Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez JERZY62 13 lut 2018, 16:43
Kupiłem dzisiaj pendrive i czuję się oszukany bo na stronie internetowej pisało że kopiuje pliki z prędkością 10Mbit/s a tu zaledwie kopiuje z prędkością 4Mbit/s :bezradny:

Prawie nic dzisiaj jeszcze nie spamione.

Spamowa wyspa

przez Liber8 13 lut 2018, 17:04
JERZY62 napisał(a):Kupiłem dzisiaj pendrive i czuję się oszukany bo na stronie internetowej pisało że kopiuje pliki z prędkością 10Mbit/s a tu zaledwie kopiuje z prędkością 4Mbit/s

JERZY62, może jest tak, że pendrive ma odczyt 10 MB/s, a zapis 4 MB/s.
Sprzedawca zapomniał albo celowo nie podał prędkości zapisu :D Nie wiem, nie znam się, ale wszystkie pendrivy mają wyższy odczyt od zapisu :D

Spamowa wyspa

przez JERZY62 13 lut 2018, 17:43
Liber8, no właśnie, prędkość zapisu jest 4Mbit/s a powinno być 10Mbit/s :-|

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez Liber8 13 lut 2018, 18:01
JERZY62, ja bym na Twoim miejscu zrobił screena z prędkością odczytu i zapisu, następnie posłał te screeny mailem i zapytał się co jest grane.

Spamowa wyspa

przez nieboszczyk 13 lut 2018, 18:24
wtedy dwa wibratory teraz gumowa lalka
https://www.o2.pl/artykul/policja-odzys ... 974921857a
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.

Spamowa wyspa

przez kosmostrada 13 lut 2018, 18:59
Dobry wieczór !

Naprawdę nie mam nic do bezsenności w weekendy, czy urlopy, ale w tygodniu to jednak koszmar. Jak to się dołoży do porannych somatyków... :hide: