ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 07 sty 2014, 23:34
Tojaaa napisał(a): Niech to esci nabiera rozpędu, bo mi życie ucieka.... :cry:



brzmi niezle :lol: dodaje takiego dreszczyku emocji i lekki akcent horroru :shock:
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 07 sty 2014, 23:43
popadniemy w druga skrajność - pracoholizm :) - wszystko trzeba z umiarem, dlatego dzisiaj przymierzyłem się do startu i chyba jutro już musze :)
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 07 sty 2014, 23:46
nova_2013, :lol:
Kasienko, zazdroszczę Ci takiego lekarza, który aż tak interesuje sie samopoczuciem pacjenta
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 sty 2014, 23:53
Tojaaa,
mój doktorek tez jest taki miły, że nawet w soboty i niedzielę i w razie potrzeby mogę do niego dzwonić, albo wysłać smska i on oddzwania, no ale za wizytę kasuje nieźle:(

-- 07 sty 2014, 22:55 --

Radol,
Ale mamy taką pracę - jak sami nie zarobimy to nikt za nas nie zarobi, a mamy motywację, bo sporo do nadgonienia przez to esci... przynajmniej ja mam tyły...:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez kasienka123 07 sty 2014, 23:58
http://losyziemi.pl/niemcy-przy-pomocy- ... 6-z-7-osob

Ciekawy artykul dla depresyjnych !!!!!!!!!!!!
Wyjdę z tego! Nie ma innej możliwości!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
06 sty 2014, 00:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 08 sty 2014, 00:03
Katarzynka40,

ja to dopiero mam tyły - ojciec mi się jeszcze do szpitala wyłożył przed świętami także cały praktycznie grudzień tyły i trza zaczynać od początku
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez kasienka123 08 sty 2014, 00:04
http://www.rp.pl/artykul/71547.html

to wydaje sie byc spoko :)))

-- 07 sty 2014, 23:25 --

http://www.terapiadepresji.pl/index.html

moze ktos bedzie zainteresowany....
Wyjdę z tego! Nie ma innej możliwości!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
06 sty 2014, 00:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Gradrec 08 sty 2014, 02:13
"Co ważne, nie zanotowano poważnych skutków ubocznych."
Ciekawe, jakie sa ich zdaniem niepowazne skutki uboczne :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Radol 08 sty 2014, 10:58
kolejny dzień walki z demonami w głowie :) - cieżko sie zwlec rano ale potem już jest nieco lepiej - choć szału ni ma - trzymajcie się - niedługo weekend ;)
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Dagda14 08 sty 2014, 11:02
Witajcie dziś :-)

Czytam wasze wypowiedzi i widzę, że czasem działanie leku ogranicza się do kilku godzin w dobie. Zauważyłam, że u mnie jest podobnie. Poranki są dość przygnębiające, choć widzę, że z każdym dniem coraz mniej, potem chyba zaczyna działac esci, bo skutecznie blokuje mnie przed emocjami, ale koło 16-17 zaczym zjazd nastroju - wczoraj w samochodzie popłakałam sobie i taki smutek, wyciszony co prawda (istnieje cos takiego? ;-) ) trzymał mnie do wieczora. Sen nadal jest dość płytki, ale dziś na przykład nie czuję sennosci, a nie pijam kawy, jedynie zbożową :-)

Pamiętam, że cały czas jestem na małej dawce, może zwiększenie do 10 mg dałoby dobry nastrój na cały dzień? Nie wiem. Boję sie trochę efektów ubocznych, teraz wiem, że mam w tym względzie taryfę ulgową.

Każdy kolejny dzień bez niepokoju (pal sześć te łzy) to dla mnie sukces i krok w uzdrawianiu samej siebie. Nadal się boję przyszłości, mam mnóstwo obaw (np. że będę do końca sama, a nie chcę), ale nie nakręcam się już tak, jak wcześniej. Planuję sobie dużo na popołudnia - w weekend jadę z synem do Sopotu, w przyszłym tygodniu idę ze znajomymi na koncert, w zanadrzu mam wyjazd na ferie. Gdzieś po drodze fryzjer, kosmetyczka, spotkanie z przyjaciółkami - naprawdę się staram :-)

Swoją drogą wczoraj naszła mnie taka refleksja - trochę szkoda, że jesteśmy na tym forum (nie zrozumcie mnie źle - dobrze , że jest dla nas wsparciem) - szkoda, że musimy tu być, a nie na przykład na forum "zachwyceni życiem" , ale może kiedyś... tam się spotkamy?

Miłego dnia wszystkim!
------
Aciprex - na razie 5mg.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
07 sty 2014, 10:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Sayace 08 sty 2014, 12:02
Wczoraj dostałem nowy lek Escitalopram Actavis 10mg, pytałem swojego lekarza, czy ten lek powoduje tycie, odpowiedział, że nie, tymczasem w ulotce w skutkach ubocznych które pojawiają się bardzo często, jest napisane wyraźnie "zwiększenie masy ciała", to jak to w końcu jest?

I jeśli ktoś brał już wcześniej ten lek, może mi powiedzieć czy w jakimś stopniu pomógł?
Escitalopram Actavis to już mój chyba 10 lek z kolei, wszystkie pozostałe się nie sprawdziły, albo było jeszcze gorzej.
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez rysikowa 08 sty 2014, 12:04
rysikowa napisał(a):Przez ostatnie 1,5 miesiąca brałam Aurorix (dawka początkowa 1 tabletka dziennie, ostatnie 2 tygodnie - 2 tabletki dziennie). Efekt był średni - zależało mi na poprawie nastroju, zwiększeniu motywacji do działania, opanowaniu strachu przed pracą i codziennością. Z dnia na dzień przeszłam na Elicea - biorę pół tabletki dziennie - dziś jest 9 dzień. We wtorek dostałam złą wiadomość i od tego momentu jest dramat - łapią mnie mega ataki paniki, oblewa mnie pot, mam drżenie mięśni, nie mogę jeść, czuję pieczenie w klatce piersiowej, mam ataki płaczu i odruchy wymiotne - czuję ogromny strach ;(

Kiedyś brałam już elicea, i odczuwałam skutki uboczne przez pierwsze 7 dni, niemniej nie aż tak jak teraz. Czy to efekt gwałtownego przejścia z Aurorixu na Elicea? Czy przetrwać te dni i brać dalej Elicea czy zrezygnować? Błagam o radę :(


Boże, jak mi źle ;( po 12 dniach brania elicei 5 mg zwiększyłam dawkę do 10 mg i po prostu nie daję rady ;( jest mi mega mega fatalnie, pędzące przez myśli głowę, wisielczy nastrój, nie mogę zmusić się do pracy, boję się wszystkiego, snuję same czarne scenariusze... totalna masakra ;( czuję jedną wielką panikę, w żołądku mam stado węży ;( obok napadów panicznego strachu dochodzi jeszcze senność, nie mam pomysłów :( może błędem jest, że biorę tabletkę w jeden dawce z samego rana? kiedyś elicea działała na mnie bardzo dobrze, nie wiem co się dzieje ;(
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
03 sty 2014, 11:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 sty 2014, 12:05
Sayace, ja biorę 6 tyg i zero tycia, chyba nawet schudlam. Masz problemy depresyjne czy raczej nerwicowe?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 08 sty 2014, 12:06
Sayace napisał(a):Wczoraj dostałem nowy lek Escitalopram Actavis 10mg, pytałem swojego lekarza, czy ten lek powoduje tycie, odpowiedział, że nie, tymczasem w ulotce w skutkach ubocznych które pojawiają się bardzo często, jest napisane wyraźnie "zwiększenie masy ciała", to jak to w końcu jest?


Niestety na to pytanie poznasz odpowiedź dopiero wtedy jak zaczniesz brać ten lek. Jedni tyją, inni chudną (jak ja), nie ma reguły.
czarnydiabeł
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 44 gości

Przeskocz do