Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

73 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      47
    • Nie
      13
    • Zaszkodził
      24


Rekomendowane odpowiedzi

Gość kundzia

Proszę. 

Za trzy miesiące widzimy Cię tu spowrotem opowiesz jak kuracja przebiega 😎

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100%😁 Mysle ze nawet wczesniej sie zobaczymy bo ja nie jestem zbyt cierpliwy 😃 Jak bedzie klops to odstawka z miejsce bo szkoda ske truc jak cos ciul daje👍🏻👍🏻🖐🏻 

 

Dzieki wielkie😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kundzia @PiotrekLondon Chłopaki, poprawiliście mi nastrój z rana tymi serduszkami i usteczkami kierowanymi do siebie nawzajem 😁

@PiotrekLondon U mnie też występowały te poranne wybudzenia (4-5 rano). Weź proszę również pod uwagę, że dla Ciebie lepsze mogą być dawki mniejsze niż 7.5 mg. Może i je będziesz musiał wypróbować, nie tylko 15 mg.

 

💞;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, warning napisał:

@kundzia @PiotrekLondon Chłopaki, poprawiliście mi nastrój z rana tymi serduszkami i usteczkami kierowanymi do siebie nawzajem 😁

@PiotrekLondon U mnie też występowały te poranne wybudzenia (4-5 rano). Weź proszę również pod uwagę, że dla Ciebie lepsze mogą być dawki mniejsze niż 7.5 mg. Może i je będziesz musiał wypróbować, nie tylko 15 mg.

 

💞;)

 

Lol to sie na cos przydalismy ;) cieszy mnie to bardzo😃 
 

A co do tych mniejszych bede testowal tez wszystko jak tylko sie da😃 Aktualnie w domu mam tylko 15mg tabsy , ale na dniach juz dostane 10mg i sprawdze najpierw 5mg jak zaskoczy fajnie to bede sie cieszyl jak nie to na dyszke wejde😃😃 Ale generalnie fajnje jest , napewno nie jestem zamulony mułem😎

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos mial lęki i stany depresyjne po abilify bo podobno to skutek uboczny czesty. Czy wystarczy ze lekazr mi przepisze na jakis czas cos przeciwlękowego i to minie i nie wroci po odstawieniu leku przeciwlekowego? Czy ten skutek uboczny jednak wraca? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie mam zadnej depresji czy lekow, moze tylko drugiego dnia jak wzialem i pol nocy nie spalem to wtedy troche bylo cienko. Aktualnie 12 dni na Abilify, lekkie pobudzenie , troche mnie nosi ale do wytrzymania. Generalnie jest cacy ale pewnie to jescze nie jest pelny potencjal leku, niespelna dwa tygodnie to troche malo. Dawka 7.5 mg 😌Od jutra sprawdzam 10 mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Ja mam po nim drzenia i nie wiem czy propanolol cos tu pomoze? Bo nie bede przeciez bral caly czas propanololu do abilify a nie wiem czy na kilka miesiecy brania pomoze? Mial ktos drzenie po abilify? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pawel.770 Drżenia jak najbardziej mogą wystąpić po Abilify i psychiatrzy dokładają wówczas faktycznie propranolol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem lęki po Arypiprazolu i w końcu sam go odstawiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale czy propanolol trzeba brac caly czas na te drzenia, czy tylko przez np. 2 miesiace? 

10 minut temu, warning napisał:

@Pawel.770 Drżenia jak najbardziej mogą wystąpić po Abilify i psychiatrzy dokładają wówczas faktycznie propranolol.

 

Edytowane przez Pawel.770

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pawel.770 Z mojego doświadczenia wynika, że - gdy już wystąpią - nie mijają. 

Można próbować kombinować z dawką Abilify.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi ustapily jak bralem kiedys ale po odstawieniu. Zaden propanolol ani akineton wtedy nie pomagal. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Pawel.770 To miałam na myśli - gdy wystąpią podczas przyjmowania Abilify, będą trwać, dopóki będziesz przyjmować daną dawkę. Mogą się zmniejszyć (ustąpić) na innej dawce Abilify (i po zaprzestaniu przyjmowania).
 

W literaturze nie ma konsensusu, czy na wyższych czy niższych dawkach Abilify prawdopodobieństwo drżeń jest mniejsze.

Edytowane przez warning

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bede pewnie musial wrocic na rispolept. Jak zmniejsze do 10 mg to bede zabardzo pobudzony emocjonalnie. Lipa. Zaden neuroleptyk mi nie odpowiada. Co mam teraz zrobic? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pawel.770 Jakie leki obecnie przyjmujesz i na co? Masz dobrego lekarza? On Ci lepiej doradzi niż my, zna też Twoją historię choroby i leczenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.06.2020 o 15:00, Pawel.770 napisał:

Czy ktos mial lęki i stany depresyjne po abilify bo podobno to skutek uboczny czesty. Czy wystarczy ze lekazr mi przepisze na jakis czas cos przeciwlękowego i to minie i nie wroci po odstawieniu leku przeciwlekowego? Czy ten skutek uboczny jednak wraca? 

Ja biorę abilify i nie mam po nim ani lęków ani stanów depresyjnych- wręcz przeciwnie, pomógł wyprowadzić mnie z dołka. Dopiero historie lękowe zaczęły się po dodaniu wellbutrinu, ale to już zupełnie inna bajka, więc nie wiążę tego zupełnie z arypiprazolem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.06.2020 o 15:21, Heledore napisał:

Ja biorę abilify i nie mam po nim ani lęków ani stanów depresyjnych- wręcz przeciwnie, pomógł wyprowadzić mnie z dołka. Dopiero historie lękowe zaczęły się po dodaniu wellbutrinu, ale to już zupełnie inna bajka, więc nie wiążę tego zupełnie z arypiprazolem.

 

Jaką dawkę leku bierzesz? Ja przez 2 tygodnie 15 mg i brak napędu mimo , że dołożył mi Sulpiryd. Zero poprawy. Tzn. minimalną poprawę poczułem po zwiększeniu dawki anafranilu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooooooo jakby mi dolozyl teraz Sulpirydu 100mg do Abilify to bym z siebie wyszedl. Troszke chyba za mocny mix jak dla mnie. to oczywiscie mowie tylko o sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, PiotrekLondon napisał:

Oooooooo jakby mi dolozyl teraz Sulpirydu 100mg do Abilify to bym z siebie wyszedl. Troszke chyba za mocny mix jak dla mnie. to oczywiscie mowie tylko o sobie.

 

Nie dobijaj mnie :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie po to pisze zeby Cie jescze bardziej martwic. Ale jedno co mnie martwi ze masz taka petarde lekow ze ciezko sie polapac o co chodzi...Ja biore 4 rozne i w zasadzie nie wiem do konca co dziala.Pregabalin + Lamitrin napewno a czy reszta mnie leczy musze jescze odczekac zeby stwierdzic czy pomaga. Musisz to jakos przeanalizowac bo wiadoma rzecz wiecej lekow wiecej ubokow, i sie nie polapiesz co i jak. Napewno bedzie dobrze tyle powiem👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, kucharz napisał:

Jaką dawkę leku bierzesz? Ja przez 2 tygodnie 15 mg i brak napędu mimo , że dołożył mi Sulpiryd. Zero poprawy. Tzn. minimalną poprawę poczułem po zwiększeniu dawki anafranilu. 

Biorę 15mg właśnie. Wyższe dawki już są sedujące raczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.06.2020 o 16:59, PiotrekLondon napisał:

Chcialem tez spytac o to czy bezsennosc po Abilify mija ?

 

Tak, mi minęła po jakiś tygodniu, może nieco dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, PiotrekLondon napisał:

Ja nie po to pisze zeby Cie jescze bardziej martwic. Ale jedno co mnie martwi ze masz taka petarde lekow ze ciezko sie polapac o co chodzi...Ja biore 4 rozne i w zasadzie nie wiem do konca co dziala.Pregabalin + Lamitrin napewno a czy reszta mnie leczy musze jescze odczekac zeby stwierdzic czy pomaga. Musisz to jakos przeanalizowac bo wiadoma rzecz wiecej lekow wiecej ubokow, i sie nie polapiesz co i jak. Napewno bedzie dobrze tyle powiem👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

 

No , ten zestaw jest dla mnie też kosmiczny. Sulpiryd miał mnie rozpędzić, ale jak na razie to nic z tego i nie wiem dlaczego nadal mam go brać, może doc. liczy , że on jeszcze zaskoczy. 

 

Już sam nie wiem co z moim napędem. Może lamitrin tak mnie hamuje? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kucharz napisał:

 

No , ten zestaw jest dla mnie też kosmiczny. Sulpiryd miał mnie rozpędzić, ale jak na razie to nic z tego i nie wiem dlaczego nadal mam go brać, może doc. liczy , że on jeszcze zaskoczy. 

 

Już sam nie wiem co z moim napędem. Może lamitrin tak mnie hamuje? 

 

Cos Ci powiem, ja Sulpiryd czulem z miejsca np po tym jak spac mi nie dawal. Od pierwszej nocy mialem cos takiego ze wstawalem rano i siadalem do kompa. 6 rano a ja na nogach i przy kompie w czasie lockdownu .Zazwyczaj spalem chociaz do 9 rano. Poklepal mnie on naprawde szybko, zaczynalem od 50mg a dalej 100mg i to byl moj max bo wyzej mulilo na maksa i spac sie chcialo.

 

 A co z tym

Abilify bierzesz dalej ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×