Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
piotrekd04

Zaparcia i dziwne dolegliwości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, od pewnego czasu towarzyszy mi pewien problem... mam nadzieję, że potraktujecie mnie poważnie ponieważ trochę krępuję się o tym pisać.... otóż od dłuższego czasu mam problemy gastryczne- wzdęcia, zaparcia (oczywiście leczę się na nerwicę, robiłem usg i badania krwi- lekarz nie stwierdził żadnych nieprawidłowości organicznych).... wychodzi więc na to, że to jelito drażliwe... jednak w moim przypadku towarzyszące objawy są dość nietypowe... w żadnych opisach nie spotkałem się z podobnymi.... otóż oczywiście standardowo bóle brzucha, głównie podbrzusza a także pod sercem, uczucie ściśnięcia brzucha oraz klatki piersiowej- co często powoduje trudności z oddychaniem... różne dziwne odczucia związane z tym uciskiem, a także parestezje... w dodatku po dłuższych zaparciach oddawanie stolca jest dramatem- nie chodzi o ból- bo on mi nie towarzyszy (w przec. do większości cierpiących na to zaburzenie). Mianowicie zaraz po wypróżnieniu czuje dziwny ścisk coś jakby zaraz miał nastąpić paraliż, i dziwną derealizację połączoną z lękiem przed zasłabnięciem... do tego kołatania serca i częstoskurcz... zdarza się, że mam przez to atak... ponadto przez cały czas towarzyszy mi uczucie niepełnego wypróżnienia... czy ktoś z was miał podobne dolegliwości? niby jak wezmę xanax to atak mija ale jakoś wydaje mi się to nietypowe i obawiam się, że to może być coś poważniejszego :( proszę o pomoc i przepraszam za niezbyt miłe szczegóły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli bierzesz leki przeciwdepresyjne lub podobne mogą one prowadzić do zaparć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeżeli bierzesz leki przeciwdepresyjne lub podobne mogą one prowadzić do zaparć.

 

biorę SSRI, konkretnie Zoloft, ale nie martwią mnie tak zaparcia jak te towarzyszące im sensacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

piotrekd04, wzdęcia, zaparcia itd. a co nie wyjdzie na usg to mogą być wrzody żołądka.

spróbuj sobie zakupić jakieś leki przeciwwrzodowe (takie, z którymi będziesz mógł brać zoloft) i zobacz co wtedy będzie się działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

usg było w porządku, spróbuję jeszcze zdiagnozować się na wrzody.... ale jak to się dzieje, to czuje jakbym miał wykitować zaraz... fakt faktem że mam teraz dużo stresów- sesja... cóż chyba jednak to nerwica daje mi w kość....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

dziwne że oprócz zoloftu nie dostałeś żadnych benzo na takie chwile.. no ale najpierw wypytaj rodzinnego lekarza o te objawy - czy to przypadkiem nie są wrzody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziwne że oprócz zoloftu nie dostałeś żadnych benzo na takie chwile.. no ale najpierw wypytaj rodzinnego lekarza o te objawy - czy to przypadkiem nie są wrzody

 

dostałem i po wzięciu benzo ustępują ataki ale zaparcia i taka niepewność pozostają... generalnie benzo odstawiłem jakieś pół roku temu i biorę tylko okazjonalnie... tym bardziej martwi mnie, że po ich wzięciu nie mam całkowitego spokoju.... może większą dawkę powinienem wziąć? problem w sumie zdarza się bardzo rzadko... głównie przy stresach... z rodzinnym gadałem... stwierdził, że nie widzi zaburzeń organicznych w jelitach tylko czynnościowe- najprawdopodobniej jelito drażliwe... myślałem, że mam już spokój z tymi atakami no ale niestety.. stres to stres... bardziej chciałem się dowiedzieć czy ktoś również ma chociaż trochę podobne objawy szczególnie jeśli chodzi o te parestezje itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na zaparcia są 2 sposoby bardzo skuteczne i szybkie.w domu (u siebie,u kogoś) idziesz do łazienki,odkręcasz słuchawkę od prysznica i wyjmij uszczelkę inaczej uszczelka wpadnie do dupy ze strumieniem wody.powoli wlewaj sobie wodę w dupę najlepiej zimną.kiedy ją poczujesz w jelicie grubym przerwij wlewanie,odczekaj parę sekund i jak cie chwyci porządne parcie i bóle brzucha siadaj na kilblu.grudki kału wypłukane z wodą będą bębniły w sedes jak seria z KBK AK 47.drugi sposób to wlewać sobie wodę w dupę za pomocą strzykawki nawet wybranej z sedesu kiedy leżysz w szpitalu i nie chcą się tobą zająć albo na biwaki z pobliskiej rzeki czy kałuży gdzie kibel występuje tylko w rozbudowanej wyobrazni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotrekd04, ucisk w klatce piersiowej to typowy objaw nerwicy.

Zaparcia i wzdęcia mogą być objawem psychosomatycznym, ale warto też pomóc sobie dietą, ja na rok odstawiłam mleko, ser, makaron, ograniczyłam białe pieczywo i jest poprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo. Obecnie chodzę i szukam kolejnych lekarzy.

USG nic nie wykazało. Gastroskopia wykazała nadżerki, czyli stres. Biorę lek, Mesopral.

Badania krwi, też nic strasznego nie pokazały. Jedynie za dużo ALT i amylazy, co jest ponoć związane z wątrobą, ale podejrzewam, że to znów stres.

 

Codziennie mnie boli brzuch. Non stop mi niedobrze. Mam zakłucia w sercu, w klatce.

 

:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotrekd04 czy bywasz jeszcze na tym forum? Wiem ze dawno temu pisałeś jednak znalazłam coś w twoich postach co mnie interesuje i chciałabym pogadać. 

Odezwij się jeśli to przeczytasz..... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×