ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 01 kwi 2014, 13:00
Nie no, bez przesady. Nie wiem o co to chodzi, ale to nie to.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 01 kwi 2014, 13:02
A może ty w ciąży jesteś?
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 01 kwi 2014, 13:14
Chyba przez pączkowanie :P. Nie wiem, może to przez leki? Niby po tym Lamitrinie nie miałam żadnych skutków ubocznych (biorę już 10 dni) i teraz nagle?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 01 kwi 2014, 13:32
Chodziło mi raczej o to, że możesz mieć rozregulowane hormony. To chyba częste, że stres wpływa na hormony, a hormony na stres. Tak jak na przykład na początku ciąży organizm musi się z takimi zmianami uporać. Może teraz też walczy na tym polu i trochę potrwa zanim się na nowo ustabilizuje. A może faktycznie tak ci się dzieje po lekach, które jeszcze nie do końca zatrybiły. Tak sobie tylko dumam, żeby myśli czymś zająć, ale chyba lepiej będzie zająć czymś ciało, więc zmykam na rower. Jak zacznę zajmować się utrzymaniem płuc w klatce to może przestanę krążyć myślami tylko wokół jednego ;)
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 01 kwi 2014, 13:57
U mnie ostatnio mlyn i nie miałam czasu..a teraz az mi za nudno, męża brak i ta cisza w domu zaczyna mi przeszkadzać..do tego przygnebienie i ciagłe ziewanie....spac spać spać:-)
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 01 kwi 2014, 14:04
No i przeszło... Dziwne...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 01 kwi 2014, 14:43
Inez
czyli poranne nudności już ci przeszły ;)
A może glukoza ci skacze przez to, że nieregularnie jesz, masz długie przerwy między posiłkami. Tak by mogło być: mam nudności więc nie jem, nie jem więc mam nudności. I koło się zamyka. Hmmm... Może ktoś obeznany w fizjologii rzuci jakimś pomysłem. W końcu lepsze to niż gadanie ciągle o lękach.
Okej, okej, obiecałam, że mnie tu nie będzie więc już się ulatniam ;)
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 01 kwi 2014, 15:08
Ja chyba mam jakąś ogromną potrzebę gadania. Tylko moje posty tu są ostatnio ;).

-- Wt kwi 01, 2014 3:09 pm --

Zazulka, tylko, że ja mimo wszystko dziś zjadłam to, co miałam do pracy wzięte... Eh, już sama nie wiem, znów mi się tak dziwnie robi, że aż zaczynam się denerwować.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez marti2285 01 kwi 2014, 15:17
Cześć, ja jakoś od początku lutego miewałam stany lękowe, początkowo nie miałam pojęcia co się ze mną dzieje, było mi duszno, robiło mi się słabo i czułam jakiś dziwny niepokój i bezradność, jednak na początku te stany były sporadyczne, silne ale potem się trochę polepszało, myślałam, ze to zwykly stres spowodowany egzaminami, później jednak zrobiło się gorzej miałam jadłowstręt, wymiotowałam wszystkim co jadłam, czułam straszny strach sama nie wiem przed czym, wszystko mi było obojętne. Stwierdziłam wtedy po poczytaniu trochę W Internecie o moich objawach, ze wybiorę się do psychiatry. On po stwierdzeniu zaburzeń lękowych i depresji przepisał mi mozarin w dawce 5mg przed pierwsze 2 tyg a następnie po 10 mg. Ostrzegł mnie, ze przez pierwszy czas brania tabletek może nastąpić pogorszenie. Rzeczywiście tak się też stało po jakichś 3 dniach od rozpoczęcia farmakoterapii bałam się wszystkiego, zadzwoniłam do psychiatry a on polecił mi abym poszła do lekarza rodzinnego po recepte na hydroksyzyne, brałam dawke 10mg hydroksyzyny razem z mozarinem, dodatkowo zapisałam się na terapię(jak na razie miałam tylko jedno spotkanie, kolejne mam za 2 dni) i rzeczywiście po 3 tyg zaczęłąm zauważac efekty lęki rzadziej się pojawiały a jeżeli już to robiły to potrafiłam w miarę nad nimi panować, byłam spokojna, trochę ospała, ale dało się wytrzymać. Za 2 dni miną 4 tygodnie odkąd biorę leki i jest tragedia, wczoraj jeszcze było w miarę ok, dzisiaj od rana mam tak depresyjny nastrój, nie mogłam wytrzymać na zajęciach, miałam w głowie cały czas myśli o śmierci, samotności, same ciekły mi łzy, ledwo powstrzywałam się żeby nie wybuchnąć rozpaczliwym płaczem. Nie wiem skad mi się to wzięło, próbowałam skupić się na czymś innym, ale to w ogóle nie chciało mi wyjść z głowy. Zastanawiam się czy to od leków, czy są źle dobrane czy to może pewnien z etapów leczenia, który musi minąć? w czwartek mam wizytę u psychiatry, ale próbuję się jakoś uspokoić i pocieszyć dlatego szukam pomocy u was, może ktoś dzięki własnemu doświadczeniu będzie w stanie mi pomóc.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 kwi 2014, 14:49

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 01 kwi 2014, 16:05
marti2285, nie martw sie i nie wkrecaj. Każdy z nas ma górki i doły. Ja brałam esci w dawce 15 mg i po ok. 3 miesiącach nadal ni czułam sie dobrze. Niby lepiej, ale to nie była normalność. Lekarz przepisał mi paroksetyna teraz biorę 20 mg paro i 5 mg esci. Trochę lepiej mi. Trzymaj sie. Nie podawaj. Dziś gorszy dzień, ale jutro będzie lepszy.

-- 01 kwi 2014, 16:06 --

Daj czas esci na rozkrecenie, trzeba cierpliwości, nic nie ma od razu. Nawet na lekach nie każdy dzień jest super. Głowa do góry, pierś do przodu :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 01 kwi 2014, 16:51
marti2285
Spokojnie. Nic się nie dzieje! Masz dokładnie tak samo jak ja. W ubiegłym tygodniu mijały moje 4 tygodnie. W ubiegły czwartek też miała wizytę u lekarza. I w ubiegłym tygodniu parę dni przed wizytą też u mnie zaczęły się jazdy. W czwartek, w dniu wizyty, było jeszcze gorzej. W gabinecie omal się nie popłakałam, tak mi źle było samej ze sobą. Apogeum osiągnęło w piątek a potem puściło. Coś czuję, że bardzo, bardzo, chyba ZA BARDZO chciałam, by już wszystko było tylko dobrze, a im bliżej spotkania z lekarzem tym bardziej chciałam i tym bardziej ona (nerwica) nie chciała. Spokojnie, masz za dwa dni spotkanie. Pogadasz, obgadacie problem i zdecydujecie, co dalej. Gorzej by było, gdybyś musiała czekać w takich nerwach tydzień czy dwa.

-- 01 kwi 2014, 16:32 --

I weź tę hydroxyzynę, jeżeli jeszcze nie wzięłaś. Nie ma sensu tak się męczyć. Ja nie brałam, ale ja się uniosłam ambicją, że musi samo przejść. W końcu przeszło, ale co się nacierpiałam to moje. I po co mi to było? Jakoś nie czuję się ani bardziej dowartościowana ani uszlachetniona przez cierpienie ;)
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 01 kwi 2014, 18:40
Moi Drodzy a ja od bardzo dawna nie jezdzilam -powyżej 10 km-nigdzie sama, nagle przestalam lubiec samotnosć a wczesniej, przed choroba nie przeszkadzało mi to...no wiec wybrałam sie sama do miasta, a zamim wsiadlam do autobusu myślałam żę nie pojadę bo dopadł mnie mały stresik....wsiadłam i dojechałam bez rzadnych przeszkód jesli chodzi o samopoczucie...podjęłam dziś pewną decyzję która bardzo ulatwi mi życie-a nawet spełni moje marzenie-jeśli wszystko pójdzie ok...a to czy będzie ok leży tylko ode mnie, więc błagam o Wasze wsparcie.Nie moge zdradzic co to, bo tylko ja o tym wiem, jak juz to osiagne to sie pochwale, nie będzie to łatwe, ale chce podjąć walkę.pomożecie??
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 01 kwi 2014, 18:50
:lol:
Ellora, wspieramy cię. Co prawda nie wiemy w czym, i czy ty przypadkiem jakichś niecnych planów nie masz, ale cię wspieramy.

http://www.youtube.com/watch?v=woW1tvVV0pE
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 01 kwi 2014, 18:56
marti są chwile w których czlowiek wątpi we wszystko-po to masz hydro zeby ci pomógł, bo taki stan wyniszvza organizm, a takie sytuacje jeszcze sie powtorzą- a po tych gorszych pojawiają się lepsze po których staniesz sie silniejsza.Przetrwaj to ZŁO ,na początku a sądze że póżniej będziesz zadowolona z działania leków i terapii...każdy z nas to przechodził więc i Ty dasz radę..U mnie minał 2 miesiąc a zastanawiałam sie dzis czy nie uciec z przystanku...mimo tego że nic mi sie nie działo-oprócz senności-to musi być tak zakorzenione zachowanie, taki strach przed tym co nowe lub dawno nie ,robione, trzymaj sie kochana

-- 01 kwi 2014, 18:05 --

He he Zazulka fajne to było...to ja poprosze o las rączek w górze :mrgreen: pozdrawiam i spadam na jogę
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do