurat to info znalezc
Wlasnie dlatego to zamieszczam.

Sa w nim ciekawe informacje.

Chyba nie powiesz, ze masz to w ulotce ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 17 maja 2010, 20:11
Fluoksetyna to najpopularniejszy SSRi, jeśli nie w ogóle antydepresant na świecie więc artykułów o nim jest zatrzęsienie ;)
Gdzieś ostatnio czytałam nawet że jacyś "amerykańscy naukowcy" stwierdzają, ze jet tak skuteczna jak...placebo :lol:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Zenonek 17 maja 2010, 20:16
Linka

Mozliwe bo placebo moze siegac naweto do ok 70% skutecznosci....

A z tego co pamietam Prozac pomaga srednio ok 68 % ludzi.

Aha i to jest info z portalu medycznego dla lekarzy, a nie chce nowych topikow zakladac.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 17 maja 2010, 22:10
Czy mógłby ktos odpowiedziec na moje pytanie w poprzednim poscie?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

przez kasja 18 maja 2010, 21:54
madzialenka, od 3 tygodni biorę bioxetin a od dwóch dni chodzę po ścianach , dopadły mnie wszystkie nerwicowe objawy , ze nie wiem co mam najpierw bra tabletki na żołasdek, serce czy na życie, wkońcu pękłam i wzięłam afobam bo nie dawałam rady w pracy, a pracuje jako nauczycielka w przedszkolu i jakoś żyje, tak od 10 lat. nawroty są i bedą.
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 18 maja 2010, 22:30
kasja, no jak się leczysz tylko lekami to nic dziwnego, ze są nawroty.... :bezradny:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 19 maja 2010, 17:54
Kasja ja biorę Bioxetin już9 tygodni w dawce1,5 tabletki.Poprawe zuwazyłam po 5 tygodniach a potem był nawrót,ale trwał jakies trzy dni i poźniej znów bylo dobrze.Od niedzieli mam straszny nawrót: zawroty i ból głowy,cały czas płacze i boje sie,ze jestem powaznie chora i umre.Moja pani doktor powiedziała,ze to od pigułek antykoncepcyjnych i ze mam je przerwać.A jeśli to nie pomoze?:(
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

przez kasja 19 maja 2010, 19:06
linka,,,ja chodziłam teraz do psychologa ale u mnie to inaczej zadziałało, zaczełam jeszcze bardziej się nakrecac po kazdej wizycie, mysli same przchodziły do głowy,,

madzialenka,,z tym trzeba nauczyc się zyc, im wczesniej to zaakceptujemy tym łatwiej nam bedzie to zniesc,,ja próbuje i za kazdym razem jest lepiej i błogosławie to forum i ludzi na nim piszacych takich np. jak Linka,,zawsze mozna na nich liczyc.

pozdrawiam
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 19 maja 2010, 19:22
kasja, szkoda, szkoda, może nie trafiłaś na dobrego terapeutę...kurcze, nic mnie tak nie wkurza jak to, że ludzie tyle lat się nie mogą z tym uporać.....marnowanie życia, niech ktoś wymyśli jaką magiczną tabletkę......
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 19 maja 2010, 19:35
Linka mozesz mi doradzic co mam robić?czy mogą byc takie nawroty?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 19 maja 2010, 19:49
Madzialenka, ile teraz jesz mg Bioxetinu? Rozmawiałaś o tym z psychiatrą?

Ja bym na twoim miejscu zwiększyła dawkę, skoro działa a miewasz wahania - znaczy, że sama substancja jest dla ciebie dobra, powinna zwalczyć co trzeba, tylko dawka jest chyba za mała. Bierzesz 20 mg? Spróbuj 30 mg przez kilka dni a później wskocz na 40 mg i pobierz kilka tygodni, powinno być lepiej. Miałam dokładnie tak samo i z 20mg zrobiło się 30, a później 40 - pobrałam taką dawkę kilka miesięcy i zeszłam na 20 mg a obecnie wcinam 10 mg - także głowa do góry :smile:

Takie wahania zdarzają się zawsze, czy na lekach czy nie są lepsze i gorsze dni. No ale nie co dwa tygodnie, tak być nie powinno.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 17 gości

Przeskocz do