BROMAZEPAM (Sedam,Lexotan,Lectopam,Lexilium,Rekotnil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bromazepam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
15
83%

Nie
2
11%

Zaszkodził
1
6%

 
Liczba głosów : 18

Re: Sedam

przez paradoksy 14 mar 2010, 16:00
sedam nie jest strikte benzo, tylko pochodną benzo, może stąd możliwość wydłużonego zażywania
ja biorę 3x dziennie, a więc nie doraźnie.
paradoksy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Sedam

przez AK47 15 mar 2010, 23:38
Dziecinko. To jest strikte benzo. Każdy lek benzodiazepinowy jest pochodną benzodiazepiny. Sedam ma to do siebie, że ma bardzo długi okres półtrwania jak na benzo, stad jego dzialanie. Bierze sie stosunkowo rzadziej i przez to mniejsza tolerancja rosnie i odstawka jest mniej brutalna. Pozatym dziala slabiej przeciwlekowo niz inne krotko dzialajace benzo jak alprazolam czy lorazepam.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
12 mar 2010, 21:41

Re: Sedam

przez paradoksy 16 mar 2010, 09:57
chodziło mi o to, że to bromazepamum - pochodna benzo.

z dawki 4,5 mg/dzień zeszłam do 0,75/dzień i jakoś daje radę.
paradoksy
Offline

Re: Sedam

przez Wujek_Dobra_Radav2.0 16 mar 2010, 16:01
widzę, że usuwa się niewygodne posty. Jeśli nie potwierdzi się genialności moderatora mimo, że pisze kompletne bzdury...
Posty
8
Dołączył(a)
03 mar 2010, 19:29

Re: Sedam

Avatar użytkownika
przez linka 16 mar 2010, 16:03
Wujek_Dobra_Radav2.0, co dokładnie zostało usunięte?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
11436
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Sedam

przez Wujek_Dobra_Radav2.0 16 mar 2010, 16:04
napisalem ze paradoksy - zle napisala. Sedam to typowe benzo, mniej uzaleznia dlatego, ze dlugo dziala i ma slabsze dzialanie przeciwlekowe niz alprazolam czy lorazepam. No ladnie, ladnie....Nie ma czegos takiego jak nietypowe benzo. Sa jeszcze niebenzodiazepiny o podobnym dzialaniu do benzo jak zolpidem czy zopiclone...

[Dodane po edycji:]

Czy to jest powód, mimo że jestem na wylocie, żeby usuwać posta? I tak banuje każde moje konto. Nawet jak chicąłbym się zrehabilitować to nie mam szans...
Posty
8
Dołączył(a)
03 mar 2010, 19:29

Re: Sedam

przez paradoksy 16 mar 2010, 18:48
AK47 napisał(a):Dziecinko. To jest strikte benzo. Każdy lek benzodiazepinowy jest pochodną benzodiazepiny. Sedam ma to do siebie, że ma bardzo długi okres półtrwania jak na benzo, stad jego dzialanie. Bierze sie stosunkowo rzadziej i przez to mniejsza tolerancja rosnie i odstawka jest mniej brutalna. Pozatym dziala slabiej przeciwlekowo niz inne krotko dzialajace benzo jak alprazolam czy lorazepam.


przecież masz posta wyżej, nic nie usunęłam :shock:
paradoksy
Offline

Re: Sedam

przez paradoksy 22 mar 2010, 03:33
ktoś z Was w ogóle odstawiał Sedam?
jak było? jak się czuliście?
paradoksy
Offline

Re: Sedam

przez M16 17 kwi 2010, 17:45
chu*owo
M16
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
07 kwi 2010, 23:57

Problem z Sedamem, matka chce się zabić

przez soroz30 19 lip 2010, 00:06
Witam, mam taki problem, że od pewnego czasu moja mama ma depresje. Lekarz przypisał jej lek "Sedam" i wzięła dwie pigułki i teraz dostała jakiegoś ataku i chodzi i powtarza, że się zabije. Ogólnie jestem w szoku, bo nie wiem co się z nią dzieje. Wygląda dosłownie jakby diabeł w nią wstąpił. W opisie teraz znalazłem:
http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=3226

Bromazepamu nie należy stosować jako jedynego leku w leczeniu depresji lub lęku związanego z depresją (może wystąpić skłonność do samobójstwa). Benzodiazepiny mogą powodować niepamięć następczą, omamy i paradoksalne reakcje psychiczne (nasilenie niepokoju, ostre stany pobudzenia, zaburzenia snu).

Czy po tym można dostać czegoś takiego? Po 2 kapsułkach?
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
19 lip 2010, 00:02

Re: Problem z Sedamem, matka chce się zabić

przez celineczka3 19 lip 2010, 06:22
Działanie leków psychotropowych może powodować różne nieporządane objawy. Zdarza się to stosunkowo rzadko, ale jest niestety możliwe. Więc jeśli mama ma takie objawy to trzeba lek natychmiast odstawić i zgłosić się do psychiatry, aby stan nie uległ pogorszeniu.
celineczka3
Offline

Re: Problem z Sedamem, matka chce się zabić

przez kuzyn 20 lip 2010, 18:49
może odblokował skrywane emocje po prostu, ewentualnie sedam nasilił depresje

a mi sedamu nie chcą przepisać
mirtazapino ojczyzno moja

gdzie Ty jesteś?
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
26 lip 2009, 18:14

Lexotan

przez pelek 21 lip 2010, 17:48
Witam ,już rok męczę się z moim zdrówkiem , po wielu badaniach lekarz rodzinny stwierdził że moje dolegliwość to nic innego jak nerwica ,przepisał mi lek o nazwie LEXOTAN 3mg , zlecił mi brać po pół tabletki wieczorem,ja wolał bym brać go rano żeby normalnie przeżyć dzień , niestety nie wiem jak ten lek działa, czy może ktoś ma doświadczenie z tym lekiem, proszę o podpowiedzi.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
23 lis 2009, 21:16

Re: Lexotan

przez kuzyn 28 lip 2010, 19:21
dobra gadka i mam ten lek ;)
mirtazapino ojczyzno moja

gdzie Ty jesteś?
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
26 lip 2009, 18:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Patryk29 i 9 gości

Przeskocz do