Skocz do zawartości
Nerwica.com

Czy to depresja??


Karlosx123

Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam 19 lat i jestem uczniem czwartej klasy technikum. Moja przygoda zaczela sie od kiedy wrocilem z Grecji gdzie poznalem tam dziewczyne bylismy razem ale pozniej zerwalismy po powrocie. Chodzilem normalnie do szkoly przerazala mnie matura ale jakos dalej brnalem, wkoncu zachorowalem na okres 4 dni i po dojsciu do siebie nie chodzilem do szkoly z dwa tyg, bez glownego powodu, nie podejrzewalem siebie ze tak moge kiedys zrobic. Zaczelo sie z czasem pogarszac znajomi pisali dzwonili do mnie czemu nie chodze czy cos sie stalo, odpowiadalem ze nic ale dalej nie chodzilem. Wkoncu moi koledzy przychodzili po mnie a ja im nie otwieralem lub nie odpisywalem przez kilka dni nie dawalem oznak zycia. Lezalem calymi dniami czytalem ksiazki pomimo ze czulem sie zle nie idac do szkoly, przez to ze nie chodzilem bylem moze z kilkanascie razy w szkole i praktycznie mam nie zaliczone przedmioty. Zaczalem odychac ludzi, wylaczac komorke, nie odpisujac pomimo ze walczyli o mnie nawet nauczyciele, czesto zdarzalo sie ze nie gadalem z rodzicami bo nie mialem ochoty. Stalem sie cichy, malo rzeczy mnie obchodzi pomimo ze kiedys bylem dosc energiczny. Ostatnio duze przesiaduje przed komputer do poznych godzin. Doszlo do takiego krytycznego punktu ze moj tata ktory mieszka W UK przyjechalem do mnie zeby mnie zabrac i mi pomoc, o malo nie zabralem papierow ze szkoly i jej nie rzucilem. Do dzisiaj mam ciezkie relacje bo dalej zdarza mi sie wylaczac komorke i nie odpisywac zeby nie pisac rzeczy nie zgodzne z prawda. Cofnalem sie tak jakby w rozwoju, moje pytanie brzmi CZY TO POCZATKI DEPRESJI I CZY POTRZEBUJE POMOCY PSYCHOLOGA??? Z GÓRY DZIEKUJE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto