Zaparcia i dziwne dolegliwości

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez piotrekd04 07 sty 2012, 15:25
Witajcie, od pewnego czasu towarzyszy mi pewien problem... mam nadzieję, że potraktujecie mnie poważnie ponieważ trochę krępuję się o tym pisać.... otóż od dłuższego czasu mam problemy gastryczne- wzdęcia, zaparcia (oczywiście leczę się na nerwicę, robiłem usg i badania krwi- lekarz nie stwierdził żadnych nieprawidłowości organicznych).... wychodzi więc na to, że to jelito drażliwe... jednak w moim przypadku towarzyszące objawy są dość nietypowe... w żadnych opisach nie spotkałem się z podobnymi.... otóż oczywiście standardowo bóle brzucha, głównie podbrzusza a także pod sercem, uczucie ściśnięcia brzucha oraz klatki piersiowej- co często powoduje trudności z oddychaniem... różne dziwne odczucia związane z tym uciskiem, a także parestezje... w dodatku po dłuższych zaparciach oddawanie stolca jest dramatem- nie chodzi o ból- bo on mi nie towarzyszy (w przec. do większości cierpiących na to zaburzenie). Mianowicie zaraz po wypróżnieniu czuje dziwny ścisk coś jakby zaraz miał nastąpić paraliż, i dziwną derealizację połączoną z lękiem przed zasłabnięciem... do tego kołatania serca i częstoskurcz... zdarza się, że mam przez to atak... ponadto przez cały czas towarzyszy mi uczucie niepełnego wypróżnienia... czy ktoś z was miał podobne dolegliwości? niby jak wezmę xanax to atak mija ale jakoś wydaje mi się to nietypowe i obawiam się, że to może być coś poważniejszego :( proszę o pomoc i przepraszam za niezbyt miłe szczegóły
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
02 wrz 2011, 23:10

Zaparcia i dziwne dolegliwości

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 07 sty 2012, 16:44
jeżeli bierzesz leki przeciwdepresyjne lub podobne mogą one prowadzić do zaparć.
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez piotrekd04 07 sty 2012, 23:49
ketjow_bis napisał(a):jeżeli bierzesz leki przeciwdepresyjne lub podobne mogą one prowadzić do zaparć.


biorę SSRI, konkretnie Zoloft, ale nie martwią mnie tak zaparcia jak te towarzyszące im sensacje
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
02 wrz 2011, 23:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez paradoksy 08 sty 2012, 00:04
piotrekd04, wzdęcia, zaparcia itd. a co nie wyjdzie na usg to mogą być wrzody żołądka.
spróbuj sobie zakupić jakieś leki przeciwwrzodowe (takie, z którymi będziesz mógł brać zoloft) i zobacz co wtedy będzie się działo.
paradoksy
Offline

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez piotrekd04 08 sty 2012, 00:09
usg było w porządku, spróbuję jeszcze zdiagnozować się na wrzody.... ale jak to się dzieje, to czuje jakbym miał wykitować zaraz... fakt faktem że mam teraz dużo stresów- sesja... cóż chyba jednak to nerwica daje mi w kość....
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
02 wrz 2011, 23:10

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez paradoksy 08 sty 2012, 00:38
dziwne że oprócz zoloftu nie dostałeś żadnych benzo na takie chwile.. no ale najpierw wypytaj rodzinnego lekarza o te objawy - czy to przypadkiem nie są wrzody
paradoksy
Offline

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez piotrekd04 08 sty 2012, 01:35
paradoksy napisał(a):dziwne że oprócz zoloftu nie dostałeś żadnych benzo na takie chwile.. no ale najpierw wypytaj rodzinnego lekarza o te objawy - czy to przypadkiem nie są wrzody


dostałem i po wzięciu benzo ustępują ataki ale zaparcia i taka niepewność pozostają... generalnie benzo odstawiłem jakieś pół roku temu i biorę tylko okazjonalnie... tym bardziej martwi mnie, że po ich wzięciu nie mam całkowitego spokoju.... może większą dawkę powinienem wziąć? problem w sumie zdarza się bardzo rzadko... głównie przy stresach... z rodzinnym gadałem... stwierdził, że nie widzi zaburzeń organicznych w jelitach tylko czynnościowe- najprawdopodobniej jelito drażliwe... myślałem, że mam już spokój z tymi atakami no ale niestety.. stres to stres... bardziej chciałem się dowiedzieć czy ktoś również ma chociaż trochę podobne objawy szczególnie jeśli chodzi o te parestezje itd.
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
02 wrz 2011, 23:10

Zaparcia i dziwne dolegliwości

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 08 sty 2012, 03:00
ja miałem po SSRI mega zaparcia
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez piotrekd04 08 sty 2012, 12:57
ketjow_bis napisał(a):ja miałem po SSRI mega zaparcia


z takimi objawami towarzyszącymi?
Offline
Posty
91
Dołączył(a)
02 wrz 2011, 23:10

Zaparcia i dziwne dolegliwości

przez paradoksy 08 sty 2012, 12:59
paradoksy
Offline

Zaparcia i dziwne dolegliwości

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 08 sty 2012, 17:15
nie same zaparcia i krwawienie z dziąseł
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 21 gości

Przeskocz do