Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 09 cze 2014, 22:55
Aspołeczność powiadacie...pogadamy za 15 000 postów :mrgreen:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32439
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 09 cze 2014, 22:56
Kestrel, myślisz że dojade do tylu? :mrgreen:
Davin
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 09 cze 2014, 22:56
Kestrel, spoko luz ... dobiję :D

-- 09 cze 2014, 21:57 --

Davin, no ja nic nie mówię ale ja nawet witając się i spie*dalajac mam więcej od ciebie 8) :lol: :lol: :lol: :lol:
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez jasaw 09 cze 2014, 22:58
DwaGuziki, dlatego trzeba złapac dystans do tych ludzi, do takich sytuacji. Troszkę pomyślec o sobie i już...
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 09 cze 2014, 22:59
poza tym parkigiem, ktrory zaspakaja moje potrzeby bycia z ludzmi i pogadania, sa jeszcze znajomi ktorych odwiedzam raz na miesiac i jest kolega z ktorym sie widuje co dwa tygodnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 09 cze 2014, 23:01
DwaGuziki napisał(a):
Davin, no ja nic nie mówię ale ja nawet witając się i spie*dalajac mam więcej od ciebie 8) :lol: :lol: :lol: :lol:


hahaha ale Ci pojechała :yeah: :mrgreen:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 09 cze 2014, 23:01
DwaGuziki, w końcu jesteś dłużej. :mrgreen:
Davin
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 09 cze 2014, 23:01
jasaw, od pewnego czasu tak robię ;)

wieslawpas, a nie myślałeś np. żeby pójść do kina ?? ;)

-- 09 cze 2014, 22:02 --

Aranjani, :mrgreen: :mrgreen:


Davin, taaa .. 2 miesiące 8) :lol: :lol: :lol:
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 09 cze 2014, 23:04
ja teraz juz nie patrze ile postow natluklem kiedys sie tym przejmowalem, ze uzaleznienie od forum ze to tamto teraz gwizdze na to, jest wieczor wchodze na forum i tak sie to toczy. Jak mam inne sprawy na głowie to na formum nie wchodze. Ale jestem kazdego wieczora, zreszta jak wiekszosc towarzystwa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 09 cze 2014, 23:05
DwaGuziki, :mrgreen: dzisiaj jakis taki wyszczekany jest :mrgreen:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 09 cze 2014, 23:06
DwaGuziki, Aranjani, nie czekają na was gary? :mrgreen:
Davin
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 09 cze 2014, 23:07
Davin napisał(a):DwaGuziki, Aranjani, nie czekają na was gary? :mrgreen:


no mowie że szczeka :yeah: :mrgreen:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 09 cze 2014, 23:15
to ja spadowywwuje na parking, moze do zgadania sie po powrocie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 09 cze 2014, 23:16
Panie to chyba dawno się z gąbkami i płynem do naczyń nie widziały i się gdzieniegdzie poprzewracało :mrgreen: ....
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32439
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do