Skocz do zawartości
Nerwica.com

Tydzień pracy za sobą, -kolejny tydzień pracy nad sobą :D


samotny

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy tydzień pracy za sobą. W pracy mi sie podoba - bo nie siedzę w domu i nie myślę o nerwicy. Zdarza mi się rzadko mieć jakieś natręctwa w pracy np że jakimś cudem ktoś mi coś wsadzi do mojej torby jakiś sprzęt albo coś(pracuję w sklepie rtv i agd)...bałem się ostrych przedmiotów np. że nożyczkami zrobię komuś krzywdę a tym czasem nie boję się myśli się jakoś wyciszyły i natręctwa również. Byłem u psychiaatry powiedział on mi że mam nerwicę natręctw ale nie będziemy mnie szpikować lekami bo studiuję i mógłbym mieć poważne problemy z koncentracją, dlatego w moim przypadku najlepsza będzie psychoterapia. Psychiatra był naprawdę w porządku jakoś po wizycie u niego poczułem się lepiej, sam jeżdże autobusem i więcej wychodzę do ludzi. Poza tym polecił mi super psychologa właśnie od nerwic do którego mam iść na terapię. Byłem umówiony na terapię ale niestety psycholog się rozchorował i zadzwonili do mnie że wizytę przeniesiono na 6 grudnia a więc prezent na mikołaja :D Ostatnio odczuwam spory zamęt w mojej głowie jakiś taki ciężar, wydaję mi się że najlepszym lekarstwem na nerwicę jest duża ilość obowiązków i dobre zaplanowanie dnia, wtedy mniej się myśli o chorobie, ostatnio zaczynam poważnie rozważać zapisanie się na karate....i chyba znowu zacznę medytować...mam bzika na punkcie dalekiego wschodu i tamtejszej kultury dlatego też studiuję pod tym kątem. Jutro kolejny dzień pracy...ale najpierw zamierzam sobie zrobić rano listę rzeczy które mam zrobić(oczywiście wszystkiego nie da się zaplanować) ale takie planowanie jest pewnym celem codziennego dnia i człowiek czuje się wtedy lepiej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto