Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jestem wyjątkowo tępa i nieogarnięta !


cos

Rekomendowane odpowiedzi

pieśce , widziałam takiego zmumifikowanego w ogrodzie dla żubrów :mrgreen:

A co one tam robiły, w Polsce :?: chyba że to z epoki lodowcowej pieśce.

 

-- 06 sie 2013, 16:21 --

 

carlosbueno,

Masz SNRT dlatego się od razu nie zorientowałeś co jest pięć. :mrgreen:

mam bo nie wiem o co Ci chodzi a skrót SNRT to wiem że to szczególny nie klasyfukowany rodzaj tępoty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carlosbueno,

mam bo nie wiem o co Ci chodzi

Oj tam, o to, że się nie zorientowałeś od razu, że Cię psyche podrywa ;)

 

BTW Ja wolałem Twój stary awatar, miałeś go wtedy kiedy się to pojawiłem. Pamiętasz kogo w nim miałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tępy z zakresu tego, co studiuję i odbywam praktykę. Na praktyce czasem nie wiem w sumie prostych rzeczy, niby powiedzieli, że mam pytać, jak czegoś nie wiem, ale by się za głowę złapali, jakby wiedzieli, o co czasem bym zapytał.

 

No i by się złapali. Uznaliby Cię za głupka, ale co z tego? Czemu tak bardzo zależy Ci na ich zdaniu? Masz nadzieję tam zostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że jestem głupkiem, ale po prostu źle znoszę, gdy mnie ktoś o tym zakomunikuje.

 

Wiem, że źle znosisz. Ale proponuję to zmienić, zastanowić się jakie w ogóle znaczenie ma ich zdanie.

 

PS. nie zależy Ci na tym, żeby się jak najwięcej nauczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mark123,

Mam tak samo. Wiem, że jestem nieudacznikiem, ale jak ktoś mi to powie to piana z pyska pocieknie, i mam ochotę go rozerwać. Bolesną krytykę umiem przyjmować tylko od siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mark123,