ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
157
58%

Nie
76
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 269

Re: Lexapro.

przez savior 25 cze 2010, 12:20
brałem Anafranil ale rozwalił mi sen totalnie..choc w dzien działał bardzo dobrze.. teraz zapewne kolejne podejscie do sertry :?
savior
Offline

Re: Lexapro.

przez zdesper 25 cze 2010, 12:22
Rozumiem...a asentra jest z tych uspokajaczy czy nakręcaczy? oze ma dzialanie podobne do paroksetyny?
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez savior 25 cze 2010, 12:25
Serta pobudza i dobrze jesli o mnie chodzi ,ale subtelnie nie tak jak brutalna wenla... do paro podobnie moim zdaniem działa własnie esci,citalopram.... chyba własnie fluwoksamina ma najbardziej zbilzone działanie do paro...
savior
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

przez zdesper 25 cze 2010, 12:30
hm...no nad fluwo tez sie zastanawiam ...
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez savior 25 cze 2010, 13:08
No wiec zarzucaj fluwo na noc i przekonasz sie ze działa bardzo podobnie do paro..zaczynaj od 50 mg potem wrzucaj 100 mg...
savior
Offline

Re: Lexapro.

przez zdesper 25 cze 2010, 13:38
czyli fluwo ma bardziej takie sedatywne dzialanie?
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez savior 25 cze 2010, 13:41
Tak ,działa lekko sedująco oraz tonizująco na pobudzenie i rozdraznienie..brałem fluwo w dawce 50 mg i bardzo podobnie działała na mnie do paro...
savior
Offline

Re: Mozarin

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 25 cze 2010, 14:46
Mozarin to escitalopram, czyli jest zamiennikiem Lexapro. Jest duży temat o Lexapro, poszukaj sobie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Lexapro.

przez zdesper 26 cze 2010, 15:44
Jakos tak spokojniej sie zrobilo:).Moze nawet przebysli normalnosci pojawiaja sie;).Czas pokaze
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez zaqzax 26 cze 2010, 19:40
wczoraj i dzisiaj próbowałem biegać, na Escitalopramie juz po 500 metrach nie miałem siły dalej biec, do tego po odpoczynku
też mi się nie chciało, strasznie ten lek osłabia - przynajmniej na poczatku brania.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Lexapro.

przez zdesper 27 cze 2010, 17:36
:D

A ja pol dnia rąbalem drewno i sil ani troche mi nie ubylo.Kuurde :mrgreen:

[Dodane po edycji:]

A ja tam odlozylem narazie tego escitaloprama.Dzialanie antydepresyjnie mial największe ze wszystkich lekow jakie do tej pory bralem .Powiedzialbym nawet ze na nim to czuje sie jakbym w chmurkach latal i wszystko jest takie kolorowe jak w bajkach typu anime.Zakonczylem narazie przygode na 5 mg schodzac z dawki 10 mg(10 mg to juz byl totalny odlot i totalna euforia).Takie chwile uniesienia niestety odbily sie na mojej koncentracjii i snie.Inaczej mowiac ..lek zrobil ze mnie nacpanego robota z wymalowanym usmiechem na twarzy bez jakiekolwiek wyobrazni i myslenia(Nie moge sie uczyc co jest dla mnie wrecz niedopuszczalne).Na dniach bede probowal z fluwoksamina a jezeli nie daj Boze moj stan drastycznie sie pogroszy to wróce do lexapro ale juz do dawki 2.5 mg(bo lepiej byc robotem niz lezec w lozku i calymi dniami myslec o smierci).

Pozdrawiam
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez Matt FX 04 lip 2010, 18:20
Hej Drodzy Forumowicze!

Obecnie jestem w szpitalu na oddziale nerwic i biorę depralin czyli tańszy odpowiednik lexapro (10 mg)od 1 maja. I kurde ostatnio (od tygodnia) poczułem się gorzej na maxa. Wystąpiła we mnie taka pustka i non-stop uczucie napięcia "jakbym nie mógł zaraz wytrzymać i miał się za*****", do tego natrętne myśli samobójcze :( Lekarz dołożył mi stabilizator nastroju (Tegretol) który biorę od piątku. Na razie nic nie działa tylko mam w sobie więcej agresji i derealizacja sięga zenitu (wszystko mnie drażni, nawet pęknięcie w ścianie czy ubranie, nierówna podłoga i inne duperele - odjazd na maxa! A z drugiej strony analiza świata - "po co to? jak to?") Ja nie wiem co mam robić już, jestem w szpitalu a lekarze nic na ten stan! W ogóle co za lipa że będąc w szpitalu muszę się jeszcze radzić na forum :cry:

Mam pytanie, bo słyszałem od "doktorowej" że lexapro osiąga stężenie po 3 miesiącach brania i mam czekać cierpliwie na poprawę ale jak mam czekać jak non-stop mnie wali w łeb z każdej strony. Jeszcze trochę i bez kitu się odwalę bo to co się dzieje to jakaś masakra!

Pozdrawiam!
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Lexapro.

przez Zenonek 04 lip 2010, 18:32
Witaj Matt !

Dobrze, ze w koncu sie odezwales. Pamietaj , ze sa na forum ludzie , ktorzy o Tobie pamietaja :).

Miales jakis okres poprawy na Escitalporamie ? To ile juz jests w szpitalu, a ile na przepustkach ?

Nie bylo okresu poprawy ?

Wiazaesz swoja nerwico-depresje z jakims konkretnym wydarzeniem/wydarzeniami ?

Jak tam terapia?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez Shadowkaa 04 lip 2010, 18:35
Matt FX, Ty jeszcze siedzisz na tych nerwicach <szok>? :time: I jeszcze Cie nie doprowadzili do stanu używalności?
Dziwne..
Shadowkaa
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 24 gości

Przeskocz do