Czy ja mam nerwice?

Inne zaburzenia.

Czy ja mam nerwice?

przez exodus 02 cze 2011, 22:38
Witam. Na wstępie przepraszam jeśli już kiedyś był taki temat

Jestem młodym 22-letnim studentem. Nigdy nie miałem zdiagnozowanej żadnej nerwicy itp.
Mam od kilku lat dziwne lękii myśli(wmawialem sobie już chyba wszystko: opętanie, zabicie kogoś, pedofilię, schizofrenie) i nie wiem czy to jest nerwica, bo czytając o objawach to żadna praktycznie mi się nie zgadza, nie myślę, że umieram, nie pocą mi się ręce. Jedyne co czasami mam to takie dziwne uczucie w środku, jakby taki chwilowy paraliż, wrażenie utraty świadomości.

Jestem osobą, która dużo rozmyśla. Ostatnimi czasy myślę o tym kim jestem, dlaczego nazywam się tak a nie inaczej, dlaczego znajduję się w danym miejscu...wywołuje to u mnie lęk, bardzo się boję, że kiedyś po prostu zwariuje, nikt mi nie pomoże(szykuje mi się krótki wyjazd za granicę) i bardzo się tego boję. Nie wiem z czego to wynika. Boję się, że kiedyś zwariuje, że stracę świadomość, pamięć

Miałem sporo różnych lęków i jakoś sobie sam z nimi radziłem, ale ten ostatni związany z moją egzystencją jest okropny, mam wrażenie, że już nigdy nie będę funkcjonował jak kiedyś.

Nie wiem czy mój ból szyi nie potęguję tych lęków, po dość dużym wysiłku czuję jakbym był nie w swoim dziele, był obok. To uczucie też jest okropne.

Czy ja mam nerwice?

przez Pasman 02 cze 2011, 23:13
Cześć.
A propo tych rozmyślań kim jestem itd to jest to typowy przykład myślenia nieprawidłowego. Nic dziwnego zatem że za tym pojawiają się lęki.
Te chwilowe utraty świadomości to sprawa warta uwagi jak możesz to opisz to jak najdokładniej.
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !

Czy ja mam nerwice?

przez exodus 02 cze 2011, 23:23