Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jak to przetrzymać nie zwariować i nie skończyć w piachu


ladywind

Rekomendowane odpowiedzi

ladywind, mówiąc"to", masz na myśli konkretną sytuację, czy w ogóle szeroko pojmowany stan depresji?

Jeśli chodzi o to drugie, to:

- rozmowa z kimś bliskim,

- stała kontrola lekarza psychiatry,

- terapia,

- nie zaprzestanie rozwijania swoich pasji, przynajmniej próby zainteresowania czymś,

- częste nie spędzanie czasu samotnie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*Monika*, jestem pod kontrolą lekarza, ale to konczy sie na wizycie 5 minut przepisaniu kolejnych leków, gdzie wcześniejsze nie dały rezultatu.

Na terapie nie nadaje się w tym momencie, bo mam ciężko cokolwiek zrobić, nie mówiąc już o opuszczeniu domu

Oprócz nerwicy męczą mnie natretne myśli, które mam niemal non stop, bez chwili wytchnienia

Rozmowa z bliską osobą, w tym wypadku z mamą, jest tylko rozmową, pomoże na chwilę,a potem dalej jest psychiczne cierpienie

Miałam pasje ale w tym stanie nic mnie nie interesuje, nawet coś co wcześniej lubiłam

W głowie mam pustke, to potem myśli i tak jest w kółko dzien w dzień od stycznia :( jestem już tym bardzo zmęczona, czuje sie totalnym zerem od dłuższego czasu, stoje w miejscu, życie mi ucieka, a dodam że to nie pierwszy nawrót choroby, kiedy wcześniej miało być tak dobrze. Ja sie od tego nie potrafie uwolnić.

 

Bellatrix, może jutro napisze coś wiecej co mnie męczy, najśmiejszniejsze jest to, że ja wiem skąd to wszystko wynika, sama potrafie bez psychologa dotrzeć do tych mechanizmów choroby, a i tak nic to nie pomaga, ciągler tkwię w tym bagnie po uszy :why:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach