PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

Post-Traumatic Stress Disorder - PTSD - Forum wsparcia związane z tematem: stres pourazowy.

PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

przez moko 23 sie 2013, 13:27
chodzi o to, że nie mieszkam w Polsce. kiedy stało się co się stało i trafiłam na terapię to najpierw trafiłam do takiej hmm, jakby to nazwać "społecznej przychodni" dla ludzi, którzy generalnie jakieś problemy ze sobą mają. Odbywa się to tak, że najpierw trafiasz do osoby, która ma ocenić co ci dolega. Przeprowadzają z tobą rozmowę wstępną.. I takie rozmowy chyba dwie odbyłam. Potem musiałam zmienić "przychodnię" bo się przeprowadziłam. I znowu rozmowa wstępna z kimś nowym. Trwało to kilka sesji, po czym dowiedziałam się, że tej kobiecie kończy się kontrakt i nie może dłużej ze mną pracować. Szok, myślała za pewne, że szybko ze mną pójdzie. Tak się nie stało. Kolejna terapeutka społeczna była Muzułmanką. I absolutnie nie mam zamiaru tu nikogo dyskryminować ani oceniać. Ona mnie też nie oceniała, jedynie nie rozumiała o co mi właściwie chodzi? Przecież tak naprawdę nic się nie stało? Mogło, owszem, ale się nie stało i o co robię wielkie halo...?

Poszłam do lekarza rodzinnego i opowiedziałam, że ja już nie mogę, niech coś ze mną zrobi bo zwariuję. Dostałam skierowanie do specjalisty. I znowu rozmowa wstępna. Terapeuta zdiagnozował u mnie depresję i ptsd. Powiedział mi, że on się tym nie zajmuje więc będę musiała przejść do kogoś innego. I tak się stało, tylko, że akurat zbliżał się koniec roku i z końcem roku moja terapeutkę przenoszono do innego zespołu więc musiałam się z nią pożegnać. Ale nie żałowałam bo nie kliknęło między nami. teraz mam szóstą. Na wstępie się jej zapytałam czy zamierza rezygnować z pracy, przeprowadzać się lub cokolwiek innego planuje bo jeśli tak to darujmy sobie i poczekam na kogoś, kto mi za chwilę nie powie "do widzenia". Powiedziała, ze nic z tych rzeczy. I tak sobie do niej chodzę. I nawet ją lubię. Ale ona jest inna, nie jest typowa dla tutejszej nacji. Ma męża Czecha więc umie pojąć niektóre kulturowe różnice. Bo co innego je akceptować, a co innego je rozumieć. Dobra jest. Ale, nie może być za pięknie, nie?, ona nie jest "od traumy" więc 2 września poznam kolejną. Terapia będzie przebiegać dwutorowo zatem.

Aha, nie wiecie najważniejszego. Oprócz terapeutów chodzę też do psychiatry. Ten już też jest drugi. On jest od leków. Na szczęście nie musiałam mu opowiadać co się stało, przeczytał sobie w aktach. Jemu tylko mówię czy się poprawia czy nie i czy w ogóle działa.

Więc teraz w zasadzie będzie to nie dwu ale trój(?) torowo.

Najpierw dostałam paroxetynę ale po prawie roku (!) nie widziałam poprawy. Fluoksetyna pomogła tylko na chwilę. Ale nawet miałam dwa dni euforii! o rany, ale ja się wtedy świetnie czułam! Myślałam, że będę góry przenosić! Akurat miałam sesję z pierwszym terapeutą już w tej klinice specjalistycznej i mówię do niego, że to jest to, cudowny środek! Niestety później przestało działać. Psychiatra kazał nic nie brać przez dwa (?), chyba dwa miesiące. Czułam sie potwornie..

Kiedy przyszedł termin wizyty weszłam do niego do gabinetu, zobaczyłam coś, na co wcześniej nie zwróciłam uwagi i szlag mnie trafił z miejsca.. Zrobiłam dziką awanturę i się poryczałam. Popatrzył na mnie i przepisał mirtazapinę. To było całkiem niedawno, na razie skutki uboczne są fatalne, czuję się jakbym wiecznie była pijana, a wieczorem po zażyciu, jak mi się zdarzy iść siku to obijam się o ściany, tak rzuca.. Błagam, powiedzcie, to przejdzie...?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 sie 2013, 15:18

PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

Avatar użytkownika
przez hania33 23 sie 2013, 13:31
moko

Mnie rowniez nie ma w kraju , Tez mi zapisali Mirtazepine , brałam przez 3 miesiące, wiem co czujesz , mi nie przeszło, wymęczyło mnie strasznie.
Lecz Tobie może przejdzie , drżą Ci mięśnie ???

-- 23 sie 2013, 13:39 --

Wiesz , jeżeli będą Tobie dokuczać tak straszne skutki uboczne do 2 , 3 tyg. nie zwlekaj i idź do lekarza , ja byłam , nie chciał słuchać i sie męczyłam.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

przez moko 23 sie 2013, 13:48
Hania, na pewno jak mi nie przejdzie to powiem, że chcę czegoś innego. Wizytę mam 11 września. Tylko, że widzę, że ten lek chyba działa bo obok okropnych skutków ubocznych zauważyłam, że nie mam już takich napadów złości i jakby empatia trochę mi się zmniejszyła.

Mięśnie mi nie drżą, jeszcze nie. Mam nadzieję, że nie zaczną. Poza tym koncentracja minus dwieście. I tak było bardzo źle bez leków, a z tym jeszcze mi sie pogorszyło. No i te zawroty głowy. Cały czas na haju. Dobrze, że nie mdli ale wesoło mi nie jest. A co dostałaś jak przestałaś to brać? Mogę wiedzieć gdzie mieszkasz? Ja w Holandii.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 sie 2013, 15:18

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

Avatar użytkownika
przez hania33 23 sie 2013, 13:57
moko

mieszkam w Niemczech, ja po tym leku chodziłam przymulona a zarówno nerwowa rano, miał mi pomoc na lęki.Ile już bierzesz Mirtazepine?
Widze , ze Ty Jesteś spokojniejsza po nim , wiec zaczekaj , może akurat to Twój lek. Nie będę pisała swych skutków ubocznych , ponieważ każdy jest inny , Tobie może pomoc , na zewnątrz wychodzisz?Ja dostałam właśnie paro i teraz czekam na działanie.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

przez moko 23 sie 2013, 14:21
dopiero trzy dni i juz mam go dosyć.

ale właśnie sobie przeczytałam, że powoduje ogromne tycie, w moim przypadku depresję próbowałam "zajeść" więc to jak najbardziej nie wskazane. Dlatego dostałam fluo. Nie powoduje uczucia głodu. Musze pogadać z moim świrologiem bo tycie powoduje, że baardzo źle się czuję. Może fluo plus coś jeszcze? Aha, doraźnie lorazepam jeszcze mam. Jak mogłam zapomnieć? Muszę przyznać, że od początku mirty w ogóle go nie zażyłam.

Teraz trochę wychodzę ale niekoniecznie do ludzi. Tych unikam jak tylko mogę. W zasadzie to wychodzę wtedy kiedy muszę (dzieci do przedszkola) ale kiedy się da to wyręczam się mężem i przyjaciółmi. Do terapeutki za to chodzę chętnie. Źle się jednak czuje w poczekalni. Chociaż, muszę powiedzieć, przyjmuje mnie zawsze na czas.

Paro na mnie nie działało, mam nadzieję, że Tobie pomoże. Miałam po nim tylko uderzające fale zawrotów głowy i osłabienia. Mojej przyjaciółce za to pomaga.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 sie 2013, 15:18

PTSD sześciu terapeutów, mirtazapina. kto chce pogadać

Avatar użytkownika
przez hania33 23 sie 2013, 14:29
moko

Nie każdy tyje po Mirtazepinie , ja wręcz odwrotnie straciłam 15 kg, ja nie mogę tutaj poszukać terapeuty , ponieważ z językiem ciężko.
Trzy dni to nie wiele , lek się musi rozkręcić , może wytrzymasz jeszcze ? Połączenia z Mirtazepina są dobre , lecz o tym musi zdecydować lekarz.
Lorazepam na początek mógł by Tobie pomoc , mi niestety nie zapisał nic dodatkowego.

Ja czekam na efekty paro , a nóż -widelec się uda.. :D

-- 23 sie 2013, 15:05 --

Jeżeli będziesz miała problem , pisz do mnie , pomogę .
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do