Fascykulacje, drętwienie połowy twarzy- nie mam juz siły!

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Fascykulacje, drętwienie połowy twarzy- nie mam juz siły!

przez Aurora 26 lip 2011, 21:37
Kochani,
Dawno mnie nie było, ale postanowiłam napisać widząc nowe wątki w moim temacie.
Boreliozy nie mam, WB wynik był ujemny, badanie robilam w lutym.
Pieczenia twarzy już prawie wcale nie odczuwam. Mrowienia w palcach nie mam, odpukać.
Nadal dość często mam uczucie ucisku w prawym policzku- to takie uczucie jakby ucisnąć skórę policzka mocno ręką, zwolnić ucisk i tak to odczuwam. Myślę że może to są fascykulacje mięśnia w tej okolicy i tak to odczuwam. Może to coś z nerwem trójdzielnym. Cholera wie. Fascykulacje mam jak miałam, czasem są dni ,że tylko parę razy coś pyknie w mięśniach.
A czasem mam uczucie, że cała wewnętrznie drżę. Siedzę sobie np na TV i nagle wstanę i gdy znowu usiądę to mam uczucie wibracji w rękach, nogach- jakby mini drżenia. Tak mam dziś dlatego zmuliłam się hydrokzyzyną i jest lepiej.
Do dupy z tym wszystkim.

-- 26 lip 2011, 20:52 --

Czasem się sama z siebie śmieję, że tylko dr House bylby w stanie mnie zdiagnozować. ;)
Bo niestety nie mogę się wyzbyć uczucia, że oprócz nerwicy coś dodatkowo mnie gryzie.
Ale wiecie co- hipochondrycy internetowi to z nas są- ja ostatnio się nakręciłam ,że złapałam tężca ( miałam małe skaleczenie i upaprałam je w ziemi robiąc na działce w ogródku)i już nawet czułam skurcze bolesne mięśni- autentycznie- tylko, że to mnie po prostu bolały mięśnie od pracy w ogrodzie a nie od tężca! Porąbana jestem totalnie!

-- 26 lip 2011, 21:40 --

Aha strona o fascykulacjach, którą podała Milulec jest mi znana od dawna, faktycznie jest świetna. To moja biblia fascykulacyjna od dwóch lat.
Przeczytałam dziesiątki wypowiedzi na forum, opis schorzenia. Czasem mnie to uspokaja. Bo wiele objawów jest takich jak moje. Ale z drugiej strony są tacy co mają tą przypadłość od 20 lat, a ja już po dwóch jestem wrak człowieka ;) No i oczywiście wszyscy jak jeden mąż na początku podejrzewają u siebie SM, ALS i inne choróbska.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
02 lut 2011, 14:39

Fascykulacje, drętwienie połowy twarzy- nie mam juz siły!

Avatar użytkownika
przez kop 27 lip 2011, 19:21
Wiecie co, my chyba nie chcemy, żeby jakieś objawy to była "tylko" nerwica, bo ona sama jest strasznaaaaa, lepiej jakby to już była jakaś tam choroba, najlepiej oczywiście uleczalna...

Ale po dłuższych przemyśleniach i tak stwierdzam, że nawet fajnie że to tylko nerwica i że badania wychodzą ok.
Avatar użytkownika
kop
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
30 sie 2010, 21:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do