Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:22
neon, hej..fajnie , ze Tobie lepiej :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 16 mar 2014, 12:22
neon, nie wiem ale tak sie denerwuje ze plakac mi sie chce
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:23
chocovanilla, Mialas jakies problemy z krazeniem?

-- 16 mar 2014, 12:23 --

chocovanilla, kup sobie Diohespan max , ja biore musze brac..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 16 mar 2014, 12:25
hania33, nic mi na ten temat nie wiadomo... nigdy nie bylam badana... mialam jedynie usg zyl szyjnych ale to ok wyszlo... serce tylko ekg i tez prawie ok tzn inna uroda ale w porzadku

-- 16 mar 2014, 12:25 --

u mnie w rodzinie to wszyscy maja kamienie w nerkach... czasem usg pokazywalo mi piasek czasem że są czyste... ostatnio mniej pilam wiec moze sie w nerkach nazbieralo bo czasem zakluja...

-- 16 mar 2014, 12:26 --

hania33, to lek odwadniający ?
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:27
chocovanilla, hmmm , moze sie Tobie zbierac woda w organizmie..i dlatego tak masz , ale bys musiala brac leki ...jak czesto oddajesz mocz?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 16 mar 2014, 12:27
hania33, mozna tak powiedziec, czuje sie lepiej, ale np nie chce mi sie w rl prawie gadać z ludźmi :-D w ogóle przeczytałem ze tan lek ma 1000 skutków ubocznych, krew mi sie moze wlac do gałki ocznej, niewydolnosc wątroby, krew w moczu,zapalenie pecherza, ogólnie wszystrkie choroby jakie istnieją ;D a jak u Ciebie dzisiaj?

chocovanilla, rozumiem Cię, najlepiej idz do lelarza. i niech Ci powie co i jak, powiedz mu ze bardzo sie denerwujesz . jestem pewien ze to nic grożnego, a tylko nasza nerwica to potęguje nawet, moze jest posrednikiem wyołujacym te opuchniecia.
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Online
Posty
5705
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:28
chocovanilla, nie na zylaki i puchniecie nog ten lek..

-- 16 mar 2014, 12:28 --

neon, u mnie dzis depresyjnie...przeczytaj ulotke paroksetyny, ile tam tego jest ..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez freda 16 mar 2014, 12:30
witajcie,ale mi głowa na......la.zrobiłam sobie prawdziwą kawkę i czekam,aż przejdzie
hania33, jak samopoczucie,bo u mnie na paro super
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 16 mar 2014, 12:30
hania33, nie wiem ale chyba normalnie.... w zaleznosci tez ile wypije bo z tym roznie...
neon, a jakie leki masz??
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:31
freda, u mnie depresyjnie , moze dlatego , ze bedzie teraz rok od ataku paniki :roll:

-- 16 mar 2014, 12:31 --

freda, masz szczescie do paro ;)
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez freda 16 mar 2014, 12:32
hania33, a ostatni kiedy miałaś?
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:32
freda, ile bierzesz , nadal 25 mg?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 16 mar 2014, 12:32
hania33, u mnie najwiekszy atak byl 7 marca;/ dlatego marzec jest dla mnie b.ciezki....
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 16 mar 2014, 12:32
freda, no wlasnie rok temu... :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do