Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez chmurka66 20 lis 2015, 14:12
u mnie znowu masakra
"Walcz, po to żyjesz
Walcz, by zachować jeszcze twarz
przecież jedną tylko masz"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
08 lis 2015, 18:26
Lokalizacja
Puszcza

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 20 lis 2015, 15:11
Wróciłam, wsio załatwiłam :yeah: w poniedziałek rano jak będę w pracy skonsultuje mnie kardiolog 8) bo oddziałowa dzwoniła mi powiedzieć, że z nim rozmawiała i że mam przytargać dokumentację medyczną 8) skierowanie też załatwiłam, ale mój rodzinny i tak nie jest normalny…jak ze mną rozmawia to nigdy nie wiem czy mówi poważnie czy sobie jaja robi :P

Aurora88, no tylko są zawody, w których bez studiów nie masz szans na pracę ;)

kosmostrada, jak to mówią: jak nie urok to przemarsz wojsk... :bezradny:
ja kupiłam masło orzechowe, ale po syrop klonowy też się chyba wybiorę jeszcze :P mówisz, że dobry?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5578
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 20 lis 2015, 15:16
Aurora88 napisał(a):Denerwują mnie ludzie, którzy na komentarz o likwidacji Erasmusa reagują komentarzem, że wszyscy i tak tam jeżdżą się bzykać i chlać. Erasmus-orgazmus. Taaa.

Aurora88, ja mam 2 koleżanki, które wyjechały na Erasmusa. Obie po ukończeniu studiów dostały tam pracę za granicą i zostały w tych krajach, do których pojechały. Jedna nawet znalazła tam miłość swojego życia :105: A akurat wcale nie studiowały jakichś kierunków, po których tu w Polsce miałyby pracę zapewnioną.
Jak ktoś chce wykorzystać Erasmusa to zdobycia doświadczenia, nauczenia się czegoś itp. to wykorzysta. Jak ktoś jedzie się tylko zabawić to już jego sprawa ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5578
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 20 lis 2015, 15:20
Super że załatwiłaś :D
Podziękuj za buziaka którego Ci dałem na powodzenie :P Hehe xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 20 lis 2015, 15:22
Aurora88 napisał(a):jak byłam na studiach też mi imponowały bardziej osoby które się uczyły.

Też tak kiedyś miałam. Jednak kilka przedmiotów na moich studiach pokazało, że osoby, które teoretycznie miały same 4 i 5 kują na blachę a jak przychodzi co do czego leżą na najprostszych rzeczach. Przykład: egzamin z ratownictwa medycznego. Ja przeczytałam tylko raz wytyczne odnośnie podstawowych zabiegów resuscytacyjnych i zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych, koleżanka kuła, że praktycznie umiała całe te 60 stron wytycznych na pamięć. Poległa bo wykładowca w pytaniach nie użył pełnych nazw podstawowe/zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, tylko skróty BSL i ASL i pomimo, że umiała wytyczne na pamięć, poległa bo nie wiedziała, które są które.
I jeszcze kilka takich przykładów mogę podać ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5578
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 20 lis 2015, 15:25
U mnie były osoby które rzeczywiście miały inteligencję i nie leżały na najprostszych rzeczach :) Ja sam, może nie miałem jakichś stypendiów za średnią ocen i nie we wszystkich mi szło naprawdę dobrze, ale raczej w tej czołówce byłem i często się inni po jakąś pomoc do mnie też zwracali.. :p
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez chmurka66 20 lis 2015, 15:27
omg ja nie mam nawet matury i jestem zadowolona z wykształcenia które mam, chociaż wolałabym inne technikum kończyć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
08 lis 2015, 18:26
Lokalizacja
Puszcza

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 20 lis 2015, 15:33
filip133, ja może i miałam stypendium rektora i stypendium prezydenta miasta na licencjacie, oceny też miałam dobre, ale uczyłam się bardzo mało. I do dzisiaj pamiętam jak przy stypendium prezydenta miasta część dziewczyn ode mnie z grupy była obrażona, bo pomimo, że one miały lepszą średnią ode mnie stypendium dostałam ja, a one nie. Z tym, że komisja oprócz na średnią, patrzyła też na działalność na rzecz uczelni. No a że ja byłam w samorządzie, w senacie uczelni, zaangażowałam się w akcję rejestracji potencjalnych dawców szpiku na rzecz jednego studenta z naszej uczelni i kilka innych akcji to komisja postanowiła mi przyznać stypendium a nie osobą, które tylko siedzą w domu i się uczą, a nie wykazują żadnej innej aktywności 8)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5578
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 20 lis 2015, 15:37
Haha, takie dziewczyny mi imponują :P hehe xD
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez chmurka66 20 lis 2015, 15:38
obecnie mój syn chodzi ZSZ i jest szczesliwy , kolejny ma technikum robić a mały zobaczymy
po co Wam te studia skoro i tak z pracą krucho?
mnie nie stać aby im płacic za nauke az do 26 lat
Avatar użytkownika
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
08 lis 2015, 18:26
Lokalizacja
Puszcza

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez chmurka66 20 lis 2015, 15:40
filip133 napisał(a):Haha, takie dziewczyny mi imponują :P hehe xD

czyli nie imponuje Ci dziewczyna po technikum , która angażuje sie we wszystkie możliwe akcje społeczne tj. zbieranie pieniedzy dla przedszkola, krwiodawstwo, opieka nad pomnikami przyrody?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
08 lis 2015, 18:26
Lokalizacja
Puszcza

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 20 lis 2015, 15:43
chmurka66, ale mi nikt za naukę nie płacił. Na licencjacie pracowałam w weekendy w kinie i miałam pieniądze na swoje wydatki.
Pewnie, lepiej nie robić studiów czy tam technikum, w sensie konkretnego fachu w ręku i siedzieć na bezrobociu, bo tak wygodniej.
chmurka66 napisał(a):po co Wam te studia skoro i tak z pracą krucho?

No wiesz, ja w swoim zawodzie w ofertach mogę przebierać, także jednak te studia mi coś dały. Zarobki może nie są rewelacyjne w moim zawodzie, ale przynajmniej pracę mam zapewnioną jeszcze przez kilka, jak nie kilkanaście najbliższych lat.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5578
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 20 lis 2015, 15:43
chmurka66, ale mi nikt za naukę nie płacił. Na licencjacie pracowałam w weekendy w kinie i miałam pieniądze na swoje wydatki.
Pewnie, lepiej nie robić studiów czy tam technikum, w sensie konkretnego fachu w ręku i siedzieć na bezrobociu, bo tak wygodniej.
chmurka66 napisał(a):po co Wam te studia skoro i tak z pracą krucho?

No wiesz, ja w swoim zawodzie w ofertach mogę przebierać, także jednak te studia mi coś dały. Zarobki może nie są rewelacyjne w moim zawodzie, ale przynajmniej pracę mam zapewnioną jeszcze przez kilka, jak nie kilkanaście najbliższych lat.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5578
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 20 lis 2015, 15:46
chmurka66 napisał(a):
filip133 napisał(a):Haha, takie dziewczyny mi imponują :P hehe xD

czyli nie imponuje Ci dziewczyna po technikum , która angażuje sie we wszystkie możliwe akcje społeczne tj. zbieranie pieniedzy dla przedszkola, krwiodawstwo, opieka nad pomnikami przyrody?


Przecież nie będę teraz w 50 punktach wypisywał co mi imponuje a co obrzydza :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do