Jak poznaliście swoich partnerów

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez abstrakcyjna 06 gru 2015, 01:13
Na tym forum :P
"Samotność to chyba jeden z najgorszych rodzajów cierpienia. I to jest uniwersalne dla całego świata. W Nowym Jorku, tak samo jak na Nowej Gwinei ludzie truchleją ze strachu przed samotnością i opuszczeniem."
Jedyną, stabilną rzeczą w moim życiu jest moja niestabilność.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2260
Dołączył(a)
28 maja 2013, 01:33

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez refren 06 gru 2015, 03:35
Widzę, że w różnych miastach są imprezy pod hasłem "sylwester dla singli".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3282
Dołączył(a)
05 sty 2013, 20:12

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez filip133 06 gru 2015, 12:49
Pieprz napisał(a):
filip133 napisał(a):Ja moją byłą poznałem przez last fm...
fajnie :)


Szkoda że nie miała tam żadnych zespołów disco polo, którego nie znoszę, a jak się okazało u niej w domu bardzo często leci polo tv, bo wszyscy tam to lubią ... -.-
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 07 gru 2015, 02:04
Dzięki temu forum. :))
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2853
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez elo 07 gru 2015, 02:31
filip133 napisał(a):Ja moją byłą poznałem przez last fm...

moja pierwsza milostka tez do mnie zagadala wlasnie przez lasta i naprawde bylam wtedy bardzo zauroczona ale jak wyszlo ze chodzimy do tej samej szkolki i mozemy sie spotkac to zdygalam i zerwalam kontakt hehe potem jeszcze ladowalismy na tych samych obozach matematycznych (lol) bo jak sie okazalo nasze klasy byly o tym samym profilu i chociaz umieralam w meczarniach bo widzialam jak sie na mnie patrzy to nigdy nie podeszlam no iii dopiero na 2 roku studiow sie obudzilam (chyba jakos po 5 latach) ale bylo za pozno : D
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez filip133 07 gru 2015, 12:37
elo, oo matematyczka, też zawsze byłem w szkole dobry z matmy i chodziłem do klasy z rozszerzoną matematyką... ;)
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez elo 07 gru 2015, 21:57
filip133 napisał(a):elo, oo matematyczka, też zawsze byłem w szkole dobry z matmy i chodziłem do klasy z rozszerzoną matematyką... ;)

no ja podobnie nawet sie zastanawialam czy nie studiowac maty ale jednak bardziej ciagnelo mnie na polibude na ktorej zreszta studiowala (a moze studiuje?) moja milostka... zal mi sie jak o tym pomysle
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez filip133 07 gru 2015, 22:08
To może nie ruszać już tego tematu...?

Ale może powiesz, co w takim razie studiowałaś? W moim przypadku to było tak, że w liceum była okroooopnie wymagająca pani od matmy... Klasa z rozszerzoną matmą, wszyscy dobrzy z matmy byli, ja w gimnazjum bez problemu miałem same piątki ze sprawdzianów, a na lekcjach zawsze byłem z 5-6 zadań z podręcznika do przodu, rozwiązane już miałem w zeszycie, w porównaniu z tym co klasa na tablicy robiła... :P Więc zadania domowe to się w 10 minut robiło ;P A z tą panią z liceum, to ledwie się 2 udawało na sprawdzianach dostać, tylko Ci najzdolniejsi i rzeczywiście z wyższymi umiejętnościami niż reszta, jakieś czwórki dostawali czasem... Więc zrezygnowałem ze studiowania matematyki i poszedłem na geografię, która też w liceum u w mojej klasie była rozszerzona i jakoś mnie to wtedy zafascynowało bardziej ;)
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez elo 07 gru 2015, 23:08
filip133 napisał(a):To może nie ruszać już tego tematu...?

nie no spoko juz nabralam dystansu przez ten czas i nawet smieszy mnie to wszystko
filip133 napisał(a):Ale może powiesz, co w takim razie studiowałaś?

inzynierie biomedyczna i testowa
filip133 napisał(a):W moim przypadku to było tak, że w liceum była okroooopnie wymagająca pani od matmy... Klasa z rozszerzoną matmą, wszyscy dobrzy z matmy byli, ja w gimnazjum bez problemu miałem same piątki ze sprawdzianów, a na lekcjach zawsze byłem z 5-6 zadań z podręcznika do przodu, rozwiązane już miałem w zeszycie, w porównaniu z tym co klasa na tablicy robiła... Więc zadania domowe to się w 10 minut robiło ;P A z tą panią z liceum, to ledwie się 2 udawało na sprawdzianach dostać, tylko Ci najzdolniejsi i rzeczywiście z wyższymi umiejętnościami niż reszta, jakieś czwórki dostawali czasem... Więc zrezygnowałem ze studiowania matematyki i poszedłem na geografię, która też w liceum u w mojej klasie była rozszerzona i jakoś mnie to wtedy zafascynowało bardziej

no u mnie w licbazie tez byl pogrom na matmie i roznie to u mnie bywalo ale za to na maturach szlo mi calkiem niezle
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez filip133 08 gru 2015, 11:29
Ciekawy kierunek miałaś... :) No co do mojej matury, to miałem taką jazdę, że chorowałem w 3 klasie liceum, miałem tiki nerwowe (bóle żołądka i wymioty, brałem haloperidol na to) i z tego powodu od października nie chodziłem w ogóle do szkoły, miałem tylko nauczanie indywidualne w domu, z przedmiotów z których zdawałem maturę... I maturę też miałem indywidualną i z każdego przedmiotu 30 minut dłuższą. A na językach się czułem akurat dobrze i dobrze mi poszły matury z polskiego i angielskiego, a z geografii i matmy akurat trafiły się kiepskie dni po lekach i matury poszły słabo - 30% z rozszerzonej matmy... :/
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez elo 08 gru 2015, 12:57
halowpierdol na bole zoladka? jezu co ten psychiatra mial w banii =[
ja w licbazie bylam wzglednie normalna nie mialam wiekszych schiz i bylam w stanie uczeszczac jakos do szkolki - dopiero na studiach mi tak wykrecilo psyche
co do matur to faktycznie lepiej szly mi probne na luzaku bez zbednego stresu a z na ktorych mi najbardziej zalezalo tez nie uzyskalam jakiegos oszalamiajacego wyniku chociaz no styknelo by sie dostac na tak zwany kierunek 'zamawiany' i tez wlasnie na jezykach ktore to do niczego mi sie nie przydaly ugralam najwiecej proc - 90 i 100
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez filip133 08 gru 2015, 13:04
Dużo :) Na tiki nerwowe się nie leczyłem u psychiatry, tylko u neurologa... I ten haloperidol bardzo pomagał na to, tylko ciężej i wolniej się myślało...
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez elo 08 gru 2015, 13:11
halo uposledza strasznie to fakt... wspolczuje z calego sertza
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Jak poznaliście swoich partnerów

Avatar użytkownika
przez filip133 08 gru 2015, 13:23
Dziękuję :D
Hehe, spamu tu trochę narobiliśmy ;)
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do